Τι ακριβώς ισχύει για τα 800.000 αυτοκίνητα ύστερα από την ανακοίνωση της VW.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της VW, οι εκπομπές CO2 που έχουν δημοσιευτεί στα επίσημα στοιχεία των συγκεκριμένων μοντέλων, εμφανίζονται μικρότερες σε σχέση με τις κανονικές, σε ποσοστό της τάξης από 10 έως 15%.Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα που επηρεάζονται μετά από αυτή την εξέλιξη, διαθέτουν κινητήρες diesel χωρητικότητας 1,4, 1,6 και 2,0 λίτρων (και ο βενζινοκινητήρας 1,4 ACT), οι οποίοι έχουν κατασκευαστεί από το 2012 και μετά. Μοντέλα όπως τα VW Golf, Polo, και Passat, Audi A1 και A3, Seat Ibiza και Skoda Octavia, «φορούν» τα συγκεκριμένα μηχανικά σύνολα.Σε ενημερωτικό της δελτίο η εταιρεία δηλώνει:«H VW θα ξεκινήσει άμεσα διάλογο με τις αρμόδιες αρχές σχετικά με τις συνέπειες των εν λόγω ευρημάτων. Αυτός θα οδηγήσει σε μια αξιόπιστη εκτίμηση των νομικών και οικονομικών επιπτώσεων του θέματος αυτού, το οποίο ακόμα δεν έχει πλήρως αναλυθεί».Το ζήτημα που προκύπτει είναι ότι δεν αναφέρεται πουθενά η αιτία για την εν λόγω αντίφαση στις τιμές των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των μοντέλων της γερμανικής εταιρείας, όπως επίσης και ποιοι πραγματικά ευθύνονται για αυτήν.Το βασικό πρόβλημα για τις μετρήσεις κατανάλωσης και εκπομπών CO2 είναι ότι κάθε εταιρεία κάνει τις μετρήσεις μόνη της! Δεν γίνονται δηλαδή οι μετρήσεις από κάποιον ανεξάρτητο φορέα, όπως δηλαδή συμβαίνει στα Crash Tests, όπου οι δοκιμές διεξάγονται από τον ανεξάρτητο φορές EuroNCAP.Διαβάστε επίσης: Πως μετριέται η εργοστασιακή κατανάλωση;Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Σε ότι αφορά στις πραγματικές τιμές κατανάλωσης, οι όποιες «αποκλίσεις» μπορούν να «αποκαλυφθούν» από τις μετρήσεις που κάνουν οι δημοσιογράφοι του Ειδικού Τύπου και με αυτόν τον τρόπο να προστατευθεί ο καταναλωτής.Και το κυριότερο είναι ότι ο καταναλωτής είναι εξοικειωμένος με την κατάσταση αυτή. Ξέρει ότι οι εταιρείες ανακοινώνουν 20-30% μικρότερα νούμερα, από ότι θα καίει το αυτοκίνητο τους σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης.Τώρα για τα συγκεκριμένα μοντέλα της VW οι μετρήσεις κατανάλωσης του Auto Τρίτη δείχνουν ότι έχουν πράγματι μια απόκλιση της τάξεως του 10-15%, που είναι μάλιστα στο ίδιο επίπεδο με τις αποκλίσεις που έχουν όλα τα μοντέλα που μετράμε. Το θέμα λοιπόν δεν είναι στις καταναλώσεις, αλλά στους ρύπους του CO2.Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι μια εταιρεία ανακοινώνει χαμηλότερες τιμές διοξειδίου του άνθρακα από αυτές που ισχύουν πραγματικά, αυτό έχει επιπτώσεις και στον καταναλωτή, καθώς μια ωραία πρωία μαθαίνεις ότι το αυτοκίνητο σου, το οποίο δεν το θεωρείς ρυπογόνο και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (γιατί εκπέμπει κάτω από 100 γρ./χλμ. CO2), ξαφνικά δεν είναι αυτό που νόμιζες ότι ήταν.Στην περίπτωση της VW ανακοινώθηκε ότι οι εκπομπές CO2 που έχουν δημοσιευτεί στα επίσημα στοιχεία 800.000 μοντέλων, εμφανίζονται μικρότερες σε σχέση με τις κανονικές, σε ποσοστό της τάξης από 10 έως 15%. Και αυτό είναι το κρίσιμο σημείο. Με λίγα λόγια, πόσα από αυτά -με τα νέα δεδομένα- θα ξεπεράσουν τα 100 γρ./χλμ. και θα πληρώσουν κανονικά τέλη και σε ποια κλίμακα φορολόγησης θα καταλήξουν όσα βρίσκονταν ήδη πάνω από αυτό το όριο;Ας δούμε τι συμβαίνει με κάθε κινητήρα:
Ο 1,4 TDI εκπέμπει 93 γρ./χλμ. CO2 και ο 1,6 TDI 99 γρ./χλμ. Στους δύο αυτούς κινητήρες αν προσθέσουμε 10-15% ξεπερνάμε το αφορολόγητο όριο των 100 γρ./.χλμ. Σε ότι αφορά στον 1,4 ACT έχει ήδη πάνω από 10 γρ./χλμ., άρα δεν αλλάζει κάτι.
