Όπως αναφέρει η γερμανική μάρκα, το εν λόγω κιβώτιο έμελλε να είναι το πιο οικονομικό και σπορ από οποιοδήποτε άλλο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το DSG να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μετατοπίζονται τα γρανάζια και σιγά σιγά να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των μελλοντικών ιδιοκτητών αυτοκινήτων.
Από το 2003 που έγινε το ντεμπούτο του DSG μέχρι σήμερα περισσότεροι από 26 εκατομμύρια οδηγοί μοντέλων της μάρκας αλλά και του Ομίλου Volkswagen, έχουν επιλέξει αυτοκίνητα εξοπλισμένα με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Αν και για την αγορά της Βορείου Αμερικής ήταν πιο εύκολο να γίνει κοινά αποδεκτό το νέο αυτόματο κιβώτιο, λόγω κυρίως της συνήθειας των Αμερικανών να καταφεύγουν σε τέτοιες επιλογές, στην Ευρώπη ήταν πιο δύσκολο να «ανοίξει τα φτερά του». Σύμφωνα με τη μάρκα για να τα καταφέρει στην «γηραιά ήπειρο» χρειάστηκε να κάνει την εμφάνιση του ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού του τότε Golf R32 (241 ίππους).
Από τότε μέχρι σήμερα το ποσοστό εγκατάστασης του DSG για το Golf είναι πάνω από 40%, ενώ στο 30% φτάνει το ποσοστό προτίμησης για το μικρότερο Polo. Στο Golf Sportsvan ένας στους δύο επιλέγει το DSG, ενώ η Γερμανοί αναφέρουν πως υψηλό ποσοστό προτίμησης υπάρχει και στα SUV, T-Roc και Tiguan, την ίδια ώρα που για το Tiguan Allspace, το ποσοστό εγκατάστασης αγγίζει περίπου το 90%.
Τέλος να θυμίσουμε πως ανάλογα το μοντέλο και την έκδοση η VW προσφέρει δύο επιλογές του αυτόματο κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 6 ή 7 σχέσεις.