ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δικαίως «κράζουν» τα μικρά turbo ή δεν ξέρουν που παν΄ τα τέσσερα;

Δικαίως «κράζουν» τα μικρά turbo ή δεν ξέρουν που παν΄ τα τέσσερα;

12.038 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2023)

Ναι, εντάξει. Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ ήταν στα πάνω τους μια φορά κι έναν καιρό, όμως τα πράγματα άλλαξαν και για να «τραβάει» ένα αμάξι πλέον, ακόμα και SUV ή μικρομεσαίο hatchback, δεν χρειάζεται να είναι τουλάχιστον 1.600 κυβικά, αλλιώς είναι ψόφιο. Διαφωνείς;

Κινητήρες με λίγα κυβικά και turbo: Όχι, δεν «σέρνονται» & δεν «σπάνε» για πλάκα

Καταρχάς, συμφωνώ ότι όλοι έχουν ίσο δικαίωμα στη γνώμη. Όμως, αυτό δεν σημαίνει πως όλες οι απόψεις έχουν την ίδια βαρύτητα, ιδιαίτερα όταν το πράγμα πηγαίνει σε πιο ειδικούς τομείς όπως το αυτοκίνητο. Κακά τα ψέματα, υπάρχουν αρκετά «κολλημένα» μυαλά που μπορεί να μην έχουν οδηγήσει, ούτε καν συνοδηγήσει ή πάει βόλτα, ένα αυτοκίνητο με turbo κινητήρα μικρού κυβισμού, αλλά είναι από την πρώτη στιγμή αρνητικοί απέναντί του.

«Πλάκα κάνεις; Πού να τραβήξει αυτό το θηρίο με 1.000άρι/1.200άρι μοτέρ; Θα σέρνεται ή θα σπάσει στα 2 χρόνια!» είναι μια συνηθισμένη τοποθέτηση γνωστών ή φίλων όταν ρωτούν και μαθαίνουν τι μοτέρ «φοράει» ένα αυτοκίνητο δοκιμής, το οποίο πιστεύουν πως στη χειρότερη είναι 1.800 κ.εκ.. Και ναι, εντάξει, δε λέει κανείς ότι οφείλουν όλοι να γνωρίζουν τις τάσεις της αυτοκίνησης ή τις νεότερες τεχνολογίες (σ.σ. αν και το downsizing δεν είναι και τόσο καινούργια μόδα), ωστόσο ο αφορισμός των μικρών turbo, ιδιαίτερα τώρα που έχουν μπει στο παιχνίδι και τα mild hybrid συστήματα για έξτρα βοήθεια από τον ηλεκτρισμό, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή εμπειρία από αυτά, δεν είναι και τόσο καλή τακτική. Δε βρίσκεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
20 YEARS TRUCKS POLHSEIS