Η Hyundai εδώ και τρεις δεκαετίες βρίσκεται στην πρώτη γραμμή ανάπτυξης φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και έτσι το 2020 η κορεατική μάρκα γιορτάζει 30 χρόνια ηλεκτροκίνησης, ξεκινώντας από τα υβριδικά και φτάνοντας μέχρι τις κυψέλες υδρογόνου.
Παρόλο που τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα άρχισαν να πωλούνται ευρέως την τελευταία δεκαετία, η Hyundai έκανε το ντεμπούτο στο πρώτο της καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 1991, όταν και λάνσαρε Sonata Electric που προσέφερε αυτονομία 70 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 60 χλμ/ώρα.
Από εκείνο το σημείο και έπειτα η κορεατική μάρκα συνέχισε να εργάζεται και να προοδεύει πάνω στο συγκριμένο τομέα. Κάπως έτσι η μάρκα έκανε την πρώτη της προσπάθεια για ανάπτυξη υβριδικού-ηλεκτρικού αυτοκινήτου που ήταν το FGV-1 concept, που έκανε το ντεμπούτο του το 1995.
Η Hyundai είχε ξεκινήσει την ανάπτυξη οχημάτων με κυψέλες καυσίμου το 1998 και παρουσίασε το 2000 το πρώτο concept κυψελών καυσίμου, το Santa Fe Fuel Cell Electric. Το πρώτο FCEV με δεξαμενή υδρογόνου 350 bar, ήταν εξοπλισμένο με 75 kW fuelcell και προσέφερε αυτονομία 230 χιλιομέτρων. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2004, η Hyundai έδειξε τη δεύτερη γενιά fuel cell concept, το Tucson FCEV, ενώ προς το τέλος της δεκαετίας του 2000, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεκίνησαν την μαζική παραγωγή υβριδικών οχημάτων. Έτσι η μάρκα το 2009 παρουσίασε το Avante LPI Hybrid που μεταξύ άλλων ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που υιοθέτησε μπαταρίες πολυμερούς λιθίου.
Τον Σεπτέμβριο του 2010, η Hyundai παρουσίασε το BlueOn, το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, βασισμένο στο Hyundai i10 με αυτονομία 140 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, ενώ ένα χρόνο αργότερα ξεκίνησαν οι πωλήσεις του Hyundai Sonata Hybrid. Η Hyundai το 2013 γιόρτασε ένα βασικό ορόσημο καθώς το ix35 Fuel Cell έγινε το πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου σε παγκόσμιο επίπεδο σε μαζική παραγωγή.
Το 2016, συνεχίζοντας δυναμικά παρουσίασε το IONIQ, το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως που διαθέτει τρία διαφορετικά συστήματα κίνησης: υβριδικό, plug-in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό σε έναν τύπο αμαξώματος. Το 2018 η εταιρεία συνέχισε στο ίδιο μοτίβο παρουσιάζοντας το NEXO, το όχημα κυψελών καυσίμου δεύτερης γενιάς και αργότερα την ίδια χρονιά παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό SUV σε παγκόσμιο επίπεδο, το Kona Electric.
Φτάνοντας στο 2020, η Hyundai σκοπεύει να προσφέρει πάνω από τα τρία τέταρτα της γκάμας της στην Ευρώπη σε ηλεκτρικές εκδόσεις και να επεκτείνει την ηλεκτροκίνηση σε άλλες πτυχές κινητικότητας, όπως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα εμπορικά φορτηγά.