ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Η ψηφιακή Mustang Mach-E GT500.

H Mustang Mach-E GT500;

3.804 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2020)

Mπορεί να χρειαστεί καιρός να χωνέψουμε πως μια Mustang απέκτησε ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, ωστόσο μια τέτοια Mach-E GT500 θα μπορούσε εύκολα να μας «χρυσώσει το χάπι». Εσείς τι λέτε;


H εργοστασιακή Ford Mustang Mach-E.

H εργοστασιακή Ford Mustang Mach-E.


Στα τέλη του προηγούμενου έτους η Ford τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της παρουσιάζοντας την Mustang Mach-E, ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover με εμφάνιση εμπνευσμένη από το θρυλικό pony car.

Το crossover αυτό μπορεί να είναι ηλεκτρικό αλλά δεν υπολείπεται σε επιδόσεις έναντι της γνωστής Μustang που όλοι γνωρίζουμε. Όταν έρθει στην αγορά στα τέλη του 2020, η Mustang Mach-E θα διατίθεται με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου (standard range 75,7 kWh και extended range 98,8 kWh) είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση μέσω της χρήσης ηλεκτροκινητήρων σταθερού μαγνήτη. Στην έκδοση extended range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Mustang Mach‑E αναμένεται να εξασφαλίζει με μια φόρτιση ηλεκτρική αυτονομία έως και 600 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον WLTP. Το μοντέλο με την ίδια μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων και ροπή 565 Nm. Η Ford θα προσφέρει επίσης μία ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων. Η Mustang Mach-E GT προβλέπεται να ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0 -100 χλμ/ώρα σε χρόνο μικρότερο των 5 δλ., αποδίδοντας προβλεπόμενη ισχύ 465 ίππων και ροπή 830 Nm.

Οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές της X-Tomi Design ωστόσο θέλησαν να κάνουν ένα βήμα παρακάτω και παρουσίασαν την πρότασή τους για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια GT500 έκδοση της Mach-E. Όπως μπορείτε να δείτε, το crossover αλλάζει ριζικά εμφάνιση καθώς εξοπλίζεται με αγωνιστικού τύπου λωρίδες στο αμάξωμα, νέες ζάντες με κόκκινες δαγκάνες, μεγάλες πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή αλλά και πολύ διαφοροποιημένο πρόβολο που περιλαμβάνει μεγαλύτερη γρίλια και γιγάντιους αεραγωγούς.

Αν ερχόταν στην πραγματικότητα μια Mach-E GT500 με τέτοια σχεδίαση,  η Ford θα έπρεπε να βρει τρόπο να περιορίσει την μείωση της ηλεκτρικής αυτονομίας της, αφού όλα αυτά τα extra καλούδια που έχει στο αμάξωμά όχι μόνο θα μεγάλωναν το βάρος του αυτοκινήτου αλλά θα δημιουργούσαν μεγαλύτερες αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Εσείς τι λέτε; Θα θέλατε να δείτε μια Μach-E GT500;
 

Mercedes
fiat