H Gemera μπορεί να παρουσιάστηκε με ισχύ 1.700 άλογα, ωστόσο πλέον, η Koenigsegg γνωστοποιεί πως χάρη σε ένα νέο ηλεκτρικό μοτέρ και έναν κινητήρα 5 λίτρων, η ιπποδύναμή της Gemera ξεπερνά τα 2.300 άλογα.
Αυξήθηκε κατά 600+ άλογα η ισχύς της
Ήταν αρχές του 2020 όταν η Koenigsegg παρουσίασε τη νέα Gemera κάνοντας λόγο πως πρόκειται για ένα «Μega-GT» με 1.700 άλογα που προσφέρει, εκτός από τρομακτικές επιδόσεις, τεράστιους χώρους για τους επιβάτες και μάλιστα με οικολογικό προφίλ.
Τώρα, παραπάνω από τρία χρόνια μετά, η Koenigsegg κάνει λόγο πως το μοντέλο, αν και διατηρεί τους ίδιους χώρους, μπορεί πλέον να συνδυαστεί με ένα νέας γενιάς κινητήριο σύνολο που εκτοξεύει την ιπποδύναμή του. Συγκεκριμένα, η εταιρεία κάνει λόγο πως ανέπτυξε και είναι σε θέση να δώσει στην Gemera ένα νέο ηλεκτρικό μοτέρ με όνομα Dark Matter που προσφέρει ισχύ 800+ ίππων και αντικαθιστά τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ με το οποίο συνδυαζόταν προηγουμένως ο βενζινοκινητήρας.
Σε δύο εκδόσεις και μέχρι 2.331 άλογα
H Gemera πλέον θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Στην πρώτη και πιο προσιτή έκδοση, ο ηλεκτροκινητήρας Dark Matter των 800+ ίππων συνδυάζεται με τρικύλινδρο twin-turbo μοτέρ βενζίνης και προσφέρει 1.400+ άλογα και 1.850 Nm ροπής. Στη δεύτερη επιλογή, ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με V8 μοτέρ με χωρητικότητα 5,0 λίτρα, μια συνεργασία που εκτοξεύει την ισχύ του υπερ-αυτοκινήτου στα 2.331 άλογα και τα 2.750 Nm ροπής με αιθανόλη.
Πότε μπαίνει σε παραγωγή - Το κόστος
Η παραγωγή της Gemera θα αρχίσει στα τέλη του 2024 και οι πρώτες παραδόσεις θα αρχίσουν το 2025. Συνολικά θα κατασκευαστούν 300 αυτοκίνητα. Η μικρή έκδοση με τα 1.400+ άλογα θα κοστίζει πάνω από 1 εκατομμύριο, ενώ η έκδοση με τα 2.331 άλογα θα κοστίζει 400.000 δολάρια περισσότερο.