Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Mercedes θέλει να μειώσει το κόστος των μπαταριών πάνω από 30%

 Σχολιάστε 
4.398 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2024)
Η Mercedes θέλει να μειώσει το κόστος των μπαταριών πάνω από 30%
6 Φωτογραφίες »

- Επενδύει στις μπαταρίες για ηλεκτρικά η Mercedes.
- Θέλει να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα σε 0,9 kWh ανά λίτρο.
- Ανοιξε νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών.

Επενδύει στις μπαταρίες για ηλεκτρικά η Mercedes

Η Mercedes-Benz έχει θέσει ως στόχο να μειώσει έως και 30% το κόστος των μπαταριών με τις οποίες εφοδιάζει τα ηλεκτρικά της μοντέλα, αυξάνοντας την ενεργειακή τους πυκνότητα. Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της μάρκας, Markus Schäfer, παραχωρώντας δηλώσεις κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών.

Θέλει να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα σε 0,9 kWh ανά λίτρο

Η luxury μάρκα στοχεύει να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών της σε 0,9 kWh ανά λίτρο. Για παράδειγμα, η μπαταρία 120 kWh που εφοδιάζει τώρα την EQS έχει ενεργειακή πυκνότητα 0,55 kWh ανά λίτρο. Ο στόχος της Mercedes υπερβαίνει επίσης τα 0,8 kWh ανά λίτρο που η μάρκα ισχυρίζεται ότι επιτυγχάνει από τις πιο σύγχρονες μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες αναπτύχθηκαν από την εταιρεία Sila Nanotechnologies και προορίζονται για μελλοντικές εκδόσεις της ηλεκτρικής G-Class.

Ανοιξε νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών η Mercedes

Η Mercedes σχεδιάζει να επιτύχει αυτόν τον στόχο μέσω του νέου της κέντρου έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών «eCampus», το οποίο άνοιξε σήμερα στο εργοστάσιό της στο Untertürkheim στη Στουτγκάρδη. Στο eCampus της Mercedes θα γίνονται δοκιμές από πολλές διαφορετικές παραλλαγές της χημείας των στοιχείων μπαταρίας, με σκοπό τη γρηγορότερη εξέλιξή τους. Επίσης, οι δοκιμές αυτές θα αφορούν πολλού τύπους μπαταριών όπως και αυτές της στερεάς κατάστασης, πάνω στις οποίες εργάζονται και άλλες μάρκες.

«Θα μειώσουμε το κόστος της μπαταρίας πάνω από 30%»

«Προσπαθούμε να αναλάβουμε έναν ηγετικό τεχνολογικό ρόλο. Το eCampus μας φέρνει πιο κοντά σε αυτό. Η δουλειά που γίνεται εδώ θα συμβάλει στη μείωση του κόστους της μπαταρίας κατά περισσότερο από 30% τα επόμενα χρόνια», είπε μεταξύ άλλων στις δηλώσεις του ο Schafer.

Toyota
SEAT XENOIASTOI