- Είναι αυτός που έχει γρηγορότερα αντανακλαστικά και αυτός που αντιδρά καλύτερα σε μία επικίνδυνη κατάσταση;
- Είναι αυτός που παρκάρει πιο γρήγορα; - Αυτός που εμπλέκεται σε λιγότερα ατυχήματα και τηρεί τα όρια ταχύτητας και το KOK γενικότερα; - Τι λέτε;
Οι αριθμοί πάντως που προέρχονται -κυρίως- από τις ασφαλιστικές εταιρείες λένε ότι:
• Οι γυναίκες τηρούν πιστότερα τα όρια ταχύτητας (20% vs 8%), • Κόβουν όταν δουν πορτοκαλί, ενώ οι άντρες επιταχύνουν (55% vs 35%), • Παραβιάζουν λιγότερα κόκκινα από τους άντρες (34% vs 57%), • Στέλνουν λιγότερα SMS ή μιλούν στο κινητό (16% vs 24%), • Είναι πιο ευγενικές απέναντι στους άλλους οδηγούς • Οδηγούν σε μικρότερο ποσοστό από τους άντρες υπό την επίρροια αλκοόλ (18 vs 35%), • … και γενικότερα είναι πιο «προσεκτικές» οδηγοί.
Αν και πιο προσεκτικές όμως οδηγοί, εμπλέκονται πιο συχνά σε ατυχήματα. Τα οποία από την άλλη πάλι δεν είναι τόσο σοβαρά όσο αυτά των αντρών, οι οποίοι έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο εαυτό τους.
Μετά λοιπόν από όλα τα παραπάνω εσείς τι πιστεύετε; Ακόμη θεωρείτε τις γυναίκες χειρότερες οδηγούς, που δεν ξέρουν να παρκάρουν και οδηγούν εκνευριστικά, ή μήπως τελικά είναι και αυτός ένας μύθος;
Υπάρχουν δύο κατηγορίες καλών οδηγών, αυτοί που τηρούν τον ΚΟΚ, όσο βέβαια είναι δυνατό και αυτοί που έχουν άριστα αντανακλαστικά και άριστες ικανότητες γρήγορης οδήγησης. Οι γυναίκες ανήκουν στην πρώτη κατηγορία και μπορούμε να πούμε ότι είναι καλές στην τήρηση του ΚΟΚ, όπως λέτε και εσείς, αλλά δεν είναι καλές με τη δεύτερη έννοια του καλού οδηγού, ενώ με τους άντρες συμβαίνει κυρίως το αντίθετο. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα, αν δούμε ποιοί είναι κυρίως οι οδηγοί αγώνων, όπου σύμφωνα με τη δεύτερη έννοια είναι οι καλύτεροι οδηγοί. Σαφώς οι οδηγοί αγώνων είναι κατά το συντριπτικό τους ποσοστό άντρες, ενώ οι γυναίκες είναι ελάχιστες αυτές που μπορούν να οδηγήσουν σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Θα μπορούσε βέβαια κάποιος να πει ότι αφού τηρώντας τον ΚΟΚ, υποτίθεται ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάθεις ατύχημα, γιατί σώνει και καλά να είναι ανάγκη να ξέρεις να οδηγείς "αγωνιστικά". Η απάντηση είναι ότι όσο καλός είσα στο να τηρείς τον ΚΟΚ, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις έναν ελιγμό, από μια απρόοπτη κατάσταση, όπου αν δεν ξέρεις τι να κάνεις, η γνώση του ΚΟΚ δεν σε σώζει. Ας πούμε κινείσαι κανονικά στο δρόμο και ο προπορευόμενος παθαίνει ζημιά στον κινητήρα και αδειάζει τα λάδια του στο δρόμο, πατάς λοιπόν τα λάδια, σου φεύγει το πίσω μέρος και χάνεις τον έλεγχο. Αν όμως ξέρεις να εφαρμόζεις αγωνιστικές τακτικές και έχεις εκπαιδευτεί να αντιμετωπίζεις ψύχραιμα κάθε έκτακτη κατάσταση, θα βάλεις ανάποδο τιμόνι και είναι πολύ πιθανό να μην φύγεις από το δρόμο. Η γνώση λοιπόν τεχνικών ελέγχου, σε συνδυασμό με την απαιτούμενη ψυχραιμία και τις άμεσες αντιδράσεις, πολλές φορές είναι σωτήρια.
