Η Mazda θα παρουσιάσει 7-8 νέα ηλεκτρικά με τη βοήθεια της Toyota
- Αποκαλυπτικός σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda.
- Θετική για τα ηλεκτρικά η Mazda παρόλο που η ζήτηση δεν είναι μεγάλη.
- Θα παρουσιάσει 7-8 νέα ηλεκτρικά έως το 2030.
- Θα συνεργαστεί με την Toyota για την ανάπτυξή τους.
Αποκαλυπτικός ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda με δηλώσεις του γνωστοποίησε πως η εταιρεία του θα παρουσιάσει 7-8 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030, παρόλο που αναγνωρίζει ότι η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά δεν είναι μεγάλη. Η έλευση των νέων μοντέλων θα γίνει με τη βοήθεια της Toyota, ενώ όπως υπολογίζει πως τα ηλεκτρικά μπορεί να φτάνουν ακόμα και το 40% των παγκόσμιων πωλήσεών της στο τέλος της δεκαετίας.
Θετική για τα ηλεκτρικά η Mazda παρόλο που η ζήτηση δεν είναι μεγάλη
Μιλώντας στο Auto News, ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda, Masahiro Moro, δήλωσε ότι η μάρκα βλέπει με καλό μάτι τα ηλεκτρικά, ωστόσο δεν είναι ακόμα έτοιμη να δεσμευτεί για μία αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα. Σε αυτό συνηγορούν δύο γεγονότα. Το πρώτο είναι πως η τρέχουσα ζήτηση για τα μοντέλα της με κινητήρα εσωτερικής καύσης παραμένει ισχυρή, ενώ την ίδια στιγμή η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αβέβαιη, καθώς ο ρυθμός δεν είναι τόσο υψηλός.
Θα παρουσιάσει 7-8 νέα ηλεκτρικά έως το 2030
Παρόλα αυτά ο Moro αποκάλυψε ότι 7-8 καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν αποκαλυφθεί από την Mazda έως και το 2030. Μάλιστα πιστεύει ότι το 2030 οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα καλύπτουν το 25-40% των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρείας. Τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα της Mazda θα αναπτυχθούν και θα πωληθούν μέσω του νέου τμήματος e-Mazda και θα κατασκευαστούν σε μια προσαρμόσιμη πλατφόρμα. Το πρώτο από αυτά τα νέα μοντέλα θα κυκλοφορήσει μεταξύ 2025 και 2027. Το πιθανότερο είναι πως αρχικά η Mazda θα δώσει έμφαση στα ηλεκτρικά SUV με ένα ή με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
Θα συνεργαστεί με την Toyota για την ανάπτυξή τους
Αναφορικά με τα επιμέρους χαρακτηριστικά που θα έχουν τα μελλοντικά ηλεκτρικά της Mazda, ο Moro αρνήθηκε να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες. Είπε όμως πως η φίρμα θα στηριχθεί στην Toyota για να μειώσει τις επενδύσεις που απαιτούνται για τα ηλεκτρικά της. Συγκεκριμένα, τα ηλεκτρονικά συστήματα και το λογισμικό των αυτοκινήτων που αναπτύχθηκαν μαζί με την Toyota θα χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά οχήματα της Mazda. Η κίνηση αυτή σύμφωνα με τον Moro, θα επιτρέψουν στην Mazda να εξοικονομήσει το 70-80% του συνολικού επενδυτικού κόστους, εάν έπαιρνε την απόφαση να τα αναπτύξει μόνη της.