ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ενδεχόμενο να μετατρέψουν την Jaguar σε μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια εξετάζουν τα ανώτερα κλιμάκια της Jaguar Land Rover.

Γίνεται αμιγώς ηλεκτρική μάρκα η Jaguar;

2.261 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2018)

Το ενδεχόμενο να μετατρέψουν την Jaguar σε μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια εξετάζουν τα ανώτερα κλιμάκια της Jaguar Land Rover.

Αυτό αναφέρουν σε σημερινά τους δημοσιεύματα τα μέσα του εξωτερικού, κάνοντας λόγο πως μέρος της στρατηγικής που έχουν ήδη ακολουθήσει οι άνθρωποι της εταιρείας είναι η η αντικατάσταση των σημερινών μοντέλων με αμιγώς ηλεκτρικά. Μάλθστα κάνουν λόγο πως κάτι τέτοιο δεν θα γίνει άμεσα, αλλά σταδιακά, καθώς κάθε αυτοκίνητο που θα ολοκληρώνει τον κύκλο ζωής του θα αντικαθίσταται από αμιγώς ηλεκτρικό.
 
Αυτό σύμφωνα με τα μέσα αναμένεται να συμβεί μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων πως μέχρι το 2027 η μοναδική Jaguar που θα διατηρεί κάτω από το καπό ένα \ν κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι η ναυαρχίδα J-Pace.
Τα υπόλοιπα μοντέλα, σύμφωνα πάντα με στα μέσα του εξωτερικού θα αρχίσουν να παραχωρούν τη θέση τους στους ηλεκτρικούς αντικαταστάτες τους. Μεταξύ αυτών θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές sedan - διάδοχος της XJ - που αναμένεται να κάνει ντεμπούτο σε δύο χρόνια και θα αποτελέσει αντίπαλο για την επερχόμενη Porsche Taycan και το δημοφιλές Tesla Model S.
 
Από κει και πέρα, το τέλος ζωής των XE και XF το οποίο αναμένεται το 2023 μπορεί να αποτελέσει μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη εταιρεία να τα αντικαταστήσει από ένα ηλεκτρικό crossover ελαφρώς μεγαλύτερο από το E-tron της Audi. Επιπλέον μία νέα I-Pace θα φθάσει το 2025 ενώ παράλληλα τα μοντέλα E-Pace και F-Pace θα καταργηθούν. Τέλος θα πρέπει να θυμίσουμε πως στα πλάνα των ιθυνόντων της βρετανικής φίρμας είναι και η κατασκευή ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου.
 
Το ρεπορτάζ των ξένων μέσων ολοκληρώνεται κάνοντας αναφορά πως πρώιμες εκτιμήσεις από το εσωτερικό της Jaguar αναφέρουν πως μία ηλεκτροκίνητη γκάμα τεσσάρων ή πέντε μοντέλων θα μπορούσε να πουλήσει έως και 300.000 μονάδες ετησίως, επωφελούμενη έτσι από πολύ υψηλότερες τιμές λιανικής αλλά και μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Hyundai
3 ALL SEASON