Απίστευτος ο χρόνος που έκανε η Giulia QV στο Nurburgring.
Giulia QV με πόσο;
16.713 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2015)
Με το στόμα ανοικτό μας αφήνει η Alfa Romeo Giulia τόσο με την τιμή της όσο και με τον χρόνο που κατάφερε στο Nurburgring καθώς είναι καλύτερος και από Lamborghini.
Από την μέρα που παρουσιάστηκε η Alfa Romeo Giulia QV δύο νούμερα περιμέναμε να μάθουμε. Πόσο θα κοστίζει και σε πόσο θα γυρνάει το Nurburgring.
Τελικά η αναμονή άξιζε, αφού και τα δύο νούμερα είναι εντυπωσιακά. Ας ξεκινήσουμε όμως με το χρόνο της Ιταλίδας στο Nurburgring ο οποίος τελικά δεν είναι 7:43 όπως έλεγαν οι φήμες αλλά ακόμη καλύτερος, στο 7:39. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως ο χρόνος της είναι καλύτερος από αυτόν της Lamborghini Murcielago LP640 αλλά και της McLaren-Mercedes SLR.
Το αμάξι αυτό είναι τούμπανο!!
Μπράβο στην Άλφα Ρομέο που έφτιαξε κάτι που (από ότι φαίνεται) που θα αντιπαρατίθεται με μερικά από τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο και μάλλον θα τα ξεπερνάει κιόλας!
Ωραιο αμαξι ρε παιδια δεν αντιλεγει κανεις και με τεραστιες δυνατοτητες.Ομως κατι κανει λαθος η Αλφα Ρομεο και αυτο αφορα την τιμη δεν συμφωνειτε?Το συγκεκριμενο θα πωλειται στην Ελλαδα μεταξυ 90-100.000€(δεν λεω αν τα αξιζει η οχι), που σημαινει οτι θα ειναι μετρημενα στα δαχτυλα της μιας παλαμης τα μοντελα που θα πουλησει.Μετα οι φημες λενε οτι ο Tbi με τα 240ps θα ειναι ο χαμηλοτερος της κινητηρας, που αμα η Giulietta κοστιζει 34.000€, η Giulia θα ειναι μεταξυ 37-40.000€. Πως γινεται λοιπον η εταιρια να θελει πωλησεις για να συνελθει οικονομικα και απο την αλλην να παιζουν σε τετοια target τιμων? Δηλαδη αν τοποθετησουν και τον 1.4 170ps και να εχει μια τιμη γυρω στα 28 με 32.000€ δεν θα ηταν πολυ καλυτερα?Η εταιρια θα εμπαινε σε μεγαλυτερο ευρος πελατολογιου και ο καταναλωτης θα ειχε μια ακομη επιλογη.Μεγαλο φαουλ πιστευω αν δεν το κανουν.
Η αληθεια για την τιμη της QV ειναι μεταξυ της αποψης του 'παντογνωστη' και του 'κμιτ'. Για τις πιο απλες εκδοσεις πρεπει να ειναι φτηνοτερες απο τις αντιστοιχες γερμανικες προτασεις γιατι δεν θα μπορεσω αλλιως να παρω και εγω μια (οπως και παρα πολλοι αλλοι που θα ηθελαν στην Ελλαδα και την υπολοιπη Ν. Ευρωπη) και γιατι οι βορειοευρωπαιοι εχουν κολημα με τις γερμανικες premium κατασκευες που η Giulia ανταγωνιζεται, οποτε θα βγει χαμενη. Εγω τη θελω με 1.4 μοτερ με 170 αλογατακια και εξοπλισμο distinquive (καπως ετσι γραφεται) με περιπου 25 χηνες και πολλα λεω.
Η ιστορία με την 159 έχει δείξει ότι άρχισε με τιμές AUDI και κατήντησε μετά από 6 χρόνια να πωλείται η TURBO 1.7 28000 euro. Πλήρης απαξίωση τιμής.
Η μόνη ελπίδα της GULIA είναι να πωλείται 20-30% κάτω από τα αντίστοιχα AUDI, BMW, MERC και με καλύτερο εξοπλισμό.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΑ 3 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ALFA, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠ ΤΑ 3 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ.
