Πάει πιο πίσω το πλάνο να γίνει αμιγώς ηλεκτρική μάρκα.
Θα ακολουθήσει νέα στρατηγική με πολλές επιλογές συστημάτων κίνησης.
Δε θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές οι νέες Stelvio και Giulia.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αλλαγή πλάνου στην Alfa Romeo
Σε αλλαγή στο χρονοδιάγραμμα το οποίο θα ακολουθήσει για να γίνει αμιγώς ηλεκτρική μάρκα προχώρησε η Alfa Romeo, δίνοντας παράταση ζωής στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ο επικεφαλής της Alfa Romeo για τη Βόρεια Αμερική, Chris Feuell σε δηλώσεις του αποκάλυψε πως η ιταλική μάρκα έχει εγκαταλείψει το σχέδιο να γίνει πλήρως ηλεκτρική έως το 2027. Αντ' αυτού η Alfa Romeo θα ακολουθήσει μία στρατηγική, η οποία θα περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά συστήματα κίνησης.
Δε θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές οι νέες Stelvio και Giulia
Η Alfa Romeo το 2023 είχε δηλώσει ότι η plug-in υβριδική, Tonale θα ήταν το τελευταίο της μοντέλο με κινητήρα βενζίνης όταν έκανε το ντεμπούτο του το 2023, κάτι που φυσικά δεν ίσχυσε στην πράξη, αφού στη συνέχεια είδαμε και την ήπια υβριδική Junior να ακολουθεί την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Επίσης, αλλαγή πλάνου φαίνεται πως υπάρχει και για τις νέες γενιές των Stelvio και Giulia, οι οποίες αρχικά προορίζονταν να είναι αμιγώς ηλεκτρικές, αλλά αναθεωρήθηκαν για να ώστε να περιλαμβάνουν και υβριδικές εκδόσεις. ¶λλωστε, θα βασιστούν στην πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, η οποία επιτρέπει αυτή τη δυνατότητα.
Υποτονικές οι πωλήσεις στις ΗΠΑ
Ο Feuell, ο οποίος ανέλαβε την ευθύνη για την Alfa Romeo της Β. Αμερικής τον περασμένο Δεκέμβριο, είπε ότι η μάρκα άλλαξε πορεία τον τελευταίο μήνα και αποφάσισε να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο και για το μέλλον. Η απόφαση αυτή ενισχύθηκε και από τις υποτονικές πωλήσεις της ιταλικής μάρκας στις ΗΠΑ, που έφερε ανησυχία στο δίκτυο των αντιπροσώπων.
Ο Chris Feuell δεν ανέφερε εάν και πότε σκοπεύει πλέον να γίνει αμιγώς ηλεκτρική η Alfa Romeo, κάτι που πιθανότατα θα γίνει γνωστό προσεχώς!