Από την άλλη βέβαια μοιάζουν όλα αυτά να μην έχουν καμία σημασία, καθώς με τα νέα τέλη κυκλοφορίας, ακόμη και αγιασμένο νερό να βγάζει το αυτοκίνητο μας, τα τέλη κυκλοφορίας δεν τα γλυτώνουμε.
Γελοία vw ακόμα παραμύθια μας πουλάει και ακόμα δεν υπάρχει τέλος με την κατάντια της,και ακόμα πιο γελοίοι είναι όσοι την υποστηρίζουν και έχουν παρωπίδες στα μάτια τους.
Τουλάχιστον οι ιαπωνικές εταιρείες κάνουν ανάκληση έστω και για ασήμαντα πράγματα . Ενώ ή βαγκ εξαπατά εις γνώση της! Πάρτε το χαμπαρι μόνο japan είναι κορυφή! Είμαι πρώην κάτοχος ευρωπαϊκής μάρκας και έμεινα ευχαριστημένος μόνο όταν το πουλησα! Οποίος στηρίζει βαγκ είναι εθελοντής μαλακας αφού τα προβλήματα έρχονται το ένα πίσω απ ταλλο... Εις γνώση σας πλέον αγοραζετε μια μάρκα που σας εξαπατά! Α και που σται πάρτε κανένα πολλαπλασιαστή μαζισας για ταξίδι ή τουλάχιστον να έχετε οδική βοήθεια! Φιλικά...
Αυτή η ρημάδα η εταιρεία ποτέ δεν έκανε ανάκληση για τίποτα παρά τα πολλά προβλήματα που παρουσίαζαν τα αυτοκίνητά της. Εδώ της πήρε 15 χρόνια να φτιάξει αξιόπιστο γρύλο παραθύρου. Το ότι οι Ιάπωνες, παρότι δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα αυτοκίνητά τους, έκαναν ανάκληση με το παραμικρό μάλλον τιμητικό προς αυτούς είναι. Είπαμε ότι τα vw είναι ποιοτικά αλλά αξιόπιστα με τίποτα!
Φιλε χρηστο...ρενω ειχες...γιατι αυτο εχω ακομα που να το παρει ο διαολος....4 εχω πολ/στες μαζι μου και ενα γρυλο παραθυρου μετα απο ενα ταξιδακι που μου εσπασε και ηρθα χειμωνιατικα με ανοιχτο παραθυρο....βεβαια 3 εχω αλλαξη μεχρι στιγμης και 8 πολ/στες...
Μια φορά πιάστηκα μακάκας το 2000 και αγόρασα το Golf 4.
Το 2008 απαλάχτηκα από τη σαβούρα αγοράζοντας τον πύραυλο MPS 3. Δεν συγκρίνω τα άλογα αλλά την αξιοπιστία η οποία είναι εντελώς αλλού σε σχέση με το γερμανό όπως και η συνολική ποιότητα κατασκευής. Ναι οκ δεν έχει μαλακά πλαστικά όπως είχε το Golf αλλά η συναρμογή είναι κορυφαία και δεν ακούγεται τίποτα παρ' όλο που έχει σκληρές αναρτήσεις!
Στο παραπάνω άρθρο γιατί ερωτάται ο αναγνώστης για την τεχνολογία των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων έναντι των Ιαπωνέζικων (Εξαπατούμασται μήπως?),εδώ ολόκληρο Ελληνικό κράτος ταλαιπορούμασται για το χρέος αν είναι όλο δίκαιο?
Το θέμα των εκπομπών ρύπων δεν σχετίζεται με την ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου όπως επίσης και με την ασφάλεια στον δρόμο (ορισμένοι μπερδεύονται). Η VW αποτελεί εγγύηση στα βασικά αυτά θέματα όταν οι Ασιάτες με περίτεχνους τρόπους καλύπτουν συνεχόμενες ανακλήσεις μοντέλων για ζητήματα μεγάλης σημασίας (προβληματικοί αερόσακοι,πεντάλ,μηχανισμοί παραθύρων κλπ)
Αν ερμηνεύω σωστά την ανακοίνωση του ομίλου, η εκτίμηση των νομικών και οικονομικών συνεπειών των ευρημάτων (ωραίο και αυτό, να εξερευνάς τον εαυτό σου και να ανακοινώνεις "ευρήματα") θα αποτελέσει προϊόν διαλόγου με τις αρμόδιες αρχές.