οι γυναικες χωριζονται σε δυο κατηγοριες...αυτες που παραειναι προσεκτικες και αυτες που νομιζουν οτι οδηγουν σαν αντρες!περα απο την πλακα...η οδηγηση ειναι θεμα παιδειας και αντιληψης..οχι φυλου!
Βρε παιδιά οι περισσότερες γυναίκες δεν μπορούν να υπολογίσουν τον όγκο του μαγειρεμένου φαγητού για να το μεταφέρουν από την κατσαρόλα στο δοχείο φύλαξης πιστεύετε ότι μπορούν να εκτιμήσουν με ακρίβεια τον όγκο που καταλαμβάνει το όχημα τους στον χώρο.Όχι να τα λέμε κι αυτά κι ας με κατηγορήσει το ωραίο φύλλο ως φαλλοκρατικό γουρούνι.
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ (ΑΝΔΡΕΣ Η' ΓΥΝΑΙΚΕΣ) ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Η' ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΩ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ. Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ Η' ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ , Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ,Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ, Η ΒΙΑΣΥΝΗ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ (ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΞΕΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ). ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΟΔΗΓΑΝΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΛΟΓΩ ΙΣΩΣ ΤΗΣ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ (ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΣΤΡΙΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ). ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΖΗΜΙΕΣ , Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ , Η ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ , Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Δεν πιστεύω ότι έχει να κάνει με το φύλλο. Όποιος αγαπάει την οδήγηση μαθαίνει να οδηγεί και σωστά. Όσο μεγαλύτερη εμπειρία αποκτάει τόσο λιγότερα τα ατυχήματα. Πάντα ο ΚΟΚ βοηθάει στην αποφυγή των ατυχημάτων και πρέπει να τον τηρούμε όλοι. Οι γυναίκες έχουν καλή ικανότητα οδήγησης αλλά δεν ενδιαφέρονται και πολύ να μάθουν κάτι παραπάνω ούτε για το αυτοκίνητο που οδηγούν, ούτε για την οδήγηση. Το ότι τηρούν τον ΚΟΚ τις προστατεύει από ατυχήματα αλλά όχι πάντα. Πάντως μικρότερες ταχύτητες (ειδικά στη πόλη) - μικρότερες ζημιές. Οπότε και τα ποσοστά βγαίνουν υπερ τους.
Υπάρχουν περιπτώσεις γυναικών που οδηγούν πολυ καλα , όπως και περιπτώσεις ανδρών που οδηγούν επικίνδυνα. Δεν υπάρχει σταθερή άποψη για το θέμα , ολα ειναι θέμα ανθρώπου, αντίληψης, χαρακτήρα και παιδείας. Επομένως η άποψη του "καλού οδηγού" δεν εχει καμία σχέση με το φύλλο.
Δε ξέρω γενικώς αν είναι καλύτεροι άνδρες οι γυναίκες πάντως μ αρέσει η εικόνα γυναίκα στο τιμόνι Και πιο πολύ το αυτοκίνητο να είναι κατά δικό της και να μην το δίνει σε κανέναν Να το νιώθει δικό της Έτσι δένει καλύτερα πιστεύω το σύνολο όχημα οδηγος και είναι και μια προϋπόθεση να είναι και καλή οδηγός
Όταν αναφερόμαστε σε άντρες και γυναίκες, σε σχέση με την οδήγηση, αναφερόμαστε σε ένα γενικό μέσο όρο και όχι σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Σαφώς υπάρχουν γυναίκες οδηγοί καλύτερες, από κάποιους άντρες, αλλά αν πάρουμε το σύνολο των γυναικών και το σύνολο των ανδρών, θα βρούμε ότι σε γενικές γραμμές οι άντρες οδηγοί, είναι καλύτεροι, από τις γυναίκες. Αυτό οφείλεται και στη γενικότερη αντίληψη του χώρου, όπου οι άντρες, γενικά, είναι καλύτεροι, αλλά και στην αδιαφορία των γυναικών, για να μάθουν να οδηγούν καλά. Μια γυναίκα βλέπει το αυτοκίνητο σαν ένα μέσο μεταφοράς, όπως βλέπει το ηλεκτρικό ψυγείο σαν μέσο αποθήκευσης