ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υπάρχουν πληροφορίες ότι υπάρχει η πιθανότητα να αντικατασταθεί το 2λιτρο turbo μοτέρ με τον EcoBoost των 2,3 λίτρων.

Το Focus ST θα εφοδιάζεται με σπορ ανάρτηση, ισχυρά φρένα αλλά και μηχανικό κιβώτιο.

H εμφάνιση του έχει αρκετές διαφορές σε σχέση με τον «απλό» Focus.

Η απόδοση του μοτέρ θα είναι μεγαλύτερη από 250 άλογα, ωστόσο δεν θα ξεπερνά τους 300 ίππους.

«Γυμνό» το νέο Focus ST!

7.210 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2018)

Aυτές είναι οι πρώτες αποκαλυπτικές φωτογραφίες του νέου Focus ST λίγο πριν κάνει ντεμπούτο και μπει στη γραμμή παραγωγής. Διαβάστε τι ξέρουμε για αυτό.

Στο φως ήρθαν οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου Focus ST από τις δοκιμές του στους δρόμους γύρω από την πίστα του Nurburgring χωρίς κανένα ίχνος καμουφλάζ, δείχνοντας καθ΄όλα έτοιμο να μπει στη γραμμή παραγωγής.

H εμφάνιση του έχει αρκετές διαφορές σε σχέση με τον «απλό» Focus, αφού η ST έκδοση θα εξοπλιστεί, όπως όλα δείχνουν, με νέο αεροδυναμικό διαχύτη πίσω ανάμεσα στις δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, φαρδύτερη αεροτομή, μεγαλύτερες ζάντες νέας σχεδίασης και φυσικά το έμβλημα ST στη γρίλια.
 
Εικόνες από τον εσωτερικό διάκοσμο δεν έχουν διαρρεύσει μέχρι αυτή την στιγμή, σίγουρο πρέπει να θεωρείται πάντως πως η ST έκδοση θα λάβει νέα καθίσματα, τιμόνι με επίπεδη βάση και νέο πίνακα οργάνων.

Περνώντας στο μηχανικό σύνολο του Focus ST, υπάρχουν πληροφορίες γύρω από την πιθανότητα αντικατάστασης του 2λιτρου turbo μοτέρ με τον EcoBoost των 2,3 λίτρων, ακόμα όμως και αν δεν γίνει αυτό, η ιπποδύναμη σίγουρα αυξηθεί σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Πιο συγκεκριμένα, η απόδοση του μοτέρ θα είναι μεγαλύτερη από 250 άλογα, ωστόσο δεν θα ξεπερνά τους 300 ίππους, αφού ένα τέτοιο γεγονός θα αποτελούσε αρνητικό παράγοντα στην εμπορική επιτυχία του επερχόμενου Focus RS.  Όσον αφορά στα άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά, το Focus ST σίγουρα θα εφοδιάζεται με σπορ ανάρτηση, ισχυρά φρένα και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Πώς σας φαίνεται;

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON