- Μειώνει τις φιλοδοξίες της για τις πωλήσεις ηλεκτρικών η Porsche.
- Η ζήτηση για ηλεκτρικά είναι πιο μικρή απ' όσο πίστευε.
- «Πολύ σημαντική η ανάπτυξη ηλεκτρικών αλλά και κινητήρων εσωτερικής καύσης».
- Και άλλες μάρκες στο ίδιο μήκος κύματος με την Porsche.
Μειώνει τις φιλοδοξίες της για τις πωλήσεις ηλεκτρικών η Porsche
Τους στόχους που έχει θέσει πάνω στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης χαλαρώνει η Porsche. Η γερμανική φίρμα παραδέχτηκε πως οι στόχοι που είχε θέσει αρχικά ήταν πολύ φιλόδοξοι, καθώς οι πελάτες της παραμένουν επιφυλακτικοί στο να κάνουν τη μετάβαση από άλλα κινητήρια σύνολα. Έτσι, η Porsche μειώνει τις φιλοδοξίες της αναφορικά με τον αριθμό πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια.
Η ζήτηση για ηλεκτρικά είναι πιο μικρή απ' όσο πίστευε η Porsche
Θυμίζουμε πως, η Porsche είχε δηλώσει ότι ο στόχος της ήταν έως το 2030 το 80% των πωλήσεών της να είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σήμερα όμως η θέση της εταιρείας είναι διαφορετική. Σε ανακοίνωσή της η Porsche είπε μεταξύ άλλων: «Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαρκεί περισσότερο από ό,τι πιστεύαμε πριν από πέντε χρόνια». Η Porsche παράλληλα τόνισε την ανισότητα που υπάρχει στις τρεις βασικές αγορές που δραστηριοποιείται αναφορικά με την απορρόφηση των ηλεκτρικών οχημάτων, υπογραμμίζοντας πως η ζήτηση για ηλεκτρική στην Κίνα είναι μεγαλύτερη σε αντίθεση με την πιο αργή Ευρώπη και την ακόμα πιο αργή ζήτηση στις ΗΠΑ.
Πολύ σημαντική η ανάπτυξη ηλεκτρικών αλλά και κινητήρων εσωτερικής καύσης
Καταλήγοντας λοιπόν η Porsche ανέφερε: «Η διπλή στρατηγική μας είναι πιο σημαντική από ποτέ», είπε αναφερόμενη στη συνεχή ανάπτυξη τόσο των κινητήρων εσωτερικής καύσης όσο και των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Αυτός είναι και ο λόγος που η εταιρεία έχει τονίσει την αξία του εργοστασίου της στη Λειψία, το οποίο είναι ικανό να κατασκευάζει μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μία γραμμή παραγωγής.
Και άλλες μάρκες στο ίδιο μήκος κύματος με την Porsche
Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως πέραν της Porsche και άλλα στελέχη μαρκών όπως για παράδειγμα η Mercedes, η Renault και η Ford, έχουν καταλήξει πως οι στόχοι που έθεσαν τα τελευταία χρόνια για πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πολύ φιλόδοξοι. Μάλιστα, σημείωσαν πως οι πελάτες τους παρέμειναν επιφυλακτικοί στο να απομακρυνθούν από αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης!