- Θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα VAN.EA.
- Θα ντεμπουτάρουν από το 2026.
- Με κίνησης στους μπροστά και σε όλους τους τροχούς.
- Η αυτονομία θα είναι αρκετά πάνω από τα 500 χιλιόμετρα.
Θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα VAN.EA
Η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από τη νέα γενιά των ηλεκτρικών βαν που ετοιμάζει, τις οποίες συνόδευσε με κάποιες πληροφορίες. Τα επερχόμενα βαν της γερμανικής φίρμας θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα Mercedes-Benz Van Electric Architecture η πιο σύντομα VAN.EA, την οποία και χαρακτηρίζει ως αρθρωτή, ευέλικτη και επεκτάσιμη.
Πρώτες επίσημες εικόνες από καμουφλαρισμένα πρωτότυπα
Στο πρόσφατο παρελθόν είδαμε εικόνες από καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της V-Class, αλλά οι τελευταίες εικόνες αποκαλύπτουν πρωτότυπα που είναι πιο κοντά στην παραγωγή και διαθέτουν νέο αμάξωμα. Αν και το καμουφλάζ συνεχίζει να υπάρχει παρατηρούμε τους νέους προβολείς καθώς και τις χωνευτές λαβές των θυρών. Η σχεδίαση στη γραμμή της οροφής έχει και αυτή αναθεωρηθεί, κάτι που ξεκινάει από το παρμπρίζ, το οποίο φαίνεται να είναι πιο κάθετα τοποθετημένο. Οι καθρέπτες έχουν τη βάση τους στις πόρτες, ενώ νέα σχεδίαση έχει και η πίσω πόρτα.
Θα ντεμπουτάρουν από το 2026
Η Mercedes δεν έδωσε στη δημοσιότητα πολλές πληροφορίες, επιβεβαίωσε όμως πως όλα τα νέα μεσαία και μεγάλα βαν από το 2026 θα χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική VAN.EA. Ένας από τους τομείς που θα βοηθήσει η νέα πλατφόρμα θα είναι στη διαφοροποίηση μεταξύ των ιδιωτικών επιβατικών βαν, αλλά και των βαν που θα χρησιμοποιηθούν για επαγγελματική χρήση. Η τελευταία φράση επί της ουσίας φαίνεται να λέει πως θα υπάρχει μεγαλύτερος διαχωρισμός μεταξύ του Vito και της V-Class.
Με κίνηση στους μπροστά και σε όλους τους τροχούς
Στοιχεία που να αφορούν τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης δεν υπάρχουν επί του παρόντος, αλλά ούτε και η Mercedes αναφέρθηκε σε αυτά. Η luxury φίρμα γνωστοποίησε πως τα βαν θα προσφέρουν κίνηση στους εμπρός και όλους τους τροχούς. Θα έχουν επίσης τεχνολογία 800V, φορτιστή AC 22 kW και την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού συστήματος της μάρκας.
Συνέχεια του άρθρου >>>