ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το αυτοκίνητο παραγωγής με τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας θα είναι η νέα A-Class sedan, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Mercedes.

H sedan έκδοση της νέας A-Class θα είναι το αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο θα έχει τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας ο οποίος μετριέται μόλις στα 0,22 cd.

Η A-Class sedan είναι «τέρμα» αεροδυναμική

5.855 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2018)

Το αυτοκίνητο παραγωγής με τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας θα είναι η νέα A-Class sedan, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Mercedes, η οποία έδωσε ταυτόχρονα στη δημοσιότητα teaser εικόνες του νέου μοντέλου.

Περίπου τρεις μήνες μετά την αποκάλυψη του μοντέλου με το μακρύ μεταξόνιο της νέας A-Class sedan το οποίο θα μπει αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας, η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες teaser εικόνες της αδερφής της νέας A-Class, οι οποίες είναι επικεντρωμένες στον τομέα της αεροδυναμικής.
 
Μάλιστα όπως αναφέρει επίσημα με ανακοίνωσή της η γερμανική φίρμα η sedan έκδοση της νέας A-Class θα είναι το αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο θα έχει τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας ο οποίος μετριέται μόλις στα 0,22 cd. Αν και η Volkswagen δημιούργησε το XL1 το οποίο έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,19, το γεγονός πως κατασκεύασε μόλις 250 μονάδες, κάνει την A-Class sedan πρώτη σε αυτή τη κατηγορία για τα μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Είναι αυτονόητο ότι η Mercedes χρειάστηκε να περάσει πολύ χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα με την A-Class sedan για να επιτύχει τον αριθμό αυτό. Για παράδειγμα, τα φτερά τροποποιήθηκαν για να διοχετεύσουν τον αέρα γύρω από τους τροχούς, ενώ καλύτερη στεγανοποίηση φέρει το σημείο γύρω από τα φωτιστικά σώματα, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα μεγάλο αεραγωγό στο κάτω μέρος του εμπρόσθιου προφυλακτήρα.
 
Το νέο αεροδυναμικό sedan θα κληρονομήσει το μεταξόνιο των 2.729 χιλιοστών του hatchback, καθώς και τους κινητήρες, το κιτ ασφάλειας και την τεχνολογία. Η A-Class sedan κατασκευάστηκε στο Sindelfingen της Γερμανίας όπου η εταιρεία διαθέτει αεροδυναμική σήραγγα, ενώ θα κατασκευαστεί κοντά στο εργοστάσιο του Rastatt που βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 50 μιλίων, αλλά και στο Aguascalientes του Μεξικό.
 
Τέλος να σημειώσουμε πως η επίσημη παρουσίασή της αναμένεται εντός των προσεχών εβδομάδων.  

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL