Το 1ο στάδιο των 230 ίππων είναι διαθέσιμο, ενώ το 2ο στάδιο των 325 και το 3ο των 380 ίππων, θα λανσαριστούν αργότερα φέτος το καλοκαίρι.
Η Cosworth μεταμορφώνει τα Subaru BRZ και Toyota GT86
7.306 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2014)
Αν θέλετε ένα από τα BRZ και GT86, αλλά οι 200 ίπποι του μοτέρ τους σας φαίνονται λίγοι, πλέον υπάρχει η επιλογή των βελτιωτικών κιτ της Cosworth, τα οποία ανεβάζουν την απόδοσή του έως και τους 380 ίππους.
Η Cosworth είναι ένας από τους πιο διάσημους βελτιωτικούς οίκους παγκοσμίως, εν μέρει χάη και στον DFV κινητήρα της, ο οποίος κυριάρχησε στη Formula One στη δεκαετία του 1970. Οπότε, όταν ανακοινώνει πως σκοπεύει να «περιποιηθεί» το FA20 μοτέρ των Subaru BRZ, Toyota GT86 και Scion FR-S, δικαιολογημένα συγκεντρώνει το παγκόσμιο ενδιαφέρον. Πόσο μάλλον, όταν τα τρία αυτά «αδελφά» μοντέλα έχουν «κατηγορηθεί» ότι πάσχουν σε απόδοση.Η Cosworth «υπόσχεται» πως το 2λιτρο 4κύλινδρο boxer σύνολο, θα ανέβει από τους 200 ίππους στους 325, ακόμα και στους 380 ίππους σε μία μελλοντική αγωνιστική έκδοση των μοντέλων. Προς το παρόν, πάντως, μόνο το πρώτο στάδιο αναβάθμισης του κινητήρα είναι διαθέσιμο, από το οποίο υπήρξε ένα κέρδος 30 ίππων.Η Cosworth λέει πως η νέα της τακτική είναι να προσφέρει τις βελτιώσεις της σε κιτ και όχι ξεχωριστά, ώστε να είναι σίγουρη πως τα πάντα δουλεύουν όπως πρέπει. Το Stage 1 Power Package δίνει έμφαση στο να επιτρέψει στο FA20 μοτέρ να «αναπνεύσει» καλύτερα και περιλαμβάνει ένα σχεδόν πλήρες σετ εξάτμισης, το οποίο είναι κατά 22% ελαφρύτερο από το εργοστασιακό. Επιπλέον, στο κιτ περιλαμβάνεται μια αναβάθμιση λογισμικού, ένας νέος θερμοστάτης και τα σχετικά λογότυπα της Cosworth.
Η Cosworth εκδοχή των Subaru BRZ και Toyota GT86 δεν αρκεί να «είναι» πρέπει και να «φαίνεται».