Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί τα ηλεκτρικά τρακάρουν 14% περισσότερο από τα άλλα οχήματα;

Γιατί τα ηλεκτρικά τρακάρουν 14% περισσότερο από τα άλλα οχήματα;

2.670 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2024)

- Η έρευνα βασίστηκε σε δεδομένα ασφαλιστικών εταιριών
- Οι οδηγοί δεν έχουν συνηθίσει τις τεχνολογίες και τις ιδιαιτερότητες των ηλεκτρικών
- Είναι πιο πιθανό να εμπλακούν σε ατύχημα όσοι οδηγούν και ηλεκτρικά και θερμικά αυτοκίνητα
- Τα ατυχήματα αφορούν κατά κύριο λόγo τα Tesla αλλά η εταιρία δεν παίρνει την ευθύνη

Η έρευνα βασίστηκε σε δεδομένα ασφαλιστικών εταιριών

Σε νέα έρευνα που δημοσίευσε η LexisNexis Risk Solutions, βάσει δεδομένων από ασφαλιστικές εταιρίες, φαίνεται πως τα ηλεκτρικά καταγράφουν 14.3% περισσότερα ατυχήματα συγκριτικά με τα υπόλοιπα οχήματα.  Η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία από περιστατικά στους αμερικάνικους δρόμους και αυτό την κάνει αρκετά πιο αξιοσημείωτη, δεδομένο του ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι σαφώς λιγότερα σε αριθμό από τα υπόλοιπα. Κι όμως, το ποσοστό αυτό, ίσως είναι ένας από τους λόγους που η Hertz αφαιρεί 20.000 ηλεκτρικά οχήματα από τον στόλο της, 80% των οποίων είναι Tesla. Η εταιρία δήλωσε πως αναμένει ζημιά ύψους 245.000.000 δολαρίων με αυτή της την απόφαση, αλλά δήλωσε επίσης πως τα ηλεκτρικά της είχαν υψηλά έξοδα επισκευής. Γιατί λοιπόν τα ηλεκτρικά οχήματα σημειώνουν περισσότερα ατυχήματα από τα υπόλοιπα;

Οι οδηγοί δεν έχουν συνηθίσει τις τεχνολογίες και τις ιδιαιτερότητες των ηλεκτρικών

Αν και μπορεί να πιστεύουμε πως τα ηλεκτρικά οχήματα λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο με τα βενζινοκίνητα, συχνά αυτό δεν αληθεύει. Μια πληθώρα δημοσιεύσεων στο διαδίκτυο καταπιάνεται με ατυχήματα που σχετίζονται με προβλήματα στην επιτάχυνση των ηλεκτρικών. Υπάρχει δε και η ανακοίνωση της Tesla σχετικά με το σύστημα αυτόματου πιλότου, το οποίο πλέον θα απενεργοποιείται αν ο οδηγός δεν δηλώσει εγκαίρως την παρουσία του στο τιμόνι όταν αυτό του ζητείται. Φυσικά, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αρκετά πιο βαριά σε σύγκριση με τα θερμικά, πράγμα που σημαίνει ότι μια σύγκρουση έχει και μεγαλύτερες επιπτώσεις στο όχημα. Είναι γεγονός επίσης πως οι περισσότεροι οδηγοί μαθαίνουν σε θερμικά οχήματα για να πάρουν το δίπλωμα τους. Φαίνεται λοιπόν πως ο κόσμος δεν είναι συνηθισμένος στο να οδηγεί τα ηλεκτρικά οχήματα που έρχονται με τις δικές τους ιδιαιτερότητες.

Είναι πιο πιθανό να εμπλακούν σε ατύχημα όσοι οδηγούν και ηλεκτρικά και θερμικά αυτοκίνητα

Η LexisNexis έδειξε επίσης πως τα περισσότερα ατυχήματα σημειώθηκαν από οικογένειες που είχαν και ηλεκτρικό και θερμικό όχημα στην διάθεσή τους. Αυτό υποδηλώνει πως οι οδηγοί εκείνοι δεν χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά το ηλεκτρικό τους για τις καθημερινές δουλειές τους. Η εναλλαγή, λοιπόν, από αυτοκίνητο βενζίνης/diesel σε ηλεκτρικό δεν τους βοηθά να συνηθίσουν τις ιδιαιτερότητες ων δεύτερων.  

Τα ατυχήματα αφορούν κατά κύριο λόγο τα Tesla αλλά η εταιρία δεν παίρνει την ευθύνη

Στο γεγονός πως τα περισσότερα ηλεκτρικά που καταγράφουν ζημιές είναι Tesla, η εταιρία του Elon Musk ανακοίνωσε πως αυτό ισχύει μόνο και μόνο επειδή τα Tesla είναι και τα πιο πολυάριθμα ηλεκτρικά στους δρόμους. 

Toyota
NOS AXIZEI