ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Toyota συνεχίζει να «κυνηγάει» ένα υδρογονοκίνητο μέλλον

4.831 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2024)
Η Toyota συνεχίζει να «κυνηγάει» ένα υδρογονοκίνητο μέλλον

- Η Toyota συνεχίζει να αναπτύσσει κινητήρια σύνολα υδρογόνου
- Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Toyota στην Ευρώπη, η υδρογονοκίνηση πρέπει να αρχίσει πρώτα από τις μεταφορές
- Το υδρογόνο θα καλύψει το 13% με 20% του συνόλου των ενεργειακών απαιτήσεων της Ευρώπης

Η Toyota συνεχίζει να αναπτύσσει κινητήρια σύνολα υδρογόνου

Η Τoyota συνεχίζει να κυνηγάει την υδρογονοκίνηση, ενώ επενδύει στην ανάπτυξη υδρογονοκίνητων κινητήριων συνόλων και σε μορφή κυψελών αλλά και σε μορφή καύσης. Έχει κυκλοφορήσει ήδη δύο γενιές του υδρογονοκίνητου Mirai FCEV, ενώ παρά την κριτική που ασκείται στο υδρογόνο για τον τρόπο παραγωγής του, ο ιαπωνικός κολοσσός δεν το βάζει κάτω θεωρώντας το υδρογόνο την πιο «πράσινη» επιλογή για την αυτοκίνηση.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Toyota στην Ευρώπη, η υδρογονοκίνηση πρέπει να αρχίσει πρώτα από τις μεταφορές

Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Toyota στην Ευρώπη Thiebault Paquet, τόνισε ότι το υδρογόνο έχει δρόμο ακόμα για αναπτυχθεί, όπως και ο τρόπος παραγωγής του (ηλεκτρόλυση η οποία δεν παράγει ρίπους). Μάλιστα δήλωσε, ότι η ηλεκτροκίνηση δεν συμφέρει στη κατηγορία των μεταφορών με βαρέα οχήματα, με το υδρογόνο να είναι η καθαρή επιλογή. Τέλος οι Ιάπωνες πιστεύουν, ότι το υδρογόνο θα αναπτυχθεί μόνο αν παράλληλα αναπτυχθούν και οι υποδομές για να το συντηρούν.

Το υδρογόνο θα καλύψει το 13% με 20% του συνόλου των ενεργειακών απαιτήσεων της Ευρώπης

Έτσι κι αλλιώς η Ευρώπη ήδη έχει συμφωνήσει να βάλει το υδρογόνο στη ζωή της, αφού σκοπεύει μέχρι το 2050 να το χρησιμοποιεί για το 13% με 20% του συνόλου των ενεργειακών απαιτήσεων της. Μάλιστα το πάει ένα βήμα παραπάνω, αφού έχει βάλει στόχο να παράγει 40GW «πράσινου» υδρογόνου μέσω ηλεκτρόλυσης μέχρι το 2030, ενώ σκοπεύει να ανοίξει το δρόμο για υδρογονοκίνητες μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, ανοίγοντας πρατήρια υδρογόνου σε κάθε πόλη αλλά και κατά μήκος των κεντρικών οδικών αξόνων.
 

FORD
Fiat