Η νέα Maserati MC20 διαθέτει έναν 3λιτρο twin-turbo V6 κινητήρα που έχει πάρει την ονομασία «Nettuno».
H MC20 βάζει τη Maserati σε νέα εποχή
4.148 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2020)
Η νέα Maserati MC20 είναι και επίσημα παρούσα, αποτελώντας τη φυσική εξέλιξη της MC12, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την ιταλική μάρκα αφού διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ ανεπτυγμένο αποκλειστικά από τους μηχανικούς της «τρίαινας».
Ξεκινώντας λοιπόν από το τελευταίο η νέα Maserati MC20 διαθέτει έναν 3λιτρο twin-turbo V6 κινητήρα που έχει πάρει την ονομασία «Nettuno». Το νέο μοτέρ είναι σε θέση να προσφέρει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής μεταξύ 3.000 και 5.500 σ.α.λ. Μπορεί να φτάσει έως και τις 8.000 σ.α.λ, ενώ η σειρά ανάφλεξης στους κυλίνδρους κατανέμεται ως εξής 1-6-3-4-2-5. Το βάρος του είναι λιγότερο από 220 κιλά και το μοτέρ χαρακτηρίζεται επιπλέον από σύστημα διπλού ψεκασμού, καθώς και σύστημα καύσης προ-θαλάμου με δύο μπουζί, εμπνευσμένο από την F1.
Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Getrag και κίνηση στους πίσω τροχούς. Στα παραπάνω προσθέστε και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο συνδυασμός επιτρέπει στην MC20 να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,9 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει την τελική ταχύτητα των 325 χλμ./ώρα.
Ωστόσο οι πελάτες θα μπορούν επίσης να παραγγείλουν ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Πολλές πληροφορίες δε δόθηκαν επ` αυτού, όμως η ηλεκτρική MC20 θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και θα έχει τελική 310 χλμ./ώρα. Η αυτονομία κίνησης με μία φόρτιση θα φτάνει τα 323 χιλιόμετρα.
Αναφορικά με τις αναλογίες η MC20 ζυγίζει λιγότερο από 1.500 κιλά και έχει μήκος 4.669 χλστ., πλάτος 1.965 χλστ., ύψος 1.221 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Κρατήστε πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μικρότερος από 0,38 cd.
Εξωτερικά ο σχεδιασμός της MC20 περιλαμβάνει μια μικρή μάσκα συνοδευόμενη από μεγάλες εισόδους αέρα και ένα αεροδυναμικό σπλίτερ. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι πόρτες του μοντέλου που ανοίγουν προς τα πάνω, ενώ το πίσω μέρος περιλαμβάνει λεπτά φώτα LED, δύο κεντρικά τοποθετημένες στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και έναν αεροδυναμικό διαχύτη.
Τέλος, στο εσωτερικό η νέα Maserati διαθέτει ένα σετ bucket καθισμάτων με μαύρο και μπλε δέρμα, αλλά και μία ανθρακονημάτινη κεντρική κονσόλα και ανθρακονημάτινο τιμόνι. Άλλα βασικά μέρη είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, μεγέθους 10 ιντσών αμφότερα.
Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα φέτος και η Maserati δέχεται επί του παρόντος παραγγελίες.