τροφίμων. Ο άντρας, αντίθετα βλέπει το αυτοκίνητο σαν ένα μέσο που του δίνει τη δυνατότητα να προεκτείνει τις σωματικές του δυνατότητες και πάλι σε γενικές γραμμές και όχι απόλυτα, διότι υπάρχουν και οι άντρες που βλέπουν το αυτοκίνητο με τον ίδιο τρόπο που το βλέπουν και οι γυναίκες. Εκεί οφείλεται και ο διαφορετικός τρόπος οδήγησης, καθώς στο δρόμο θα δεις άντρες να πηγαίνουν με μια μέση ταχύτητα, για να πάνε στη δουλειά τους, ή όπου αλλού και ταυτόχρονα βλέπεις άλλους άντρες, που θέλουν να επιδείξουν τις ικανότητες τους και προσπαθούν να βγούν μπροστά από τους άλλους, σε μια προσπάθεια να δείξουν ότι είναι καλύτεροι, ή ότι το αυτοκίνητο τους τρέχει περισσότερο, από των άλλων και γενικότερα, για να προβληθούν στο δρόμο. Αυτοί που τρέχουν περισσότερο από τους άλλους, δεν το κάνουν σώνει και καλά διότι βιάζονται, αλλά και διότι νομίζουν ότι έτσι προβάλλουν τη μαγκιά τους. Άλλοι πάλι τρέχουν από χόμπυ, διότι τους αρέσει να οδηγούν γρήγορα, από ευχαρίστηση, ακόμα και από φανάρι σε φανάρι. Κάποιος απλός οδηγός, που δεν τον ενδιαφέρει η γρήγορη οδήγηση, δεν μπορεί να το αντιληφθεί αυτό.
Αυτο ειναι τελειως υποκειμενικο μιας και οφειλεται στον χαρακτηρα του καθενος και στο κατα ποσο υπευθυνος και προσεκτικος ειναι. Για παραδειγμα ενας αντρας μπορει να ειναι πολυ πιο απροσεκτος απο μια γυναικα. Χρειαζεται προσοχη και συνεση στο τιμονι, και ολοι ειναι υποχρεωμενοι να προσεχουν ασχετα αν δεν το κανουν. Η οδηγικη παιδεια πρεππει να ειναι αριστη, αν και ολοι προσπαθουν για το αντιθετο. Επισης, νευρα και τσαμπουκαδες στο τιμονι δεν χωρανε. Ενα ολεθριο λαθος που κανουν οι περισσοτεροι, ειναι οτι μεταφερουν τα προβληματα τους στο δρομο. Μεγα εγκλημα. Δεν σου χρωσταει ο αλλος τιποτα να του κλεισεις το σπιτι.
Αν ημουν υπουργος μεταφορων θα θεσπιζα δακτυλιο: μια μερα αντρες μια μερα γυναικες! Αυτο τα λεει ολα!
Υπάρχουν δύο κατηγορίες καλών οδηγών, αυτοί που τηρούν τον ΚΟΚ, όσο βέβαια είναι δυνατό και αυτοί που έχουν άριστα αντανακλαστικά και άριστες ικανότητες γρήγορης οδήγησης. Οι γυναίκες ανήκουν στην πρώτη κατηγορία και μπορούμε να πούμε ότι είναι καλές στην τήρηση του ΚΟΚ, όπως λέτε και εσείς, αλλά δεν είναι καλές με τη δεύτερη έννοια του καλού οδηγού, ενώ με τους άντρες συμβαίνει κυρίως το αντίθετο. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα, αν δούμε ποιοί είναι κυρίως οι οδηγοί αγώνων, όπου σύμφωνα με τη δεύτερη έννοια είναι οι καλύτεροι οδηγοί. Σαφώς οι οδηγοί αγώνων είναι κατά το συντριπτικό τους ποσοστό άντρες, ενώ οι γυναίκες είναι ελάχιστες αυτές που μπορούν να οδηγήσουν σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Θα μπορούσε βέβαια κάποιος να πει ότι αφού τηρώντας τον ΚΟΚ, υποτίθεται ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάθεις ατύχημα, γιατί σώνει και καλά να είναι ανάγκη να ξέρεις να οδηγείς "αγωνιστικά". Η απάντηση είναι ότι όσο καλός είσα στο να τηρείς τον ΚΟΚ, μπορεί να χρειαστεί να κάνεις έναν ελιγμό, από μια απρόοπτη κατάσταση, όπου αν δεν ξέρεις τι να κάνεις, η γνώση του ΚΟΚ δεν σε σώζει. Ας πούμε κινείσαι κανονικά στο δρόμο και ο προπορευόμενος παθαίνει ζημιά στον κινητήρα και αδειάζει τα λάδια του στο δρόμο, πατάς λοιπόν τα λάδια, σου φεύγει το πίσω μέρος και χάνεις τον έλεγχο. Αν όμως ξέρεις να εφαρμόζεις αγωνιστικές τακτικές και έχεις εκπαιδευτεί να αντιμετωπίζεις ψύχραιμα κάθε έκτακτη κατάσταση, θα βάλεις ανάποδο τιμόνι και είναι πολύ πιθανό να μην φύγεις από το δρόμο. Η γνώση λοιπόν τεχνικών ελέγχου, σε συνδυασμό με την απαιτούμενη ψυχραιμία και τις άμεσες αντιδράσεις, πολλές φορές είναι σωτήρια.
