Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Nissan σταματά τις επενδύσεις για νέους κινητήρες βενζίνης-diesel

 Σχολιάστε 
7.195 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2024)
Η Nissan σταματά τις επενδύσεις για νέους κινητήρες βενζίνης-diesel

- All-in στα ηλεκτρικά από τη Nissan.
- «Δεν επενδύουμε σε νέους κινητήρες βενζίνης-diesel».
- Μέσω του e-Power θα γίνει η μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση.
- Σταδιακή η απεξάρτηση από βενζίνη-diesel ανάλογα με την περιοχή.

All-in στα ηλεκτρικά από τη Nissan

Πριν από λίγες ημέρες η Toyota ανακοίνωσε πως μαζί με τις Mazda και Subaru θα συνεχίσουν να επενδύουν στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μάλιστα ήδη εργάζονται πάνω σε τρία νέα μοτέρ. Ωστόσο, σε ακριβώς αντίθετη πορεία βρίσκεται μία άλλη ιαπωνική μάρκα. Ο λόγος για τη Nissan, η οποία αποφάσισε να τερματίσει τις επενδύσεις της στην εξέλιξη νέων κινητήρων βενζίνης και diesel.

«Δεν επενδύουμε σε νέους κινητήρες βενζίνης-diesel»

Την είδηση αυτή γνωστοποίησε σε δηλώσεις του σε αυστραλιανό Μέσο ο Francois Bailly, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Σχεδιασμού της Nissan για Ευρώπη, Αφρική, Μέση Ανατολή, Ινδία και Ωκεανία (AMIEO). Σε ερώτηση λοιπόν αναφορικά με το μέλλον της μάρκας στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και ποιες είναι οι προθέσεις της Nissan για την ανάπτυξη νέων συμβατικών μοτέρ εκείνος απάντησε: «Το μέλλον μας είναι τα ηλεκτρικά. Δεν επενδύουμε σε νέα συστήματα μετάδοσης κίνησης που έχουν σχέση με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό είναι σίγουρο».

Μέσω του e-Power θα γίνει η μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση

Στην πορεία των δηλώσεών του, ο Francois Bailly συνέχισε αναφέροντας ότι η μετάβαση από τα συμβατικά αυτοκίνητα με κινητήρα σε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα γίνει μέσω της τεχνολογίας e-Power της Nissan. Για να μεγιστοποιήσει την οικονομία καυσίμου σε αυτά τα υβριδικά αυτοκίνητα, η Nissan θέλει να αυξήσει τη θερμική απόδοση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης στο εντυπωσιακό 50%.

Σταδιακή η απεξάρτηση από βενζίνη-diesel ανάλογα με την περιοχή

Από κει και πέρα, παρόλο που η Nissan δεν επενδύει σε νέα μοτέρ εσωτερικής καύσης, ο Bailley σημείωσε πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δε θα γίνει γρήγορα. Ο Bailley επεσήμανε ότι οι κανονισμοί για τις εκπομπές συνεχίζουν να είναι χαλαροί σε ορισμένα μέρη του κόσμου, όπως στην Αφρική όπου τα αυτοκίνητα Euro 2 εξακολουθούν να είναι νόμιμα. Έτσι, ανάλογα με την αγορά η μάρκα θα προγραμματίσει κατάλληλα τις κινήσεις της για μία σταδιακή απεξάρτηση της γκάμας της από τους κινητήρες βενζίνης-diesel.   

Toyota
SEAT XENOIASTOI