Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota με όνομα bZ4X.
H Τoyota απαντάει σε όσους λένε ότι δεν «αγκαλιάζει» τα ηλεκτρικά
Πολλοί υποστηρίζουν πως η Toyota αντιτίθεται στα ηλεκτρικά και υποστηρίζει τα υβριδικά και τα αυτοκίνητα που κινούνται με κυψέλες υδρογόνου. Είναι όμως έτσι;
Έχουν δίκιο όσοι λένε ότι δεν επενδύει στα ηλεκτρικά;
Η Toyota αντικρούει τους επικριτές της, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι έχει αργήσει να αγκαλιάσει τα ηλεκτρικά οχήματα, απαντώντας ότι θέλει να προσφέρει μια ποικιλία εκδόσεων, ώστε τα μοντέλα της να είναι το ίδιο ελκυστικά σε πολλές και διαφορετικές αγορές.
Η μάρκα έχει δεχθεί πυρά από ορισμένους επειδή δεν φαίνεται πρόθυμη να καταργήσει σύντομα τις βενζινοκίνητες εκδόσεις από την γκάμα της, ωστόσο η Toyota υποστηρίζει πως το κοινό πρέπει να μπορεί να επιλέξει μέσα από μια ποικιλία κινητήρων και πως η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα πρέπει να κάνει περιορισμούς.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Επιμένει στα υβριδικά και το υδρογόνο
Στην ετήσια γενική της συνέλευση που έλαβε χώρα την προηγούμενη εβδομάδα, η Toyota ανακοίνωσε ότι θα επιμείνει στο υδρογόνο και στην υβριδική τεχνολογία που τις τελευταίες δύο δεκαετίες την έχουν κάνει ηγέτιδα δύναμη στην παγκόσμια αγορά. Η Toyota υποστηρίζει ότι τα υβριδικά εξακολουθούν να έχουν νόημα σε αγορές όπου οι υποδομές δεν είναι έτοιμες να υποστηρίξουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά και την ίδια στιγμή, η μάρκα διερευνά τη βιωσιμότητα των «πράσινων» καυσίμων για αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Σύμφωνα με τον Seiji Sugiura, ανώτερο αναλυτή στο Tokai Tokyo Research Institute, αν και Toyota δεν επιθυμεί την άμεση μετάβαση στα ηλεκτρικά, αυτό δεν σημαίνει πως το χάσμα με όσους επιθυμούν να καταργηθούν άμεσα οι θερμικοί κινητήρες είναι μεγάλο. Ο ίδιος ανέφερε πως η Toyota κινείται στο ίδιο πλαίσιο, υποστηρίζοντας πως κάνει μεγάλες προσπάθειες να μειώσει τις εκπομπές αερίων ρύπων στα εργοστάσια παραγωγής οχημάτων.
60 δις στην ηλεκτροκίνηση επενδύει η Toyota
Η εταιρεία δεσμεύτηκε πέρυσι να δαπανήσει 60 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030 για να εξηλεκτρίσει τα αυτοκίνητά της. Τα μισά από αυτά τα χρήματα προορίζονται για την ανάπτυξη πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων. Την ίδια στιγμή πάντως, η Toyota αναμένει ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα φτάσουν μόνο τα 3,5 εκατομμύρια, θα αντιπροσωπεύουν δηλαδή το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεών της.
Έχουν δίκιο όσοι λένε ότι δεν επενδύει στα ηλεκτρικά;
- Επιμένει στα υβριδικά και το υδρογόνο
- Δεν θέλει να περιοριστούν οι επιλογές του κοινού
- Ταυτόχρονα, επενδύει 60 δις στην ηλεκτροκίνηση
Έχει δίκιο η Toyota που επενδύει στην ηλεκτροκίνηση αλλά την ίδια στιγμή προσφέρει και άλλες επιλογές κινητήρων;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »