ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι προσπάθειές μας για τα γυρισμένα χιλιόμετρα αποδίδουν και δεν πρόκειται να σταματήσουμε εδώ.

Οι προσπάθειές μας για τα γυρισμένα χιλιόμετρα αποδίδουν και δεν πρόκειται να σταματήσουμε εδώ.

Συμβουλές σε πρώτο πρόσωπο

12.312 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2016)

Τελικά υπάρχουν καλά μεταχειρισμένα; Μπορείς να προστατευτείς και να βρεις αυτό που πραγματικά αξίζει;

Φίλοι και γνωστοί, έρχονται και μας ρωτάνε: «Ρε σεις τι γίνεται

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

πια με αυτή την ιστορία με τα γυρισμένα χιλιόμετρα; Θα τραβήξει πολύ ακόμα;Τελειώσαμε με τα γυρισμένα χιλιόμετρα;»

Φυσικά και δεν τελειώσαμε με τα γυρισμένα χιλιόμετρα. Οι προσπάθειές μαςδείχνουν να αποδίδουν αλλά δεν πρόκειται να σταματήσουμε εδώ. Στόχος μας είναινα συνεχίσουμε την ενημέρωση του κοινού έτσι ώστε να πάψουν να πωλούνταιαυτοκίνητα που δεν έχουν πραγματικά χιλιόμετρα.

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αλλάξει κανείς μια κατάσταση από την μια μέραστην άλλη. Ωστόσο, τους 3 τελευταίους μήνες κάτι δείχνει να αλλάζει.

Στο δια ταύτα λοιπόν.

Όπως σας έχουμε ήδη δείξει (βλ. video), η διαδικασία«μετατροπής» της καταγραφής των διανυθέντων χιλιομέτρων είναι τόσο απλήυπόθεση, που μπορεί να γίνει μέσω κινητού σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Με βάση τα παραπάνω, παρακάτω μπορείτε να δείτε τους τρόπους μετους οποίους μπορούμε να προστατευτούμε σαν καταναλωτές.

Συμβουλές σε πρώτο πρόσωπο…

A.                 Μάθε τον προηγούμενο ιδιοκτήτη:

1.     Ιδιώτης: Η πιο απλή περίπτωση. Ένας μέσος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου διανύει περίπου15.000 χιλ./ έτος. Ότι είναι λιγότερο από αυτό το νούμερο, χρίζει άμεσηςπροσοχής.

2.     ΕταιρείαΕνοικιάσεων/Leasing: Στις εταιρείες ενοικιάσεων/leasing ο αριθμός χιλιομέτρων που θαπρέπει να ελέγχεις κυμαίνεται από 25.000 – 30.000 χιλ./έτος. Βέβαια θέλειιδιαίτερη προσοχή στην περίπτωση που το εν λόγω μεταχειρισμένο είχε στην κατοχήτου κάποιος επαγγελματίας περιοδεύων πωλητής ή αντιπρόσωπος, που εκεί ταδιανυθέντα χιλιόμετρα εκτοξεύονται σε πάνω από 50.000 χιλ./έτος. Ενώ στιςπεριπτώσεις που το ενοικιαζόμενο έβλεπε χρήση ιδιώτη, εμπίπτει (τι σου λέωτώρα… κατατάσσεται καλύτερα;) στην κατηγορία ιδιώτη. Όπερ και 15.000 χιλ./έτος.

