.jpg)
To Lepas L4.
Νέα μάρκα του Ομίλου Chery στην Ευρώπη.
Κυρίως SUV αυτοκίνητα με βενζίνη, Plug-in υβριδικά ή ηλεκτρικά.
Ίδια πλατφόρμα με τα Omoda, Jaecoo και Chery, αλλά διαφορετική σχεδίαση.
Στόχος οι 89 αγορές με 1.200 εκθεσιακούς χώρους το 2027.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Νέα μάρκα του Ομίλου Chery στην Ευρώπη
Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από όταν γράφαμε πως η κινεζική μάρκα, Jetour, ανακοίνωσε τον ερχομό της στην Ευρώπη και μία ακόμα φίρμα του Ομίλου Chery ήρθε να προστεθεί σε αυτή την κατηγορία. Πρόκειται για την Lepas, η οποία αναμένεται να επεκταθεί από την Κίνα στη «Γηραιά Ήπειρο», κάτι που θα συμβεί από τις αρχές του 2026, όπως γνωστοποιήθηκε από τα χείλη των στελεχών της.
Κυρίως SUV αυτοκίνητα με βενζίνη, Plug-in υβριδικά ή ηλεκτρικά
Η Lepas έχει επικεντρώσει την προσοχή της στα SUV αυτοκίνητα, που είναι γνωστό ότι κυριαρχούν στην Ευρώπη και όχι μόνο. Η γκάμα της, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, θα περιλαμβάνει ένα μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, δύο compact SUV (L4 και L6) και ένα μεσαίο SUV (L8). Εκτός από το μικρό Lepas L2, όλα θα προσφέρονται με επιλογή θερμικού κινητήρα,Plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικά. Τα συστήματα κίνησης θα είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό τα ίδια με αυτά των αυτοκινήτων Omoda και Jaecoo.
Ίδια πλατφόρμα με τα Omoda, Jaecoo και Chery, αλλά διαφορετική σχεδίαση
Η Lepas απευθύνεται σε νεότερους ηλικιακά αγοραστές από την Omoda, την Jaecoo ή την ίδια την μάρκα Chery, που προσφέρει τα μοντέλα της όπως το Tiggo 7. Οι τέσσερις μάρκες χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα T1X, ωστόσο η κάθε μία υιοθετεί διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίαση. Σε ότι αφορά τη σχεδιαστική γλώσσα της Lepas, δίνει έμφαση στα στρογγυλεμένα χαρακτηριστικά και τις ατελείωτες καμπύλες. Σε ότι αφορά το όνομα, να πούμε πως το Lepas συνδυάζει τις λέξεις «leopard» και «passion», δηλαδή «λεοπάρδαλη» και «πάθος».
Στόχος οι 89 αγορές με 1.200 εκθεσιακούς χώρους το 2027
Η Lepas σχεδιάζει να εισέλθει σε 27 αγορές παγκοσμίως φέτος με συνολικά 400 εκθεσιακούς χώρους, φτάνοντας τις 45 αγορές το 2026 με 850 εκθεσιακούς χώρους και τις 89 αγορές με περισσότερες από 1.200 εκθεσιακούς χώρους το 2027. Ο στόχος των πωλήσεων της Chery για τη Lepas είναι 500.000 μονάδες ετησίως σε τρία χρόνια.