Ο αρχιμηχανικός του Insignia Grand Sport, Andreas Zipser, είπε πως χάρη στη βελτιωμένη ποιότητα και στις νέες τεχνολογίες, το οικογενειακό της Opel θα μπορούσε να αποτελέσει απειλή για κάποια premium μοντέλα.
H Opel σκέφτεται premium
6.082 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)
Το νέο Insignia Grand Sport έχει πολλούς λόγους να κρυφοκοιτάζει προς την premium κατηγορία. Δείτε τι πιστεύουν στην Opel, αλλά και τι διαπιστώσαμε και εμείς κατά την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο.
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το νέο Insignia Grand Sport είναι η απάντηση της Opel σε μοντέλα όπως τα Ford Mondeo και Volkswagen Passat. Μόνο που η γερμανική εταιρεία έχει υψηλότερους στόχους για το νέο της μοντέλο και γλυκοκοιτάζει προς τα επάνω, νιώθοντας περισσότερο premium, μία αίσθηση που είχαμε και εμείς κατά την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο στη Γερμανία.
Η παραγωγή του νέου Insignia Grand Sport ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα και στη χώρα μας αναμένεται στις αρχές Ιουνίου.
Σε συνέντευξή του ο αρχιμηχανικός του Insignia Grand Sport, Andreas Zipser, είπε πως χάρη στη βελτιωμένη ποιότητα και στις νέες τεχνολογίες, το οικογενειακό της Opel θα μπορούσε να αποτελέσει απειλή για κάποια premium μοντέλα όπως το Audi A4, η BMW Σειρά 3 και η Mercedes-Benz C-Class.
Ο κος Zipser μιλώντας για το νέο σύστημα infotainment, το head-up display, τις τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης και άλλα χαρακτηριστικά, είπε: «Αν οι αγοραστές δουν τι προσφέρει αυτό το αμάξι σε όρους σχεδίασης και λειτουργικότητας και μετά δουν την τιμή, θα το θεωρήσουν ως μια καλή εναλλακτική».
Η παραγωγή του νέου Insignia Grand Sport ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα και στη χώρα μας αναμένεται στις αρχές Ιουνίου. Είναι μεγαλύτερο, φαρδύτερο, αλλά χαμηλότερο από το προκάτοχο μοντέλο, ενώ είναι και εξαιρετικά αεροδυναμικό. Είναι ελαφρύτερο έως και 175 κιλά, ενώ εξοπλίζεται με νέο 1.500άρη κινητήρα 140 ή 165 ίππων. Διαθέτει, τέλος, νέα σοφιστικέ τετρακίνηση και χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης.
Γιατί όχι ? Έχει κλείσει πολύ η διαφορά στην ποιότητα και την αίσθηση πολυτέλειας που υπάρχει στα τελευταία μοντέλα των Γερμανικών εταιρειών μεταξύ των "premium" και των "normal". Ειδικά κάποια μοντέλα όπως το νέο Insignia είναι πλέον στο ίδιο ή σχεδόν στο ίδιο level. Οπότε εάν δεν στερείται ποιότητας, κινητήρα, και εξοπλισμού γιατί να πληρώσεις +30% για να πάρεις το ίδιο εξοπλισμένο αμάξι σε premium ? Μόνο και μόνο για το σηματάκι και την φιγούρα? Εμένα προσωπικά δεν μ' ενδιαφέρει ... ειδικά στην χώρα που δυστυχώς κατοικούμε, έτσι όπως κατάντησε, καλύτερα να μην δίνεις και στόχο ...
Γιατί όχι ? Έχει κλείσει πολύ η διαφορά στην ποιότητα και την αίσθηση πολυτέλειας που υπάρχει στα τελευταία μοντέλα των Γερμανικών εταιρειών μεταξύ των "premium" και των "normal". Ειδικά κάποια μοντέλα όπως το νέο Insignia είναι πλέον στο ίδιο ή σχεδόν στο ίδιο level. Οπότε εάν δεν στερείται ποιότητας, κινητήρα, και εξοπλισμού γιατί να πληρώσεις +30% για να πάρεις το ίδιο εξοπλισμένο αμάξι σε premium ? Μόνο και μόνο για το σηματάκι και την φιγούρα? Εμένα προσωπικά δεν μ' ενδιαφέρει ... ειδικά στην χώρα που δυστυχώς κατοικούμε, έτσι όπως κατάντησε, καλύτερα να μην δίνεις και στόχο ...
@Right ο πρώτος παγκόσμιος πωλητής αυτοκινήτων δε μετράει γιατι δε πουλάει;;; yeah right... γέλασε ο καθε πικραμένος παλι!
@Right ο 1ος παγκόσμιος πωλήτης αυτοκινήτων δε πουλάει;;;; .... yeah right .... άντε στο καβούκι σου γελάσαμε κι απόψε πρωταπριλιάτικο !!!!!
1h kathgoria premium einai: Audi, Merc, bmw. Jaguar, toyotolexus ktlp den metrane gt den poulane. 2h: vw passat 3h: oloi oi alloi.