Πρόθυμη να συμβιβαστεί και να κάνει υποχωρήσεις είναι η Mercedes, αν αυτό σημαίνει πως το Volkswagen Group θα πει το ναι και θα μπει τελικά στην Formula 1 το 2026.
Στον περασμένο αγώνα μπορεί τα φώτα να έπεσαν στο τρακάρισμα του Hamilton με τoν Verstappen και την μεγάλη επιστροφή της McLaren στις νίκες, με 1-2 μάλιστα, ωστόσο τις ίδιες μέρες είχαμε και παρασκήνιο έξω από την πίστα.
Δύο αντιμαχόμενες πλευρές για το μέλλον της F1 Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση στην οποία συμμετείχαν οι μέτοχοι των ομάδων και στην οποία αποφασίστηκε πως οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες θα ενεργοποιηθούν με καθυστέρηση ενός έτους, δηλαδή το 2026. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες λέγεται πως δημιουργήθηκαν δύο αντιμαχόμενες πλευρές. Η μια πλευρά έχει πυρήνα τη Mercedes και ισχυρίζεται πως δεν χρειάζονται ριζικές αλλαγές στο τωρινό status-quo και η άλλη, έχει ως πυρήνα την Red Bull και την VW που επιθυμούν εκ βάθρων αλλαγές.
Η Μercedes θα συμβιβαστεί για να έρθει στην F1 η VW «Η Mercedes είναι έτοιμη να προσαρμοστεί για να μπει το Volkswagen Group στην Formula 1» δήλωσε ο Toto Wolff, αρχηγός της ομάδας της Mercedes. Ο συμβιβασμός τον οποίο ζητούν από τη Mercedes είναι να αντικατασταθούν οι τωρινοί, πολύπλοκοι α και ακριβοί υβριδικοί κινητήρες. Ο Wolff συνέχισε λέγοντας: «O κινητήρας θα σταματήσει εάν συμφωνήσουμε σε άλλα ζητήματα. Δεν μπορώ να μιλήσω για τους άλλους αλλά η Mercedes θα ήθελε πολύ να δει το VW Group στην F1. Πρέπει ωστόσο να συμφωνήσουμε σε πολλά ζητήματα». Οι φήμες κάνουν λόγο πως από την Volkswagen πιέζουν για να γίνουν τα μονοθέσια τετρακίνητα. «Σε κάθε περίπτωση, εάν οι μέτοχοι δεν βρουν μια κοινά αποδεκτή λύση, το επόμενο βήμα θα είναι τις δικές τους προτάσεις για το 2026 η FIA και η διοίκηση της F1» κατέληξε ο Wolff.
Στην F1 η Volkswagen; Πρόθυμη να συμβιβαστεί και να κάνει υποχωρήσεις είναι η Mercedes, αν αυτό σημαίνει πως το Volkswagen Group θα πει το ναι και θα μπει τελικά στην Formula 1. Πώς πιστεύετε πως θα μπορούσε να βελτιωθεί η F1; Θεωρείτε πως χρειάζεται περισσότερες ομάδες και μεγαλύτερο ανταγωνισμό;