Το νέο Mini απέτυχε στις δοκιμές του EuroNCAP, ενώ η BMW Σειρά 2 Active Tourer που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα τα κατάφερε και πήρε τα 5 αστέρια.
Γιατί το Mini έχασε τα 5 αστέρια
5.460 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2015)
Το νέο Mini απέτυχε στις δοκιμές του EuroNCAP, ενώ η BMW Σειρά 2 Active Tourer που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα τα κατάφερε και πήρε τα 5 αστέρια. Ας δούμε γιατί.
Το 2014 στα crash test του Euro NCAP το νέο Mini δεν κατάφερε να πάρει 5 αστέρια, αλλά 4. Με τα τωρινά στάνταρ, πιθανότατα θα έπεφτε ακόμα πιο κάτω.Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν πήρε πολύ καλή αξιολόγηση στην προστασία των ενηλίκων, αφού στην πλευρική πρόσκρουση, η προστασία του οδηγού αξιολογήθηκε απλά ως «οριακή».
Συνολικά, στην προστασία των ενηλίκων έλαβε αξιολόγηση 79%, χαμηλότερη από τη νέα Skoda Fabia που πήρε 5 αστέρια (81%). Έχασε βαθμούς επίσης γιατί δεν έχει σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ενώ το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος είναι προαιρετικό και δεν το είχε το αυτοκίνητο που δοκίμασε ο Euro NCAP.
Την ίδια περίοδο με το Mini ο Euro NCAP δοκίμασε και τη BMW Σειρά 2 Active Tourer που βασίζεται στο ίδιο πάτωμα. Η Σειρά 2 πήρε 5 αστέρια, χωρίς να έχει το ίδιο πρόβλημα με το Mini στην πλευρική πρόσκρουση. Συνολικά, στην προστασία των ενηλίκων η BMW Σειρά 2 Active Tourer πήρε 84% έναντι 79% του Mini.
Επίσης, πήρε καλύτερη βαθμολογία και στα συστήματα ασφαλείας, ενώ έχει και στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος που το Mini το έχει προαιρετικά.
Το πρόβλημα που έχει το Mini τώρα είναι ότι δεν μπορεί να βελτιώσει τα σημεία που φάνηκε ότι υστερεί και να επανέλθει για να πάρει τα 5 αστέρια, αφού οι κανονισμοί του 2015 απαιτούν πολύ περισσότερα πράγματα για να απονείμουν 5 αστέρια στο αυτοκίνητο. Πρέπει λοιπόν το Mini να «ζήσει» με τα 4 αστέρια, κάτι που γίνεται ακόμη πιο επώδυνο όταν την ίδια στιγμή βλέπεις ότι η Skoda Fabia έχει 5 αστέρια.
Είμαστε περίεργοι να δούμε πως θα αντιδράσει τελικά η Mini.
Eσείς τι λέτε;
Το Mini δεν κατάφερε να πάρει 5 αστέρια, κυρίως λόγω της μέτριας επίδοσής του στην δοκιμασία της πλευρικής πρόσκρουσης.
Σε αυτην την κατηγορια των μμικρων premium μεταξυ MINI,Audi A1 και Αlfa Romeo Mito,βαζοντας σε συγκριση, εξοπλισμο -τιμη- ποιοτητα -ασφαλεια ,μπορει να μην αρεσει σε καποιους αλλα η alfa romeo mito ειναι μακραν το καλυτερο αυτοκινητο στο συνολο του σε σχεση με ΜΙΝΙ και Α1.Οποιοι τα εχουν δοκιμασει και τα τρεια και δεν διαμορφωνουν αποψη μονο απο το τι λενε καποιοι σε συζυτησεις επιπεδου καφενειου μπορουν να καταλαβουν τι λεω
Δεν είναι βέβαια και η πρώτη φορά! Και το προηγούμενο μοντέλο του Audi A3 είχε αποσπάσει 4 αστέρια και σε κανένα από τα 2 facelift που έκανε η εταιρεία, δεν έγινε καμία βελτίωση...και το πλήρωνες και χρυσό σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα του group!
Είναι που είναι χαμηλό και ελαφρύ αμάξι με βαθμολογία 4 στο crash test (και μάλιστα 3 στην πλευρική σύγκρουση) δεν πάει πουθενά. Εδώ φτάσαμε να το συγκρίνουμε με το Fabia!
Όταν πληρώνεις τόσα λεφτά εχεις και τις αναλογες απαιτησεις.
Σε αυτην την κατηγορια των μμικρων premium μεταξυ MINI,Audi A1 και Αlfa Romeo Mito,βαζοντας σε συγκριση, εξοπλισμο -τιμη- ποιοτητα -ασφαλεια ,μπορει να μην αρεσει σε καποιους αλλα η alfa romeo mito ειναι μακραν το καλυτερο αυτοκινητο στο συνολο του σε σχεση με ΜΙΝΙ και Α1.Οποιοι τα εχουν δοκιμασει και τα τρεια και δεν διαμορφωνουν αποψη μονο απο το τι λενε καποιοι σε συζυτησεις επιπεδου καφενειου μπορουν να καταλαβουν τι λεω
Το 90% αυτών που θα αγοράσουν μίνι, ούτε περιοδικά αυτοκινήτου διαβάζουν, ούτε το πόσα αστέρια πήρε θα ρωτήσουν
Δεν είναι βέβαια και η πρώτη φορά! Και το προηγούμενο μοντέλο του Audi A3 είχε αποσπάσει 4 αστέρια και σε κανένα από τα 2 facelift που έκανε η εταιρεία, δεν έγινε καμία βελτίωση...και το πλήρωνες και χρυσό σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα του group!
Είναι που είναι χαμηλό και ελαφρύ αμάξι με βαθμολογία 4 στο crash test (και μάλιστα 3 στην πλευρική σύγκρουση) δεν πάει πουθενά. Εδώ φτάσαμε να το συγκρίνουμε με το Fabia!
Κακώς που δεν κατάφερε να πάρει 5 αστέρια. Αυτός που σκέφτεται να αγοράσει mini ούτε του περνά από το μυαλό η Fabia. Σε άλλα αυτοκίνητα θα στραφεί.