οι γυναικες χωριζονται σε δυο κατηγοριες...αυτες που παραειναι προσεκτικες και αυτες που νομιζουν οτι οδηγουν σαν αντρες!περα απο την πλακα...η οδηγηση ειναι θεμα παιδειας και αντιληψης..οχι φυλου!
Βρε παιδιά οι περισσότερες γυναίκες δεν μπορούν να υπολογίσουν τον όγκο του μαγειρεμένου φαγητού για να το μεταφέρουν από την κατσαρόλα στο δοχείο φύλαξης πιστεύετε ότι μπορούν να εκτιμήσουν με ακρίβεια τον όγκο που καταλαμβάνει το όχημα τους στον χώρο.Όχι να τα λέμε κι αυτά κι ας με κατηγορήσει το ωραίο φύλλο ως φαλλοκρατικό γουρούνι.
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ (ΑΝΔΡΕΣ Η' ΓΥΝΑΙΚΕΣ) ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Η' ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΩ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ. Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ Η' ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ , Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ,Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ, Η ΒΙΑΣΥΝΗ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ (ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΞΕΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ). ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΟΔΗΓΑΝΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΛΟΓΩ ΙΣΩΣ ΤΗΣ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ (ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΣΤΡΙΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ). ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΖΗΜΙΕΣ , Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ , Η ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ , Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΤΟ 99% ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (ΚΟΥΛΟΙ) ΚΑΙ ΤΟ 99,9% ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΣΧΕΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (ΘΕΟΚΟΥΛΕΣ)
Δεν πιστεύω ότι έχει να κάνει με το φύλλο. Όποιος αγαπάει την οδήγηση μαθαίνει να οδηγεί και σωστά. Όσο μεγαλύτερη εμπειρία αποκτάει τόσο λιγότερα τα ατυχήματα. Πάντα ο ΚΟΚ βοηθάει στην αποφυγή των ατυχημάτων και πρέπει να τον τηρούμε όλοι. Οι γυναίκες έχουν καλή ικανότητα οδήγησης αλλά δεν ενδιαφέρονται και πολύ να μάθουν κάτι παραπάνω ούτε για το αυτοκίνητο που οδηγούν, ούτε για την οδήγηση. Το ότι τηρούν τον ΚΟΚ τις προστατεύει από ατυχήματα αλλά όχι πάντα. Πάντως μικρότερες ταχύτητες (ειδικά στη πόλη) - μικρότερες ζημιές. Οπότε και τα ποσοστά βγαίνουν υπερ τους.
Για εμας τους gay δεν υπαρχει καμια θεση; Εχω την εντυπωση οτι ειστε ομοφοβικοι.
Υπάρχουν περιπτώσεις γυναικών που οδηγούν πολυ καλα , όπως και περιπτώσεις ανδρών που οδηγούν επικίνδυνα. Δεν υπάρχει σταθερή άποψη για το θέμα , ολα ειναι θέμα ανθρώπου, αντίληψης, χαρακτήρα και παιδείας. Επομένως η άποψη του "καλού οδηγού" δεν εχει καμία σχέση με το φύλλο.