3.     Εισαγωγής:Ο κίνδυνος για γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα εισαγωγήςείναι σαφώς μεγαλύτερος. Συνήθως δεν υπάρχει βιβλίο service στο οποίο μπορείςνα ανατρέξεις για να επιβεβαιώσεις τα χιλιόμετρα.  Ένας τρόπος είναι να προσπαθήσεις να βρεις καινα δεις το χαρτί εκτελωνισμού του αυτοκινήτου, όπου αναγράφονται τα χιλιόμετραμε τα οποία το αυτοκίνητο πέρασε τα σύνορα. Δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία,μιας και έχεις να μπλέξεις με το αγαπητό σε όλους μας ελληνικό δημόσιο. Aλλοςτρόπος είναι, και αυτός αν είσαι τυχερός, αγκαζέ με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη(ή με δική του εξουσιοδότηση) στην αντιπροσωπεία, ή σε εξουσιοδοτημένοσυνεργείο της, να βρεις το ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης του μεταχειρισμένουπου σε ενδιαφέρει, όπου και αναγράφονται όλα με το νι και με το σίγμα(προϋπόθεση να έχει κάνει κάποια, αν όχι όλα, service σε εξουσιοδοτημένασυνεργεία). Τελευταίο και τυχερό: Βλέπεις την τιμή. Πρόσφατα δώσαμε στοιχείαπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων σε Ελλάδα και εξωτερικό(Γερμανία, Ιταλία) δεν διαφέρουν σχεδόν καθόλου. Είδες μεταχειρισμένο εισαγωγήςσε τιμή «πατώματος»; Πρόσεχε το λάκκο στη φάβα σου.


B.                 Να είναι καλά συντηρημένο – ατρακάριστο: Ένασυμπληρωμένο και αξιόπιστο βιβλίο συντήρησης μπορεί να αποτελέσει τον μοναδικόκαι κυρίαρχο παράγοντα για την αγορά ενός μεταχειρισμένου. ΣΆ αυτόκαταγράφονται τα service του αυτοκινήτου (πότε και σε πόσα χλμ), και τυχόνεπισκευές που έχουν γίνει. Σφραγίδες και υπογραφές κρίνονται κατά το ελάχιστοΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ. Όμως: με μια πρόχειρη ματιά, ανακάλυψαμε ότι το 85-90% τωνβιβλίων service που κυκλοφορούν είναι μαϊμού.
Πρόσφατα μάθαμε, ότι στας  Ευρώπας, τηνευθύνη του βιβλίου συντήρησης την έχει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης. Τι θα πει αυτό;Πηγαίνεις κύριος να αγοράσεις μεταχειρισμένο. Το βλέπεις, σ` αρέσει, το πήρες.Εν καιρώ, ανακαλύπτεις ότι τα χιλιόμετρά του είναι γυρισμένα. Ως καλόςευρωπαίος, το παίρνεις και το πας στην αντιπροσωπεία. «Κύριοι, το και το», τουςλες. «Α, με συγχωρείτε κύριέ μου, όταν το αγοράσετε, το βιβλίο συντήρησης τοελέγξατε;», σου λένε. Δυο πόρτες έχει η ζωή άνοιξα μια και… «Όχι», τουςαπαντάς. «Λυπάμαι πολύ, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την κατάσταση τουαυτοκινήτου σας, ας το ελέγχατε», σου λένε με στόμφο. Να πάρουμε την άλληπερίπτωση; Δηλαδή, «Ναι, και με κορόιδεψαν!», θα τους πεις. Αυτό, στη Σέγκεν(αστειάκι, λόγω των ημερών, μην το παίρνετε της μετρητοίς ) είναι σενάριοεπιστημονικής φαντασίας, διότι εάν αντιληφθεί κανείς ότι πουλάς μεταχειρισμένο,με πλαστά χιλιόμετρα και βιβλίο συντήρησης, έχεις φύγει με τη μια…..  Είναι ποινικό αδίκημα φίλε μου! Και ωςγνωστών, οι Ευρωπαίοι δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα. 


Έξι μάρκες διαθέτουν ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης : Audi, BMW, Ford, Mercedes, Opel και Volkswagen. Αυτοί λοιπόν, έχουντην πληροφορία που θέλεις. Βέβαια, κάποιοι, ονόματα δε λέμε, σπίτια δενκλείνουμε, έχουν κάνει τη διαδικασία ανάκτησης αυτών των δεδομένων, πραγματικόεφιάλτη. Η διαδικασία, θεωρητικά  είναι ηεξής: Αριθμός πλαισίου + άδεια κυκλοφορίας + εξουσιοδοτημένο έγγραφο ιδιοκτήτη(ή μετά από συνεννόηση, μαζί με τον ίδιο) => στον υπεύθυνο της εκάστοτεαντιπροσωπείας, = = ηλεκτρονικό αρχείο! Το αρχείο αυτό βρίσκεται στηνπανευρωπαϊκή βάση δεδομένων της εκάστοτε εταιρείας και είναι έγκυρο. Την ίδιαχρησιμοποιεί ο  Έλληνας, την ίδια ο Γερμανός, την ίδια κι ο Ιταλός. Στο πακαι πιο πάνω, οι ευρωπαίοι δεν παίζουν μΆ αυτά τα πράγματα.


