Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Η Νissan έστελνε πρακτικάριο όπου οι δρόμοι ήταν «πήχτρα»

2.477 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2021)

O Tyler Szymkowski έψαχνε επί βδομάδες που υπάρχει κυκλοφοριακό χάος για να πάει με το αυτοκίνητό του και να τεστάρει το αυτόνομο ProPILOT σύστημα της Nissan.

Ένα από τα νέα συστήματα με τα οποία εξοπλίζονται τα καινούρια αυτοκίνητα είναι το προσαρμοζόμενο cruise control που μπορεί να λειτουργεί και σε περιπτώσεις που υπάρχει μεγάλη κίνηση στους δρόμους, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται συνεχώς να έχει συνεχώς το πόδι του στα πεντάλ και το ένα δεξί του χέρι πάνω στον επιλογέα ταχυτήτων.

Την τεχνολογία αυτή ωστόσο κάποιος έπρεπε να την δοκιμάσει πριν γίνει διαθέσιμη και τον ρόλο αυτόν για χάρη της Nissan ανέλαβε ένας νεαρός με όνομα Tyler Szymkowski. Πίσω λοιπόν στο 2018, ο Szymkowski για μεγάλο χρονικό διάστημα έψαχνε σε ποια σημεία της πόλης υπήρχε έντονη κίνηση και καθυστερήσεις και αμέσως, έπαιρνε το αυτοκίνητό του που είχε εξοπλιστεί δοκιμαστικά με το σύστημα της Nissan για να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα για την λειτουργία του. Ο Szymkowski δήλωσε: «Θα εστιάζαμε σε συνθήκες όπου υπάρχει μεγάλη κίνηση. Κάθε μέρα, κοιτούσα εάν κάπου υπάρχει κυκλοφοριακό χάος. Αν υπήρχε, ήταν καλό για μένα αλλά κακό για τους περισσότερους άλλους ανθρώπους».

Ο Szymkowski δοκίμαζε το ProPILOT σύστημα της Nissan που αρκεί ο οδηγός να έχει τα χέρια του στο τιμόνι, ώστε το αυτοκίνητό του να κινείται αυτόνομα ακόμα και όταν η κίνηση στους δρόμους φτάνει στο «κόκκινο». Ωστόσο το σύστημα επέτρεπε στο όχημα να μείνει ακινητοποιημένο μέχρι 3 δευτερόλεπτα. Εάν το όχημα έμενε ακίνητο για περισσότερο χρόνο, τότε το σύστημα απενεργοποιούνταν και ο οδηγός έπρεπε να αναλάβει τον έλεγχο. «Οι πελάτες μας έλεγαν ότι τα 3 δευτερόλεπτα είναι μικρό χρονικό διάστημα. Έπρεπε να το αυξήσουμε, αλλά πόσο;» είπε ο Brittany Tessmer, επικεφαλής της Nissan στην ανάπτυξη τέτοιων συστημάτων.

H Νissan λοιπόν έστειλε 64 φορές τον Szymkowski σε δρόμους του Λος Αντζελες, της Ουάσιγκτον αλλά και σε άλλες μεγαλουπόλεις των ΗΠΑ, όπου υπήρχε κυκλοφοριακό χάος. «Κατάλαβα από πρώτο χέρι τι αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας. Ο χρόνους που περνούν ακινητοποιημένοι είναι πολύ μεγαλύτερος» είπε ο Szymkowski.

Οι προσπάθειες του Szymkowski απέδωσαν καρπούς αφού μετά από την εξέταση των δεδομένων που συνέλεξε, η Nissan αύξησε το περιθώριο που δίνει το σύστημα στο αυτοκίνητο να μείνει ακινητοποιημένο σε 30 δευτερόλεπτα. Η Nissan έδωσε μια θέση στο δυναμικό της στον Szymkowski για την σκληρή δουλειά που έκανε, με τον ίδιο να λέει χαρακτηριστικά: «H κίνηση στους δρόμους γίνεται πιο υποφερτή όταν κάθεσαι επίτηδες εκεί για να βγάλεις κάποιο συμπέρασμα».
 

Mercedes
PEUGEOT