Δε ξέρω γενικώς αν είναι καλύτεροι άνδρες οι γυναίκες πάντως μ αρέσει η εικόνα γυναίκα στο τιμόνι Και πιο πολύ το αυτοκίνητο να είναι κατά δικό της και να μην το δίνει σε κανέναν Να το νιώθει δικό της Έτσι δένει καλύτερα πιστεύω το σύνολο όχημα οδηγος και είναι και μια προϋπόθεση να είναι και καλή οδηγός
Όταν αναφερόμαστε σε άντρες και γυναίκες, σε σχέση με την οδήγηση, αναφερόμαστε σε ένα γενικό μέσο όρο και όχι σε μεμονωμένες περιπτώσεις. Σαφώς υπάρχουν γυναίκες οδηγοί καλύτερες, από κάποιους άντρες, αλλά αν πάρουμε το σύνολο των γυναικών και το σύνολο των ανδρών, θα βρούμε ότι σε γενικές γραμμές οι άντρες οδηγοί, είναι καλύτεροι, από τις γυναίκες. Αυτό οφείλεται και στη γενικότερη αντίληψη του χώρου, όπου οι άντρες, γενικά, είναι καλύτεροι, αλλά και στην αδιαφορία των γυναικών, για να μάθουν να οδηγούν καλά. Μια γυναίκα βλέπει το αυτοκίνητο σαν ένα μέσο μεταφοράς, όπως βλέπει το ηλεκτρικό ψυγείο σαν μέσο αποθήκευσης τροφίμων. Ο άντρας, αντίθετα βλέπει το αυτοκίνητο σαν ένα μέσο που του δίνει τη δυνατότητα να προεκτείνει τις σωματικές του δυνατότητες και πάλι σε γενικές γραμμές και όχι απόλυτα, διότι υπάρχουν και οι άντρες που βλέπουν το αυτοκίνητο με τον ίδιο τρόπο που το βλέπουν και οι γυναίκες. Εκεί οφείλεται και ο διαφορετικός τρόπος οδήγησης, καθώς στο δρόμο θα δεις άντρες να πηγαίνουν με μια μέση ταχύτητα, για να πάνε στη δουλειά τους, ή όπου αλλού και ταυτόχρονα βλέπεις άλλους άντρες, που θέλουν να επιδείξουν τις ικανότητες τους και προσπαθούν να βγούν μπροστά από τους άλλους, σε μια προσπάθεια να δείξουν ότι είναι καλύτεροι, ή ότι το αυτοκίνητο τους τρέχει περισσότερο, από των άλλων και γενικότερα, για να προβληθούν στο δρόμο. Αυτοί που τρέχουν περισσότερο από τους άλλους, δεν το κάνουν σώνει και καλά διότι βιάζονται, αλλά και διότι νομίζουν ότι έτσι προβάλλουν τη μαγκιά τους. Άλλοι πάλι τρέχουν από χόμπυ, διότι τους αρέσει να οδηγούν γρήγορα, από ευχαρίστηση, ακόμα και από φανάρι σε φανάρι. Κάποιος απλός οδηγός, που δεν τον ενδιαφέρει η γρήγορη οδήγηση, δεν μπορεί να το αντιληφθεί αυτό.
Αυτο ειναι τελειως υποκειμενικο μιας και οφειλεται στον χαρακτηρα του καθενος και στο κατα ποσο υπευθυνος και προσεκτικος ειναι. Για παραδειγμα ενας αντρας μπορει να ειναι πολυ πιο απροσεκτος απο μια γυναικα. Χρειαζεται προσοχη και συνεση στο τιμονι, και ολοι ειναι υποχρεωμενοι να προσεχουν ασχετα αν δεν το κανουν. Η οδηγικη παιδεια πρεππει να ειναι αριστη, αν και ολοι προσπαθουν για το αντιθετο. Επισης, νευρα και τσαμπουκαδες στο τιμονι δεν χωρανε. Ενα ολεθριο λαθος που κανουν οι περισσοτεροι, ειναι οτι μεταφερουν τα προβληματα τους στο δρομο. Μεγα εγκλημα. Δεν σου χρωσταει ο αλλος τιποτα να του κλεισεις το σπιτι.
Τελικά ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ... Στα "αιματικά" ατυχήματα οι άντρες προηγούνται σταθερά...