Η Denza ντεμπουτάρει στην Ευρώπη με το βαν, D9 και το SUV, N7
- Boxy σχεδίαση με ηλεκτρικά συρόμενες πίσω πόρτες.
- Με οθόνες ακόμα και στα υποβραχιόνια των καθισμάτων.
- Plug-in υβριδικό και ηλεκτρικό.
- Στη Γενεύη και το ηλεκτρικό SUV N7.
Η Denza πατάει Ευρώπη
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης άνοιξε τις πύλες του και μαζί του έφερε τη Denza. Ο λόγος για μία μάρκα της πιο γνωστής κινεζικής, BYD, που κάνει πρεμιέρα στην «γηραιά ήπειρο» με το βαν, D9. Όντας διαθέσιμο και ως επταθέσιο, το Denza D9 θα προσφέρεται τόσο ως plug-in υβριδικό, όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Boxy σχεδίαση με ηλεκτρικά συρόμενες πίσω πόρτες
Εξωτερικά, το Denza D9 ξεχωρίζει από τον boxy σχεδιασμό του και τις μεγάλες πίσω συρόμενες πόρτες στο πλάι που ανοιγοκλείνουν ηλεκτρικά. Το επιβλητικό μπροστινό μέρος είναι εξίσου εντυπωσιακό φέροντας μεγάλη γρίλια και λεπτούς προβολείς, ενώ η επίπεδη γραμμή οροφής μεγιστοποιεί τον χώρο εσωτερικά που φωτίζεται ακόμα περισσότερο χάρη σε μία μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή. Η Denza δεν αναφέρει τις διαστάσεις του D9 στη Γενεύη, αλλά γνωρίζουμε πως το μοντέλο που προσφέρεται στην Κίνα έχει μήκος 5.250 χλστ., πλάτος 1.960 χλστ. και ύψος 1.920 χλστ., με μεταξόνιο 3.110 χλστ..
Με οθόνες ακόμα και στα υποβραχιόνια των καθισμάτων
Η καμπίνα του Denza D9 έχει διαμόρφωση 2+2+3 με ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα καθίσματα, με λειτουργίες αερισμού και μασάζ. Εκτός από δύο οθόνες στο ταμπλό, υπάρχουν επιπλέον οθόνες τοποθετημένες στα υποβραχιόνια των καθισμάτων της δεύτερης σειράς για τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών. Επιπλέον, στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων υπάρχουν οθόνες για την ψυχαγωγία των επιβατών που κάθονται στα καθίσματα της δεύτερης σειράς. Παρών είναι και ένα ψυγείο που μπορεί να χωρέσει έως και έξι μπουκάλια. Τα καθίσματα στη μέση μπορούν να συρθούν μπροστά και πίσω, προσφέροντας μεγάλο χώρο για τα πόδια. Από κει και μετά, τα πιο πίσω καθίσματα διαθέτουν θύρες USB και κεντρικό υποβραχιόνιο, μαζί με φωτισμό περιβάλλοντος LED και ηχεία από το ηχοσύστημα Dynaudio.
Plug-in υβριδικό και ηλεκτρικό
Η Denza δεν αναφέρει τις προδιαγραφές των κινητήριων συνόλων με τα οποία θα προσφέρει στην Ευρώπη το D9. Το plug-in υβριδικό μοντέλο πωλείται στην Κίνα σε εμπροσθιοκίνητη ή τετρακίνητη έκδοση και εξοπλίζεται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και μπαταρία 20,39 kWh ή 40,06 kWh. Στην εμπροσθιοκίνητη έκδοση η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 296 άλογα και τα 571 Nm ροπής, ενώ το τετρακίνητο μοντέλο έχει 401 άλογα και 681 Nm ροπής.
Στην Κίνα εκτός από το PHEV μοντέλο υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρικό. Και σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αντίστοιχα. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς ανέρχεται στα 308 άλογα και τα 360 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη αυξάνεται στα 369 άλογα και τα 470 Nm ροπής. Αμφότερες εξοπλίζονται με μπαταρία λιθίου 103,36 kWh, με την κορυφαία αυτονομία να ορίζεται στα 620 χιλιόμετρα.