Οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Ηλίας Παναγιωτούνης, θα συμμετάσχουν στο EKO Ράλι Ακρόπολις 2018 με ένα DS 3 R3 MAX, της Citroen Racing. Στη φετινή διοργάνωση, η συμμετοχή τους έχει αυξημένες ελπίδες διάκρισης, καθώς χρησιμοποιεί ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας
Από την πρώτη στιγμή της παρουσίασής του, το DS 3 R3MAX έδειξε πως μπορεί να αλλάξει επίπεδο σε όποιο πρωτάθλημα και αν χρησιμοποιηθεί. Ο κινητήρας THP (Turbo High Pressure) των 1,6 λίτρων με 234 ίππους και 430 Nm (43,8 kgm) ροπής, δίνει όλα όσα χρειάζεται ο οδηγός για να διακριθεί σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. Με την υποστήριξη των λιπαντικών TOTALQUARTZ, η απόδοση του κινητήρα μεγιστοποιείται, ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται απόλυτα ενάντια στη μηχανική φθορά, καθώς και στις ακραίες θερμοκρασίες και φορτίσεις. Το Γαλλικό αγωνιστικό, ήταν το πρώτο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ειδικά εξελιγμένο πάνω στο DS 3 R3 MAX, χάρη στο οποίο οι επιδόσεις του είναι κορυφαίες, ενώ και η αξιοπιστία του ξεφεύγει από τα συνηθισμένα όρια των αυτοκινήτων αγωνιστικής χρήσης. Οι ενισχύσεις του πλαισίου και το roll cage, προσδίδουν την ακαμψία που χρειάζεται ο οδηγός για να αισθάνεται ασφαλείς κάτω από όλες τις συνθήκες που θα έχει να αντιμετωπίσει, ενώ με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση το αυτοκίνητο προσαρμόζεται σε κάθε απαίτηση. Στα φρένα, οι 4πίστονες εμπρός δαγκάνες και οι 2πίστονες πίσω της Alcon, αποτελούν εγγύηση αποτελεσματικότητας και απόδοσης με διάρκεια. Με όλα τα παραπάνω αλλά και με δεδομένη την ευκολία στις επεμβάσεις για τους μηχανικούς της ομάδας, το DS 3 R3 είναι το ιδανικό αγωνιστικό για να διακριθεί η ελληνική συμμετοχή με το πλούσιο palmares.
Η εκκίνηση του φετινού αγώνα θα πραγματοποιηθεί στο πιο χαρακτηριστικό σημείο: Κάτω από τον επιβλητικό βράχο της Ακρόπολης, την 1η Ιουνίου θα ξεκινήσουν όλα τα αυτοκίνητα και θα κατευθυνθούν για την πρώτη ειδική, στον Ιππόδρομο του Μαρκόπουλου. Επίκεντρο του αγώνα θα είναι για άλλη μια φορά η φιλόξενη πόλη της Λαμίας, εδώ που είναι και το επιχειρησιακό κέντρο της εταιρείας Citroen Καρέλλης, στην οποία τα πληρώματα θα φτάσουν μετά και τη 2η Ειδική Διαδρομή της ημέρας που είναι η «Θήβα». Η 2η μέρα του EKO Ράλι Ακρόπολις 2018 περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες- Νέα Αμφισσα, Δροσοχώρι και Παλαιοχώρι- Μενδενίτσα). Την 3η μέρα του αγώνα οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν άλλες τέσσερις Ειδικές, συμπληρώνοντας ένα σύνολο 12 Ειδικών Διαδρομών, για να τερματίσουν στη Λαμία μετά τα δύο περάσματα από Γραμμένη και Δίβρη.
Εκτός του ERC (Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ), το EKO Ράλι Ακρόπολις 2018 θα προσμετρά βαθμολογικά και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Με την υποστήριξη της της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας Citroen, του Ομίλου Συγγελίδη και των λιπαντικών της TOTAL, η συμμετοχή της Citroen Καρέλλης θα διεκδικήσει ένα ακόμα πολύ καλό αποτέλεσμα.