Συγκεκριμένα η γερμανική εταιρεία πήρε στα χέρια της μία Mercedes-AMG GT R και πραγματοποιώντας ένα επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου κατέστησε ικανό τον 4,0 λίτρων, twin-turbo V8 κινητήρα να προσφέρει πλέον 650 ίππους και 850 Nm ροπής, αριθμός αρκετά αυξημένος σε σχέση με τα εργοστασιακά 585 άλογα και 700 Nm ροπής.
Η περισσότερη ισχύς έχει βελτιώσει το χρόνο που χρειάζεται για να κάνει το σπιρντ 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως η O.CT υπόσχεται βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου όντας παράλληλα συνεπής στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ταυτόχρονα συνοδεύει την όλη εργασία της με 5ετή εγγύηση, χωρίς όμως να αναφέρουν το κόστος.
Στο εξωτερικό μέρος του εν λόγω μοντέλου, κυρίαρχο ρόλο παίζει το μαύρο χρώμα, το οποίο εκτός από όλα τα πάνελ του αμαξώματος καλύπτει και την Panamericana γρίλια και τους τροχούς. Ουσιαστικά βρίσκεται παντού.
Τέλος να σημειώσουμε πως από τη στιγμή που δεν υπάρχουν εικόνες του εσωτερικού μέρους, μάλλον δεν έχουν υπάρξει αλλαγές, αλλά νομίζουμε πως αυτό δεν αποτελεί κάποιο πρόβλημα.