- Μετά από τα Plug-in υβριδικά, το λογότυπο GSe θα κοσμεί και τα «καυτά» ηλεκτρικά.
- Πρώτο ηλεκτρικό GSe θα είναι το Grandland.
- Περίπου στους 320 ίππους το ηλεκτρικό Grandland GSe.
- Μετά το ηλεκτρικό Grandland GSe θα ακολουθήσουν τα Astra και Corsa.
Πρώτο ηλεκτρικό GSe θα είναι το Grandland
Προ των πυλών βρίσκεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της Opel, το οποίο θα φέρει το λογότυπο GSe. Αυτό θα είναι το Grandland, το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2025, ενώ δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν οι αντίστοιχες εκδόσεις των Astra και Corsa.
Μετά από τα Plug-in το λογότυπο GSe θα κοσμεί και τα «καυτά» ηλεκτρικά
Η Opel κυκλοφόρησε την έκδοση GSe για τα μοντέλα της το 2022 ως ηλεκτρισμένος διάδοχος του λογότυπου GSi. Τα πρώτα αυτοκίνητα GSe ήταν Plug-in υβριδικές εκδόσεις του Grandland και του Astra, τα οποία είδαμε στα τέλη του 2022. Πλέον, η Opel έχει αποφασίσει να ενισχύσει την γκάμα των GSe αυτοκινήτων της και με αμιγώς ηλεκτρικά. Σύμφωνα λοιπόν με τα Μέσα του εξωτερικού, το πρώτο από αυτά θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Grandland GSe που θα ντεμπουτάρει το προσεχές καλοκαίρι.
Περίπου στους 320 ίππους το ηλεκτρικό Grandland GSe
Το Grandland GSe θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, προσφέροντας συνδυαστικά περίπου 320 ίππους. Επίσης, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως θα χρησιμοποιεί τη μεγαλύτερη μπαταρία 97 kWh που έχει ήδη επιβεβαιωθεί για τα e-3008 και e-5008 της... αδελφής Peugeot, καθώς αμφότερες ανήκουν στην Stellantis.
Μετά το ηλεκτρικό Grandland GSe θα ακολουθήσουν τα Astra και Corsa
Το Grandland GSe είναι πιθανό να ακολουθηθεί από εκδόσεις επιδόσεων του ηλεκτρικού Astra, αλλά και της νέας γενιάς του ηλεκτρικού Corsa, που αναμένεται να φτάσει στα τέλη του 2026. Στον αντίποδα, το νέο Frontera δεν αναμένεται να αποκτήσει αντίστοιχη έκδοση. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που θα χρησιμοποιούν τα «καυτά» ηλεκτρικά Astra και Corsa ή το επίπεδο της ισχύος, ωστόσο στόχος της γερμανικής μάρκας είναι να αυξήσει την ισχύ τους και τις επιδόσεις τους σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις αλλά όχι στο επίπεδο που έχει κάνει η Hyundai με το Ioniq 5 N των 650 ίππων.