Η Hyundai απειλέι την Toyota; Ioniq εναντίον Prius: μπορεί να νικήσει η Hyundai την Toyota «εντός έδρας»; Τι λέτε;
Με ποια μάρκα πρέπει να τα βάλεις αν θες να αποδείξεις ότι αξίζεις κάτι; Αν η δύναμη του ηττημένου δίνει αξία στο νικητή, ακόμη και να τολμήσεις να τα βάλεις με την Toyota όταν μιλάμε για υβριδικά, έχει τη σημασία του. Μπορεί όμως η Hyundai να νικήσει;
Όταν η Hyundai ανακοίνωσε το δικό της υβριδικό μοντέλο με το όνομα Ioniq τα μάτια στράφηκαν αμέσως στην Toyota και το Prius ως το μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία. Όχι φυσικά γιατί δεν υπάρχουν άλλα υβριδικά μοντέλα στην αγορά, αλλά γιατί το Ioniq ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία του Prius, είναι διαφορετικό από όλα τα άλλα μοντέλα της Hyundai, και όπως και το Prius, φωνάζει από απόσταση τη διαφορετικότητά του.
Το Ioniq είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Ανεξάρτητα πως «στέκεται» δίπλα στο Prius, η Hyundai έχει προσέξει ώστε η σχεδίαση, εκτός από την απαραίτητη αεροδυναμική της, να προσφέρει και έναν premium αέρα. Πρέπει εξάλλου, ως Hyundai, και το Ioniq να προσφέρει value for money.
Το Ioniq, όπως και το Prius, έρχεται σε δύο εκδόσεις, μία υβριδική, και μία υβριδική «πρίζας», που φορτίζει δηλαδή και από το δίκτυο. Τα δύο αυτοκίνητα, όμως, όσο κι αν μοιάζουν, έχουν σημαντικές διαφορές στις προτεραιότητές τους. Έτσι το Ioniq είναι πιο σβέλτο, λίγο πιο σπορτίφ, ίσως και λόγω του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ενώ το Prius επιμένει στην άνεση, με σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης, και ένα πολύ πιο όμορφο περιβάλλον μετακίνησης, χάρη και στο κιβώτιο μεταβλητής σχέσης που κάνει τις αλλαγές ανεπαίσθητες.
Το Ioniq είναι πιο ευρύχωρο και έχει και πιο σύγχρονο κέντρο ψυχαγωγίας και επικοινωνίας. Αν βάλει κανείς στα θετικά και το θέμα της τιμής, τότε η Hyundai έχει στα χέρια της ένα δυνατό ανταγωνιστή.
Μπορεί όμως αλήθεια να «πει κάτι» στην Toyota; Εσείς θα προτιμούσατε ένα Ioniq έναντι ενός Prius για το πρώτο σας υβριδικό; Ή μήπως η Toyota έχει την παράδοση και άρα και την προτίμησή σας; Τι λέτε; Μπορεί κανείς να νικήσει την Toyota «εντός έδρας»;
Και βέβαια την απειλεί, όπως κάποτε τα πολύ παλιά χρόνια η Ford ή μετά η GM ήταν «τέρατα» κατασκευαστές, αλλά από τα πολλά ....τέρατα που κατασκεύασαν! σχεδόν τους έφαγε η μαρμάγκα.
Σίγουρα δικό της βασίλειο (η ιβριδικη τεχνολογία) αλλά είναι βέβαιο ότι σε λίγα χρόνια θα υπάρξουν ισάξιοι παίχτες, ίσως κ η Hyundai.
Το αλλο με τον τοτο το ξερεις. Αυτοτριτη ειναι προσβολη μονο που το λετε αυτο η μια εταιρεία παγκοσμίως.πουλαει τα τελευταία 8 χρονια καθε χρόνο 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα και η ενα γκρουπ κια χιουνται με το ζορι φτανουν τα 7 ντροπή σας
Ουτε για πλακα δεν απειλείται η toyota ποια Hyundai τα τιμολογουν ηδη ακριβα οποτε γιατί να ασχολούμαι με Hyundai οταν με ενα με δυο χιλιαρικα διαφορα εχω περισσότερες επιλογές.ξυπνα βλακα ελλληνα Hyundai και πράσινα άλογα
Και βέβαια την απειλεί, όπως κάποτε τα πολύ παλιά χρόνια η Ford ή μετά η GM ήταν «τέρατα» κατασκευαστές, αλλά από τα πολλά ....τέρατα που κατασκεύασαν! σχεδόν τους έφαγε η μαρμάγκα. Σίγουρα δικό της βασίλειο (η ιβριδικη τεχνολογία) αλλά είναι βέβαιο ότι σε λίγα χρόνια θα υπάρξουν ισάξιοι παίχτες, ίσως κ η Hyundai.
Το αλλο με τον τοτο το ξερεις. Αυτοτριτη ειναι προσβολη μονο που το λετε αυτο η μια εταιρεία παγκοσμίως.πουλαει τα τελευταία 8 χρονια καθε χρόνο 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα και η ενα γκρουπ κια χιουνται με το ζορι φτανουν τα 7 ντροπή σας
Ουτε για πλακα δεν απειλείται η toyota ποια Hyundai τα τιμολογουν ηδη ακριβα οποτε γιατί να ασχολούμαι με Hyundai οταν με ενα με δυο χιλιαρικα διαφορα εχω περισσότερες επιλογές.ξυπνα βλακα ελλληνα Hyundai και πράσινα άλογα
Κανείς δεν είναι άτρωτος, ανίκητος, κ.τ.λ.