H Toyota ανακοίνωσε και επισήμως την επιστροφή της στο WRC με το Yaris WRC και τον Τόμμι Μάκινεν αρχηγό της ομάδας.
Η Τοyota επιστρέφει στο WRC. Το θέαμα;
3.940 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2015)
Η Toyota επιστρέφει επίσημα στο WRC το 2017. Θα βοηθήσει αυτό το θέαμα και το ενδιαφέρον κόντρα στην μονότονη υπεροχή της VW;
Σήμερα η κατάσταση στο WRC τείνει να γίνει ανιαρή. Η VW, που χωρίς αμφιβολία διαθέτει την καλύτερη ομάδα, το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο (Polo R WRC) και την αφρόκρεμα των οδηγών, είναι κυρίαρχος. Η Citroen δεν δείχνει ικανή να ακολουθήσει, τόσο σε επίπεδο αυτοκινήτου, όσο και οδηγών. Η φετινή της νίκη στην Αργεντινή ήρθε μετά από πολύ καιρό και μετά από αστοχία της VW. Η M-Sport του Μάλκομ Ουίλσον μπορεί να ετοίμαζε μέχρι πρότινος τα εργοστασιακά Ford, αλλά πλέον το budget και η εξέλιξη περιορίζονται στα όρια μια ιδιωτικής ομάδας. Η Hyundai είναι η μόνη ομάδα, που δείχνει ικανή να απειλήσει, αλλά και πάλι πήρε μια νίκη πέρσι και αυτή από τύχη, ενώ φέτος το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν το 2-3 στην Σαρδηνία. Κανείς δεν μπορεί να κοντράρει την VW, παρά μόνο αν η γερμανική φίρμα τεθεί εκτός από λάθος ή ατυχία. Όλοι παραπονούνται για την έλλειψη ενδιαφέροντος στο Πρωτάθλημα και όχι άδικα. Ήδη ο Σεμπαστιάν Οζιέ έχει σχεδόν τους διπλάσιους βαθμούς (161) από τον δεύτερο Αντρέας Μίκελσεν (83), που όμως και αυτός οδηγεί για την VW. Ίδια κατάσταση και στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών με την VW να έχει 214 βαθμούς έναντι 125 της Citroen και 123 της Hyundai.
Με την έλευσή της το 2017 η Toyota θα γίνει η τέταρτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα συμμετέχει εργοστασιακά στο WRC. Τη δεκαετία του 90 η Toyota είχε κατακτήσει επτά παγκόσμια πρωταθλήματα στο WRC (αρχικά με τις Celica και έπειτα με την Corolla WRC). Η δίψα της ιαπωνικής φίρμας για νέους τίτλους, η γνώση του πεδίου δράσης, αλλά και η θέλησή της να ανυψώσει την περηφάνια της, μετά το περίφημο σκάνδαλο για τις παρατυπίες των turbo των Celica to 1995, υπόσχονται συγκλονιστικές μάχες στα πεδία των ειδικών διαδρομών. Και αυτό μόνο καλό μπορεί να κάνει στο WRC, με τη σχετική απογείωση του ενδιαφέροντος και της αγωνίας.
Η Toyota δεν θα επέστρεφε αν δεν ήταν σε θέση να κερδίσει μάχες και τίτλους. Το Yaris WRC εξελίσσεται ήδη για περισσότερο από ένα χρόνο, και θα συνεχίσει να εξελίσσεται. Ο επικεφαλής οδηγός δοκιμών της ομάδας θα είναι ο πρώην οδηγός της Subaru στο WRC, αλλά και πρώην οδηγός της Formula 1, Στεφάν Σεραζέν, πλαισιωμένος από ταλαντούχους οδηγούς, όπως ο Σεμπαστιάν Λιντχολμ και Ερίκ Καμιλί.
Εσείς τι λέτε; Θα φέρει η επιστροφή της Toyota το ενδιαφέρον πίσω στο WRC; Θα γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα και θα υπάρχει περισσότερο θέαμα;
Ειναι μια ειδηση που με χαροποιει ειδικα για την ΤΟΥΟΤΑ.Ειμαι φανατικος φιλαθλος του μηχανοκινητου αυτου σπορ.Παρακολοθουσα το παγκοσμιο πρωταθλημα απο μικρο παιδι,μια και ειμαι γεννημενος στην Ανατολικη Αφρικη,και ειχα την τυχη να παρακολουθησω το East African Safari πολλα χρονια και μετεπειτ α MALBORO.σΤΗΝ ελλαδα οταν ηλθα για μονιμη διαμονη παρακολουθω to Acropolis ανελλειπως απο το 1972.Τοτε υπηρχε μεγαλος συναγωνισμος εταιρειων ειχε ενδιαφερον το πρωταθλημα,ειχε εναλλαγες κλπ.Τατελευταια χρονια ομως πραγματικα ειναι τρομερα ανιαρο με δυο τρις εταιρεις την εξης μια vw.Βαρεθηκα να βλεπω γερμανικα προιοντα φτανει πια.Ευτυχως που θα σπασει λιγο το κατεστημενο,να βλεπουμε κιαλους.