Η ιστορία των κορυφαίων υπεραυτοκίνητων της Porsche αποτελείται από τρία μοντέλα, την 959, την Carrera GT και την 918 Spyder. Σήμερα, αποκαλύφθηκε ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο που θα μπορούσε μελλοντικά να γίνει η τέταρτη Porsche της προαναφερόμενης κατηγορίας. Ο λόγος για την Porsche Mission X.
Σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα, ένας από τους στόχους της Mission X είναι να προσφέρει σημαντικά περισσότερη κάθετη δύναμη από την τρέχουσα 911 GT3 RS, η οποία λέει η Porsche πως προσφέρει 860 κιλά στα 285 χλμ./ώρα. Ο άλλος στόχος είναι να επιτύχει αναλογία ισχύος - βάρους έναν ίππο ανά κιλό. Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί περισσότερες επίσημες πληροφορίες για την ισχύ της Porsche Mission X, οι φήμες αναφέρουν πως θα έχει 1.521 άλογα και βάρος 1.521 κιλά!
Αεροδυναμικό εξωτερικό
Με μήκος 4.596 χλστ., πλάτος 1.999 χλστ. και ύψος 1.199 χλστ., η Mission X είναι πιο κοντή αλλά φαρδύτερη και ψηλότερη από την 918 Spyder. Το μεταξόνιο εκτίνεται στα 2.728 χλστ.. Οπτικά, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ο μεγάλος θόλος που εκτείνεται πάνω από τον οδηγό και τον συνοδηγό και οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.
Εντυπωσιακό εσωτερικό
Στο εσωτερικό, βρίσκουμε μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα με διαφορετικά χρώματα για τις θέσεις οδηγού και συνοδηγού. Ένα τιμόνι α λα Formula 1, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, μία κάθετη οθόνη αφής δεξιά του οδηγού και μία ακόμα οθόνη μπροστά από το συνοδηγό με ενσωματωμένο ένα ρολόι, ξεχωρίζουν επίσης στην καμπίνα.
Θα φορτίζει στο μισό χρόνο από την Taycan
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η Porsche αν και δεν έγινε συγκεκριμένη ούτε για το σύστημα κίνησης, ούτε και για το μέγεθος της μπαταρίας που θα είναι τοποθετημένη πίσω από τα καθίσματα, αποκάλυψε πως η αρχιτεκτονική των 900 volt θα της επιτρέψει να φορτίζει δύο φορές πιο γρήγορα από μια τρέχουσα Porsche Taycan.