- Θα στρέψει την προσοχή της στα super-υβριδικά με range extender
- Σύμφωνα με τον πρόεδρο της μάρκας οι θερμικοί έχουν πολλά να δώσουν ακόμα
- Τα νέα super-υβριδικά θα έχουν αυτονομία τα 1.094 χλμ.
Θα στρέψει την προσοχή της στα super-υβριδικά με range extender
Η Lotus παρουσίασε το 2018, το σχέδιο της να στραφεί στην ηλεκτροκίνηση, με το όνομα Vision80. Σύμφωνα με αυτό, μέχρι το 2028 θα γινόταν πλήρως ηλεκτροκίνητη. Έξι χρόνια μετά, η Lotus γίνεται μια από τις φίρμες, που ανακοινώνει ότι θα αργήσει να στραφεί στην ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η βρετανική μάρκα, θα υιοθετήσει τα super-υβριδικά με range extender, τα οποία θα υπόσχονται επιδόσεις σε ισχύ αλλά και μεγάλη αυτονομία.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της μάρκας οι θερμικοί έχουν πολλά να δώσουν ακόμα
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο πρόεδρος της μάρκας Qingfeng Feng στο Wall Street Journal, η Lotus θεωρεί, ότι οι θερμικοί κινητήρες και οι επιδόσεις τους έχουν ακόμα πολλά να δώσουν. Πιο συγκεκριμένα είπε, «οι θερμικοί δεν έχουν κλείσει το κύκλο ζωής τους, έχουν πολλά να δώσουν. Μάλιστα έχουν και μεγαλύτερη αυτονομία κάτι που αναζητούν οι καταναλωτές σε ένα κινητήριο σύνολο». Τόνισε μάλιστα, ότι εφόσον τα θερμικά και τα ηλεκτρικά δεν έχουν μεγάλη διαφορά σε ισχύ, τα δεύτερα δεν τραβάνε την προσοχή των αγοραστών.
Τα νέα super-υβριδικά θα έχουν αυτονομία τα 1.094 χλμ.
Τα νέα super-υβριδικά κινητήρια σύνολα της Lexus με range extender σύμφωνα με πληροφορίες, θα βασίζονται σε νέα αρχιτεκτονική 900V, και θα εξοπλίζονται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και μπαταρίες. Σύμφωνα με φήμες αυτά θα έχουν ανεβασμένες επιδόσεις, ενώ θα μπορούν να κάνουν με ένα μόνο γέμισμα 1.094 χλμ.