ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Porsche εργάζεται ήδη για την δεύτερη γενιά της Taycan

9.923 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2024)
Η Porsche εργάζεται ήδη για την δεύτερη γενιά της Taycan
6 Φωτογραφίες »

- Έχουν περάσει μόλις δύο μήνες από το λίφτινγκ της Taycan και ετοιμάζεται ήδη η επόμενη γενιά
- Θα βασίζεται στην πλατφόρμα SSP Sport με στόχο την μεγαλύτερη αυτονομία
- Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης δεν θα είναι έτοιμες πριν το ντεμπούτο της δεύτερης γενιάς
- Η δεύτερη γενιά της Taycan φέρνει πιο κοντά την μετατροπή της Panamera σε μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο

Έχουν περάσει μόλις δύο μήνες από το λίφτινγκ της Taycan και ετοιμάζεται ήδη η επόμενη γενιά

Έχουν περάσει μόλις δύο μήνες από τότε που η Porsche έκανε λίφτινγκ στην Taycan, αλλά οι εργασίες για το μοντέλο δεύτερης γενιάς έχουν ήδη ξεκινήσει. Εδικότερα, η Διευθύντρια της Taycan Charging and Energy System, Sarah Razavi, επιβεβαίωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της ότι μια νέα Taycan βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη.

Θα βασίζεται στην πλατφόρμα SSP Sport με στόχο την μεγαλύτερη αυτονομία

Παράλληλα, όπως παραδέχτηκε η ίδια, η πλατφόρμα J1, στην οποία βασίζεται και το Audi E-Tron GT, θα πρέπει να αντικατασταθεί με κάτι καινούργιο. Αν και έχει διευκρινιστεί ακόμα, είναι πιθανό ότι το μοντέλο της επόμενης γενιάς να βασίζεται στη νεότερη πλατφόρμα SSP Sport που θα χρησιμεύσει ως βάση για μεγάλα ηλεκτρικά SUV τριών σειρών. Στόχος στην αλλαγή της αρχιτεκτονικής J1 είναι η επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας, δηλαδή μεγαλύτερης των 677 χιλιομέτρων που υπόσχεται η τρέχουσα έκδοση του μοντέλου.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης δεν θα είναι έτοιμες πριν το ντεμπούτο της δεύτερης γενιάς

Η Porsche θα μπορούσε εύκολα να εφαρμόσει μια μεγαλύτερη μπαταρία, αλλά κάτι τέτοιο θα αύξανε κι άλλο το βάρος ενός ήδη βαριού ηλεκτρικού αυτοκινήτου που φιλοδοξεί να προσδιορίζεται ως σπορ αυτοκίνητο. Επιπλέον, ο ειδικός προϊόντων για την Taycan, Mayk Wienkötter, ερωτηθείς για το εάν σχεδιάζονται μπαταρίες στερεάς κατάστασης, υποστήριξε ότι η τεχνολογία μπορεί να μην είναι έτοιμη εγκαίρως καθώς απαιτούνται περισσότερα από 2 χρόνια.

Η δεύτερη γενιά της Taycan φέρνει πιο κοντά την μετατροπή της Panamera σε μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο

Με την επιβεβαίωση της δεύτερης γενιάς Taycan, φαίνεται πως πλησιάζουμε ολοένα και περισσότερο στο σενάριο να εξελιχθεί η Panamera σε ένα μεγαλύτερο ηλεκτρικό που θα τοποθετηθεί πάνω από την Taycan στη γκάμα της μάρκας, ενώ θα χρησιμοποιεί και αυτή την ίδια πλατφόρμα SSP Sport.

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON