Η Ferrari στοχεύει σε 40 τοις εκατό πωλήσεις ηλεκτρικών μέχρι το 2030, την ώρα που το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2025. Ωστόσο όπως φαίνεται η ιταλική φίρμα δε θέλει τα ηλεκτρικά της να χάσουν τον χαρακτηριστικό θόρυβο που προσφέρουν τα μοντέλα με τους V6, V8 και V12 κινητήρες και όπως φαίνεται έχει τη λύση.
Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε από τη Ferrari, ήρθε στο φως της δημοσιότητας και αποκάλυψε τα σχέδια της μάρκας για την ύπαρξη ενός συστήματος ήχου, μέσω του οποίου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας θα συνεχίσουν να βγάζουν ήχο. Όπως φαίνεται από την πατέντα, οι μελλοντικές ηλεκτρικές Ferrari θα είναι εξοπλισμένες με μία συσκευή αναπαραγωγής ήχου, που θα βρίσκεται στον πίσω άξονα και στόχος της θα είναι να προσφέρει… φυσικό ήχο που πιθανότατα θα προέρχεται από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή εξαρτήματα αυτού, αν και δεν προσδιορίζεται από τα σχέδια .
Ο ήχος θα είναι ανάλογος με την ταχύτητα του οχήματος
Βάσει των σχεδίων αυτών, θεωρείται πως ο ήχος θα είναι ανάλογος με την ταχύτητα του οχήματος. Έτσι, ενώ μπορεί να μην είναι εντελώς φυσικός θα σχετίζεται άμεσα με τη δυναμική του οχήματος, αντί για έναν πλήρως συνθετικό ήχο που είναι διαθέσιμος σε συγκεκριμένα ηλεκτρικά σήμερα.
Το είχε επιβεβαιώσει ο επικεφαλής της Ferrari
Θυμίζουμε πως στο παρελθόν ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Ferrari, Ernesto Lasalandra είχε γνωστοποιήσει με δηλώσεις του πως η ομάδα του εργάζεται σε μια «ηχητική υπογραφή» για τα ηλεκτρικά, όπως για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. «Θα έχουν διαφορετικές υπογραφές, αλλά και οι δύο θα γεννούν συναισθήματα», είχε πει.
Θα είναι Ferrari και θα... ακούγονται!
- Συσκευή αναπαραγωγής ήχου στον πίσω άξονα θα έχουν οι ηλεκτρικές Ferrari.
- Ο ήχος θα είναι ανάλογος με την ταχύτητα του οχήματος.
- Θα προέρχεται πιθανώς από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή κάποια εξαρτήματα.
Είναι δυνατόν να αντικατασταθεί ο φυσικός ήχος του V12 μοτέρ σε ηλεκτρικό ακόμα και αν είναι Ferrari;