Συμπέρασμα: Ωραία εποχή για να είσαι "αρμόδια αρχή" και να "σταθμίζεις συνέπειες"...
Γειά σου ρε σαπιόβάγκεν με την φοβερή <<ποιότητα>>σου.
Γελοία vw ακόμα παραμύθια μας πουλάει και ακόμα δεν υπάρχει τέλος με την κατάντια της,και ακόμα πιο γελοίοι είναι όσοι την υποστηρίζουν και έχουν παρωπίδες στα μάτια τους.
Τουλάχιστον οι ιαπωνικές εταιρείες κάνουν ανάκληση έστω και για ασήμαντα πράγματα . Ενώ ή βαγκ εξαπατά εις γνώση της! Πάρτε το χαμπαρι μόνο japan είναι κορυφή! Είμαι πρώην κάτοχος ευρωπαϊκής μάρκας και έμεινα ευχαριστημένος μόνο όταν το πουλησα! Οποίος στηρίζει βαγκ είναι εθελοντής μαλακας αφού τα προβλήματα έρχονται το ένα πίσω απ ταλλο... Εις γνώση σας πλέον αγοραζετε μια μάρκα που σας εξαπατά! Α και που σται πάρτε κανένα πολλαπλασιαστή μαζισας για ταξίδι ή τουλάχιστον να έχετε οδική βοήθεια! Φιλικά...
δεν υπαρχουν χειροτερα αυτοκινητα, και πιο απαραδεκτη εταιρεια απο αυτη
Αυτή η ρημάδα η εταιρεία ποτέ δεν έκανε ανάκληση για τίποτα παρά τα πολλά προβλήματα που παρουσίαζαν τα αυτοκίνητά της. Εδώ της πήρε 15 χρόνια να φτιάξει αξιόπιστο γρύλο παραθύρου. Το ότι οι Ιάπωνες, παρότι δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα αυτοκίνητά τους, έκαναν ανάκληση με το παραμικρό μάλλον τιμητικό προς αυτούς είναι. Είπαμε ότι τα vw είναι ποιοτικά αλλά αξιόπιστα με τίποτα!
AK πλάκα έχεις....χαχαχαχαχα
Φιλε χρηστο...ρενω ειχες...γιατι αυτο εχω ακομα που να το παρει ο διαολος....4 εχω πολ/στες μαζι μου και ενα γρυλο παραθυρου μετα απο ενα ταξιδακι που μου εσπασε και ηρθα χειμωνιατικα με ανοιχτο παραθυρο....βεβαια 3 εχω αλλαξη μεχρι στιγμης και 8 πολ/στες...
Μια φορά πιάστηκα μακάκας το 2000 και αγόρασα το Golf 4. Το 2008 απαλάχτηκα από τη σαβούρα αγοράζοντας τον πύραυλο MPS 3. Δεν συγκρίνω τα άλογα αλλά την αξιοπιστία η οποία είναι εντελώς αλλού σε σχέση με το γερμανό όπως και η συνολική ποιότητα κατασκευής. Ναι οκ δεν έχει μαλακά πλαστικά όπως είχε το Golf αλλά η συναρμογή είναι κορυφαία και δεν ακούγεται τίποτα παρ' όλο που έχει σκληρές αναρτήσεις!
Στο παραπάνω άρθρο γιατί ερωτάται ο αναγνώστης για την τεχνολογία των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων έναντι των Ιαπωνέζικων (Εξαπατούμασται μήπως?),εδώ ολόκληρο Ελληνικό κράτος ταλαιπορούμασται για το χρέος αν είναι όλο δίκαιο?
Το θέμα των εκπομπών ρύπων δεν σχετίζεται με την ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου όπως επίσης και με την ασφάλεια στον δρόμο (ορισμένοι μπερδεύονται). Η VW αποτελεί εγγύηση στα βασικά αυτά θέματα όταν οι Ασιάτες με περίτεχνους τρόπους καλύπτουν συνεχόμενες ανακλήσεις μοντέλων για ζητήματα μεγάλης σημασίας (προβληματικοί αερόσακοι,πεντάλ,μηχανισμοί παραθύρων κλπ)
Αν ερμηνεύω σωστά την ανακοίνωση του ομίλου, η εκτίμηση των νομικών και οικονομικών συνεπειών των ευρημάτων (ωραίο και αυτό, να εξερευνάς τον εαυτό σου και να ανακοινώνεις "ευρήματα") θα αποτελέσει προϊόν διαλόγου με τις αρμόδιες αρχές. Συμπέρασμα: Ωραία εποχή για να είσαι "αρμόδια αρχή" και να "σταθμίζεις συνέπειες"...