Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lancia Ypsilon HF με «κοστούμι» Martini | Έτοιμη για επιστροφή στο WRC

 Σχολιάστε 
1.085 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2024)
Lancia Ypsilon HF με «κοστούμι» Martini | Έτοιμη για επιστροφή στο WRC

- Ανεπίσημα σχέδια παρουσιάζουν την Lancia Ypsilon του WRC.
- Έχουν φουντώσει οι φήμες για επιστροφή της Lancia στο WRC το 2027.
- Η Lancia επιβεβαίωσε την επιστροφή της στους αγώνες από το Rally4.
- Μετά από 30 χρόνια απουσίας παραμένει πρώτη σε τίτλους κατασκευαστών.

Ανεπίσημα σχέδια παρουσιάζουν την Lancia Ypsilon του WRC

Η Lancia μετά από χρόνια απουσίας (πλην της Ιταλίας), επέστρεψε στις ευρωπαϊκές αγορές παρουσιάζοντας τη νέα Ypsilon, μοντέλο το οποίο ουσιαστικά κάνει την αρχή στην αναγέννηση της μάρκας. Ωστόσο, για πολλούς, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και στελέχη εντός του Ομίλου Stellantis, η αναγέννηση της ιταλικής φίρμας θα ολοκληρωθεί εφόσον η Lancia επιστρέψει στα ράλλυ και συγκεκριμένα στο WRC, με το οποίο το όνομά της είναι άρρηκτα συνδεδεμένο. Αυτό φαίνεται πως οραματίστηκε και ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής, ο οποίος αποτύπωσε σε ένα εντυπωσιακό σχέδιο, την αγωνιστική Lancia Ypsilon (όχι Delta) του WRC.

Έχουν φουντώσει οι φήμες για επιστροφή της Lancia στο WRC το 2027

Όσοι σπεύσετε να πείτε πως ο σχεδιαστής είναι υπερβολικά αισιόδοξος, τότε ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Για ποιο λόγο; Γιατί σύμφωνα με δημοσιεύματα που έκαναν την εμφάνιση τους στις αρχές του έτους, η απόφαση για την επιστροφή της Lancia στο WRC έχει ήδη «κλειδώσει». Το διοικητικό συμβούλιο της Stellantis φέρεται να έχει δώσει το τελικό ΟΚ για το μεγάλο come back, που φημολογείται πως θα συμβεί τη σεζόν του 2027. Σε ότι αφορά το αγωνιστικό αυτοκίνητο, θα είναι βασισμένο στη νέα Ypsilon και όχι στην θρυλική Delta.

Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, η νέα Ypsilon για το WRC θα κατασκευαστεί αρχικά σε χαμηλότερες διαμορφώσεις ράλλυ, βάσει ενός προγράμματος ανάπτυξης που θα ξεκινήσει από φέτος. Σκοπός είναι το 2025 το μοντέλο να είναι έτοιμο, το 2026 να αποτελέσει χρονιά δοκιμών και τη σεζόν του 2027 να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα του WRC. Εκείνη τη χρονιά, άλλωστε προγραμματίζεται να συμβεί η μετάβαση στην επόμενη γενιά των υβριδικών αυτοκινήτων, με τα σημερινά αγωνιστικά Rally 1 να αποσύρονται.

Η Lancia επιβεβαίωσε την επιστροφή της στους αγώνες από το Rally4

Οι αγωνιστές βλέψεις της Lancia δεν είναι κάτι αιωρούμενο, αφού επιβεβαιώθηκαν λίγους μήνες αργότερα και συγκεκριμένα τον περασμένο Μάιο μέσω της παρουσίασης της Ypsilon Rally4 HF, με σκοπό η μάρκα να συμμετάσχει στην κατηγορία Rally 4. Μάλιστα, το αγωνιστικό μοντέλο αποκαλύφθηκε «φορώντας» το εμβληματικό... κοστούμι Martini, όπως ισχύει και στο ανεξάρτητο σχέδιο της Ypsilon που έχουμε στη διάθεσή μας. Φυσικά, ο καλλιτέχνης έχει προχωρήσει και σε κάποιες αλλαγές βάσει των προδιαγραφών που υπάρχουν σε κάθε κατηγορία.

Στόχος να αποκαταστήσει την παρουσία της στους σύγχρονους αγώνες!

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί, είναι πως η Lancia σε ένα πρόσφατο δελτίο Τύπου δεσμεύτηκε να δώσει περισσότερες πληροφορίες για την Ypsilon Rally4 HF το διήμερο 24-25 Οκτωβρίου. Όμως, στο πιο ενδιαφέρον σημείο του δελτίου Τύπου η ιταλική φίρμα υπογραμμίζει ότι «η Ypsilon Rally4 HF είναι μόνο η αρχή ενός συναρπαστικού ταξιδιού» και πως το «Το 2025 θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Lancia στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με στόχο να αποκαταστήσει την παρουσία της στους σύγχρονους αγώνες αυτοκινήτου»! Τώρα, αν το «ταξίδι» που αναφέρει η Lancia, έχει τελικό προορισμό το WRC, μένει να φανεί. Η αλήθεια είναι όμως πως μόνο στο κορυφαίο επίπεδο των ράλλυ θα μπορέσει να «αποκαταστήσει την παρουσία της στους σύγχρονους αγώνες αυτοκινήτου», όπως η ίδια επισημαίνει με νόημα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
KIA