Το περιστατικό συνέβη όσο ο Norris βρισκόταν σε διακοπές στο Ντουμπάι
Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο και χτύπησε τη Ferrari στις μπάρες ασφαλείας
Σήμερα η αξία της ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ
Είναι γνωστή για τη δυσκολία στον χειρισμό της
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Το περιστατικό συνέβη όσο ο Norris βρισκόταν σε διακοπές στο Ντουμπάι
Η βόλτα μιας πολυτελούς Ferrari F40 στο Μονακό είχε άσχημη κατάληξη , με πληροφορίες να λένε πως ανήκει στον οδηγό της Formula 1, Lando Norris. Το περιστατικό συνέβη στις αρχές του έτους, ενώ ο Βρετανός πιλότος της McLaren βρισκόταν στο Ντουμπάι για να γιορτάσει την πρωτοχρονιάς. Το ατύχημα καταγράφηκε σε βίντεο που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο και τις τελευταίες ημέρες κάνει τον κύκλο του σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο και χτύπησε τη Ferrari στις μπάρες ασφαλείας
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το ατύχημα συνέβη στους ορεινούς δρόμους κοντά στο πριγκιπάτο του Μονακό. Μετά από μια αριστερή στροφή, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχασε την πρόσφυση και παρέκκλινε προς τα αριστερά σε ένα ευθύ τμήμα του δρόμου. Ο οδηγός, του οποίου η ταυτότητα παραμένει άγνωστη, φαίνεται να υπεραντέδρασε στην προσπάθειά του να κερδίσει πίσω τον έλεγχο του αυτοκινήτου, πατώντας απότομα τα φρένα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να περιστραφεί προς τα δεξιά και να προσκρούσει στις μπάρες ασφαλείας στην άκρη του δρόμου.
Σήμερα η αξία της ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ
Η Ferrari F40, την οποία ο Norris απέκτησε στα τέλη του προηγούμενου έτους, είναι ένα από τα δημοφιλέστερα και πιο ιστορικά μοντέλα της ιταλικής φίρμας. Όσον αφορά την αξία της, εάν κάποιος επιθυμεί να την αποκτήσει, θα χρειαστεί να ξοδέψει παραπάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ για ένα καλά συντηρημένο κομμάτι. Κατασκευασμένη το 1987, στερείται κάθε είδους συστημάτων ασφαλείας όπως έλεγχος πρόσφυσης και σταθερότητας, σε αντίθεση με τα σύγχρονα supercars που εξοπλίζονται από μία τεράστια λίστα ηλεκτρονικών συστημάτων που αναλαμβάνουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Είναι γνωστή για τη δυσκολία στον χειρισμό της
Ο twin turbo V8 κινητήρας των 2,9 λίτρων που βρίσκεται στο πίσω μέρος της Ferrari, με απόδοση 479 άλογα, είναι επίσης γνωστός για την απότομη απόδοση της δύναμής του, καθιστώντας την F40 ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική στην οδήγηση. Ευτυχώς, οι ζημιές στο αυτοκίνητο δεν ήταν εκτεταμένες και περιορίζονται κυρίως στον πίσω προφυλακτήρα που δέχτηκε το μεγαλύτερο μέρος της πρόσκρουσης. Υπάρχει επίσης πιθανότητα να χρειαστεί αντικατάσταση ο πίσω τροχός της πλευράς του οδηγού, ο οποίος ενδέχεται να χτυπήθηκε κατά τη σύγκρουση.