C.                 Πριν το αγοράσεις, έλεγξέ το σεμηχανικό της εμπιστοσύνης σου: Μην εφησυχαστείς  με όλατα παραπάνω. Τσέκαρε μόνο σου το αυτοκίνητο, με μηχανικό της εμπιστοσύνης σου.  Σχολαστικά και με υπομονή, να το ελέγξει, νασου δώσει το ΟΚ και να το πάρεις για test-drive. Εκεί μπορεί και να ανακαλύψειςκάτι που δεν θα φαινόταν διαφορετικά.


Δύο ακόμη σημαντικά πράγματικά…

Το πρώτο είναι, ότι μπορείς να έχεις για μπούσουλα, πάντα, τιςεπίσημες τιμές μεταχειρισμένων που σου προσφέρω κάθε εβδομάδα. Μόλις δεις καιαποκλίνει κάπως σημαντικά η τιμή, να είσαι σε επιφυλακή.

Δεύτερον, υπάρχουν κάποιοι που σου πασάρουν το μεταχειρισμένο σανμοναδική ευκαιρία. «Ήταν του γιατρού και το είχε στο γκαράζ, έχει να κουνηθείτέσσερα χρόνια!», «είναι το τέταρτο αυτοκίνητο της οικογένειας, σχεδόνακούνητο», «Πήγαινε τα καλοκαίρια μόνο μέχρι τη Λούτσα και πίσω», και άλλατέτοια. Ούτε το 1 στα 1000 δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. 

Βοηθήστε και σείς να σταματήσει η απάτη με τα γυρισμένα χιλιόμετρα. 
&&&&Κοινοποιήστε το στο χρονολόγιό σας να το δουν οι φίλοι σας, αλλά και στις ομάδες που μετέχετε.
 
 
&&&& &&&&

Πως γίνεται η κομπίνα:

Η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα που εισάγονται από το εξωτερικό και αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing. Το κοντέρ γράφει 50-60.000 χιλιόμετρα. Στην πραγματικότητα έχουν 150-200.000 χιλιόμετρα.

Το γύρισμα των χιλιομέτρων γίνεται (με ένα laptop), ηλεκτρονικά και δεν είναι ανιχνεύσιμο.


5* Μεταχειρισμένα

Να τελειώνουμε λοιπόν με τα ροζ συννεφάκια... Καλό, γερό και φθηνό δεν υπάρχει. Τέλος! Το έδειξε εξάλλου και η πολύμηνη έρευνά μας την οποία μπορείτε να δείτε εδώ. Αν θέλετε να αγοράσετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο δεν έχετε παρά να επιλέξετε ένα 5* μεταχειρισμένο. 

Δείτε εδώ τα 5* μεταχειρισμένα


Διαβάστε ακόμη:

Ανοικτή επιστολή προς τον αναπληρωτή υπουργό οικονομικών

Φρένο στα γυρισμένα

Είναι τα γυρισμένα κοντέρ ελληνικό φαινόμενο-Αλλού τι κάνουν

Ζήτα το χαρτί εκτελωνισμού

Και οι φορείς καταγγέλλουντην απάτη.

Πως πουλάς ή ψάχνεις για katharoaimo μεταχειρισμένο:

Αν πουλάτε katharoaimo μεταχειρισμένο:
- Με βιβλίο service που αποδεικνύει
- Ότι δεν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα
- Ότι είναι σωστά συντηρημένο
-που δεν είναι τρακαρισμένο
καταχωρείστε το στα katharoaima.gr του AutoTρίτη
Αν ψάχνετε για katharoaimo μεταχειρισμένο:
&&&& κάντε κλικ στα katharoaima.gr του AutoTρίτη
&&&&

Πείτε μας όμως και τη δική σας εμπειρία. Αντιμετωπίσατε τέτοιες περιπτώσεις; Τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε πάνω στο στο σοβαρό αυτό θέμα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
POIO BRIDGESTONE