Καλωδιώσεις κατασκευάζει η Skoda στο εργοστάσιό της στην Τσεχία, μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία, ο οποίος έφερε προβλήματα στην προμήθεια του βασικού εξαρτήματος!
Την κατάσταση στα χέρια της πήρε η Skoda αναφορικά με τις καλωδιώσεις που χρειάζεται για την κατασκευή των μοντέλων της, αφού η τσεχική μάρκα, όπως και άλλες, αντιμετωπίζουν προβλήματα στην εφοδιαστική τους αλυσίδα μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, όπου ανάγκασε τα ουκρανικά εργοστάσια εξαρτημάτων να μειώσουν την παραγωγή.
Καλωδιώσεις για τα Fabia, Octavia, Kodiaq, Karoq και Suberb!
Η Skoda σε συνεργασία με την PEKM Kabeltechnik συναρμολογεί τώρα καλωδιώσεις στο εργοστάσιό της στο Mlada Boleslav κοντά στην Πράγα για τη Fabia. Συγκριμένα η Skoda έχει προσφέρει συγκεκριμένες αίθουσες συναρμολόγησης στην τσεχική εταιρεία κατασκευής καλωδίων PEKM Kabeltechnik, που με τη σειρά της κατασκεύασε τον απαραίτητο εξοπλισμό παραγωγής. Η επιχείρηση συναρμολόγησης στελεχώνεται από 35 γυναίκες που προέρχονται από το εργοστάσιο της PEKM Kabeltechnik στην Ουκρανία στην πόλη Lviv, οι οποίες εκπαιδεύουν τους νέους υπαλλήλους. Μάλιστα μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσει η παραγωγή των πλεξούδων καλωδίων και για τα Octavia, Kodiaq, Karoq και Suberb!
Εξασφαλισμένη πρόσθεση προμήθεια καλωδίων
Η Skoda έχει επίσης εξασφαλίσει πρόσθετη προμήθεια καλωδίων από το εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας Kromberg & Schubert στην Kenitra κοντά στο Ραμπάτ, στο Μαρόκο. Επιπλέον, η Kromberg & Schubert έχει τώρα αυξήσει τον αριθμό των πλεξούδων καλωδίων που κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της στην Ουκρανία στο Zhytomyr.
Τέλος, η Skoda σχεδιάζει επίσης να επαναλάβει την παραγωγή καλωδίων υψηλής τάσης που απαιτούνται για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτά θα κατασκευάζονται στη Ρουμανία από τα τέλη Ιουνίου.
Πήρε την κατάσταση στα χέρια της η Skoda!
- Φτιάχνει δικές της καλωδιώσεις στο εργοστάσιό της στην Τσεχία.
- Αιτία η μείωση της παραγωγής στα ουκρανικά εργοστάσια λόγω του πολέμου.
- Γνωρίζει όλη την τεχνοτροπία από την PEKM Kabeltechnik με την οποία συνεργάζεται.
- Θα παράγει και καλώδια υψηλής τάσης για ηλεκτρικά.
Πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Skoda και άλλες μάρκες;