Το 7-θέσιο Peugeot 5008 προσφέρεται σε κινητήρες βενζίνης και diesel, καθώς και σε ήπια υβριδικά μοτέρ.
Σε κάθε περίπτωση, αν οι εσωτερικοί χώροι είναι η βασική προτεραιότητα, τότε πιο ενδεδειγμένη επιλογή είναι το μεσαίο SUV, Peugeot 5008. Τα μηχανικά του σύνολα είναι εκείνα που είδαμε στο 3008 (βενζίνη, ήπια υβριδικά μοτέρ, diesel), με εξαίρεση την απουσία επαναφορτιζόμενων κινητήρων. Και όπως τονίσαμε, είναι ένα μοντέλο που επενδύει σε απόλυτο βαθμό στην ευρυχωρία (στάνταρ 7-θέσια διάταξη) αλλά και στην πρακτικότητα. Την οποία, μάλιστα, ενισχύει ο αποσπώμενος χαρακτήρας της 3ης σειράς, το ότι δηλαδή μπορεί να αφαιρεθεί πλήρως. Επιπλέον, τα ανεξάρτητα καθίσματα της δεύτερης σειράς έχουν ακριβώς το ίδιο μέγεθος και εκτός από το ότι είναι συρόμενα, ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης τους σε 5 «σκάλες». Αρκετά βολική και η δυνατότητα αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού για την μεταφορά αντικειμένων μήκους μέχρι και 3,20 μέτρα. Το Peugeot 5008 έχει αρχική τιμή τα 41.500 ευρώ, ενώ περισσότερα για τιμές, εκδόσεις, εξοπλισμούς και κινητήρες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Εύκολη διαδικασία είναι η «ανάπτυξη» και αναδίπλωση όλων των πέντε πίσω καθισμάτων του Peugeot 5008, με τον χώρο αποσκευών να διαμορφώνεται στα 210 λτ. σε 7-θέσια διάταξη και στα 1.940 λτ. εφόσον «πέσουν» όλα τα καθίσματα.