Κόντρα στην τάση που θέλει τις εταιρείες να γεμίζουν τα αυτοκίνητά τους με όσες περισσότερες οθόνες γίνεται πηγαίνει η Alfa Romeo, καθώς η ιταλική φίρμα σκοπεύει στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει τον ακριβώς αντίθετο δρόμο!
Είναι πλέον γεγονός πως όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας δίνουν μεγάλη εμφάνιση στις οθόνες που εγκαθιστούν στο εσωτερικό των αυτοκινήτων τους, αυξάνοντας ολοένα και περισσότερο το μέγεθος αλλά και τον αριθμό τους. Πάρτε για παράδειγμα το σύστημα MBUX Hyperscreen που βρέθηκε στη νέα ναυαρχίδα της Mercedes, την ηλεκτρική EQS.
Δε θέλει πολλές οθόνες η Alfa Romeo Ωστόσο η Alfa Romeo φαίνεται να μη συμμερίζεται την ίδια άποψη, έχοντας άλλα σχέδια στο μυαλό της. Σε μια συνέντευξη του ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo Jean-Philippe Imparato έδωσε μια εικόνα για τα μελλοντικά αυτοκίνητα της ιταλικής μάρκας, γνωστοποιώντας πως από τη μεριά τους έχουν διαφορετική προσέγγιση επί του θέματος.
«Δεν πουλάμε iPad με περιτύλιγμα αυτοκίνητο» Στην εν λόγω συνέντευξη, ο Imparato αναφέρθηκε ότι έχει μια πολύ συγκεκριμένη άποψη για μελλοντικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo. Όπως ανέφερε θέλει να είναι οδηγοκεντρικά, με «όσο το δυνατόν λιγότερες οθόνες» στο εσωτερικό τους! «Δεν πουλάω iPad με αυτοκίνητο γύρω του, πουλάω Alfa Romeo», ήταν τα λόγια του Imparato.
Από κει και πέρα, όπως και οι υπόλοιπες εταιρείες, έτσι και η Alfa Romeo βρίσκεται σε φάση εξηλεκτρισμού, με την αρχή να γίνεται μέσω της plug-in υβριδικής Tonale που αναμένεται.
«Δεν πουλάω iPad με αυτοκίνητο γύρω του». Κόντρα στην τάση που θέλει τα αυτοκίνητα να γεμίζουν με οθόνες πηγαίνει η Alfa Romeo, καθώς η ιταλική φίρμα σκοπεύει στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει τον ακριβώς αντίθετο δρόμο! Συμφωνείς με την απόφαση της ιταλικής μάρκας ή θεωρείς πως δε θα της βγει σε καλό;