Η Nissan έχει χορηγήσει την άδεια της για την χρησιμοποίηση μιας ιδιόκτητης τεχνολογίας, στην κορυφαία Γερμανική εταιρεία κατασκευής εργαλειομηχανών Gebr. Heller Maschinenfabrik GmbH.
Με την χρήση μηχανημάτων της Heller που ενσωματώνουν την τεχνολογία NMRP, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, θα είναι σε θέση να παράγουν μαζικά κινητήρες με υψηλής ενεργειακής απόδοσης κυλινδρικές οπές με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου, με σταθερό επίπεδο ποιότητας.
Μια εσωτερική επένδυση από χυτοσίδηρο των 2,6 mm εισάγεται συμβατικά στην οπή του κυλίνδρου του κινητήρα, ενός χώρου σε σχήμα σωλήνα,
εντός του οποίου το έμβολο παλινδρομεί. Με τον τρόπο αυτό, ο συγκεκριμένος χώρος προστατεύεται από τη θερμότητα και την τριβή. Για να μειώσουν το βάρος του κινητήρα και να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των καυσίμων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να αντικαθιστούν τις επενδύσεις από χυτοσίδηρο, με επίστρωση ψεκασμού από σίδηρο πάχους 0,2 mm, ή από χυτό χάλυβα με χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα, ψεκασμένο στην εσωτερική επιφάνεια ( κυρίως σε αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης και πολύ χαμηλών εκπομπών ρύπων). Η επίστρωση ψεκασμού σιδήρου, γνωστή και ως "επένδυση - καθρέπτης", λόγω του φινιρίσματος που μοιάζει με καθρέπτη, βοηθά τους κατασκευαστές να μειώσουν το βάρος του κινητήρα και να διευκολύνουν την ψύξη, ενισχύοντας σημαντικά την ενεργειακή απόδοση, χωρίς να επηρεάζουν την οδηγική εμπειρία.
Ωστόσο, οι κινητήρες που χρησιμοποιούν επίστρωση ψεκασμού σιδήρου είναι γνωστό ότι είναι δύσκολο να παραχθούν μαζικά με σταθερό επίπεδο ποιότητας, περιορίζοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας σε μικρό αριθμό κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Η μαζική παραγωγή, απαιτεί προηγμένη τεχνολογία θερμικού ψεκασμού καθώς και τεχνολογία που εξασφαλίζει ότι η επίστρωση παραμένει αναλλοίωτη στην εσωτερική επιφάνεια του κυλίνδρου, παρά τις συνεχείς εκρήξεις και συμπιέσεις.
Το NMRP είναι ένας τύπος διεργασίας που χρησιμοποιεί βελτιστοποιημένα εργαλεία και συνθήκες επεξεργασίας για να ενισχύσει την εσωτερική επιφάνεια μιας οπής κυλίνδρου, έτσι ώστε η επίστρωση ψεκασμού σιδήρου να παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή. Συνδυάζοντας την κατάλληλη τεχνολογία θερμικού ψεκασμού και το NMRP, οι κατασκευαστές μπορούν να παράγουν μαζικούς κινητήρες με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου σε σταθερό επίπεδο ποιότητας και σε σχετικά προσιτή τιμή.