Ενοειται οτι ειναι μια χαρα.Κλασικη συνταγη μαρκετινκ.Πετας
μια ακυρη υπερτιμημενη τιμη για να αποκτησεις την εγλη και το
κυρος του ακριβου και μετα βλεπεις.Βλεπε τιμες αμεγκε,εμ ,και ες
των γερμανων.
Το αμάξι αυτό είναι τούμπανο!! Μπράβο στην Άλφα Ρομέο που έφτιαξε κάτι που (από ότι φαίνεται) που θα αντιπαρατίθεται με μερικά από τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο και μάλλον θα τα ξεπερνάει κιόλας!
Ωραιο αμαξι ρε παιδια δεν αντιλεγει κανεις και με τεραστιες δυνατοτητες.Ομως κατι κανει λαθος η Αλφα Ρομεο και αυτο αφορα την τιμη δεν συμφωνειτε?Το συγκεκριμενο θα πωλειται στην Ελλαδα μεταξυ 90-100.000€(δεν λεω αν τα αξιζει η οχι), που σημαινει οτι θα ειναι μετρημενα στα δαχτυλα της μιας παλαμης τα μοντελα που θα πουλησει.Μετα οι φημες λενε οτι ο Tbi με τα 240ps θα ειναι ο χαμηλοτερος της κινητηρας, που αμα η Giulietta κοστιζει 34.000€, η Giulia θα ειναι μεταξυ 37-40.000€. Πως γινεται λοιπον η εταιρια να θελει πωλησεις για να συνελθει οικονομικα και απο την αλλην να παιζουν σε τετοια target τιμων? Δηλαδη αν τοποθετησουν και τον 1.4 170ps και να εχει μια τιμη γυρω στα 28 με 32.000€ δεν θα ηταν πολυ καλυτερα?Η εταιρια θα εμπαινε σε μεγαλυτερο ευρος πελατολογιου και ο καταναλωτης θα ειχε μια ακομη επιλογη.Μεγαλο φαουλ πιστευω αν δεν το κανουν.
Καλυτερα που δεν θα ειναι φθηνη.φανταζεστε ο καθε ασχετος να ειχε 500 ιππους κατω απο το ποδι του;
Η αληθεια για την τιμη της QV ειναι μεταξυ της αποψης του 'παντογνωστη' και του 'κμιτ'. Για τις πιο απλες εκδοσεις πρεπει να ειναι φτηνοτερες απο τις αντιστοιχες γερμανικες προτασεις γιατι δεν θα μπορεσω αλλιως να παρω και εγω μια (οπως και παρα πολλοι αλλοι που θα ηθελαν στην Ελλαδα και την υπολοιπη Ν. Ευρωπη) και γιατι οι βορειοευρωπαιοι εχουν κολημα με τις γερμανικες premium κατασκευες που η Giulia ανταγωνιζεται, οποτε θα βγει χαμενη. Εγω τη θελω με 1.4 μοτερ με 170 αλογατακια και εξοπλισμο distinquive (καπως ετσι γραφεται) με περιπου 25 χηνες και πολλα λεω.
Η ιστορία με την 159 έχει δείξει ότι άρχισε με τιμές AUDI και κατήντησε μετά από 6 χρόνια να πωλείται η TURBO 1.7 28000 euro. Πλήρης απαξίωση τιμής. Η μόνη ελπίδα της GULIA είναι να πωλείται 20-30% κάτω από τα αντίστοιχα AUDI, BMW, MERC και με καλύτερο εξοπλισμό.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΑ 3 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ALFA, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠ ΤΑ 3 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ.
ΜΕ MIΑ Α45 ΑΜG ΣΕ ΑΝΑΒΑΣΗ,ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΗ 50000 EURO ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
+ "Φωτεινός παντογνωστης"
Ενοειται οτι ειναι μια χαρα.Κλασικη συνταγη μαρκετινκ.Πετας μια ακυρη υπερτιμημενη τιμη για να αποκτησεις την εγλη και το κυρος του ακριβου και μετα βλεπεις.Βλεπε τιμες αμεγκε,εμ ,και ες των γερμανων.