ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο βάθος διακρίνεται η διαφημιστική πινακίδα της VW που φέρει τα χρώματα του ουράνιου τόξου.

Η VW στηρίζει τους ομοφυλόφιλους με τις διαφημίσεις της στο Euro

1.843 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2021)

Τα χρώματα του ουράνιου τόξου χρησιμοποιεί στις διαφημιστικές της πινακίδες κατά τη διάρκεια του Euro 2020 η Volkswagen, θέλοντας να σταθεί στο πλευρό της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας αλλά και να διαμαρτυρηθεί για τον νόμο που υιοθέτησε η Ουγγαρία και έρχεται κατά των ομοφυλόφιλων.

Στο πλευρό των ομοφυλόφιλών αλλά και εν γένει της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στέκεται η Volkswagen. Έτσι ο γερμανικός «κολοσσός» πήρε την απόφαση και πρόσθεσε τα χρώματα του ουράνιου τόξου στα διαφημιστικά της μπάνερς τα οποία και προβάλλονται κατά τη διάρκεια του τουρνουά ποδοσφαίρου Euro 2020 το οποίο και έχει μαγνητίσει τα βλέμματα όλου του φίλαθλου κοινού αυτές τις ημέρες.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με τα μέσα του εξωτερικού πάρθηκε όταν οι άνθρωποι της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου (UEFA), αρνήθηκαν να επιτρέψουν στις τοπικές αρχές της πόλης του Μονάχου να φωταγωγήσουν το Allianz Arena στα χρώματα του ουράνιου τόξου κατά τη διάρκεια του αγώνα της Γερμανίας εναντίον της Ουγγαρίας στις 23 Ιουνίου. Η απόφαση αυτή έφερε την αντίδραση του επικεφαλής πωλήσεων της VW, Klaus Zellmer, που επέκρινε έντονα την απόφαση της UEFA: «Θα ήμασταν πολύ χαρούμενοι εάν το γήπεδο είχε φωτιστεί με χρώματα του ουράνιου τόξου για το παιχνίδι Γερμανίας-Ουγγαρίας», είχε πει σε δηλώσεις του.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως ένας από τους λόγους για τους οποίους ο δήμαρχος του Μονάχου ήθελε να φωτίσει το Allianz Arena  με τα χρώματα του ουράνιου τόξου, που συνήθως σχετίζονται με το κίνημα ΛΟΑΤΚΙ+, ήταν και σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον νέο νόμο της ουγγρικής κυβέρνησης που απαγορεύει την κοινή χρήση οποιουδήποτε περιεχομένου θεωρείται ότι προωθεί την ομοφυλοφιλία και την αλλαγή φύλου σε άτομα κάτω των 18 ετών. Η UEFA απέρριψε το αίτημα του δημάρχου, λέγοντας ότι δεν μπορούσε να υποστηρίξει «πολιτικά» μηνύματα.
 
Έτσι, θέλοντας να αντιδράσει σε όλα αυτά, κατά τη φάση των νοκ-άουτ αγώνων του Euro 2020 αυτήν την εβδομάδα, η VW χρησιμοποιεί τα χρώματα του ουράνιου τόξου σε διαφημιστικές πινακίδες που βρίσκονται στα γήπεδα όπου διεξάγεται το Euro σε πόλεις όπως το Άμστερνταμ, το Λονδίνο, η Σεβίλλη και η Βουδαπέστη.
 
Μάλιστα σε σχετικές δηλώσεις στέλεχος της μάρκας ανέφερε: «Η Volkswagen έχει δεσμευτεί για την ποικιλομορφία στην κοινωνία μας. Αυτή η στάση είναι μέρος της κοινωνικής μας ευθύνης. Είμαστε μια πολύχρωμη, διαφορετική εταιρεία που δέχεται τους ανθρώπους όπως είναι, ανεξαρτήτως εθνικότητας, χρώμα δέρματος, φύλου, ηλικίας, θρησκείας και σεξουαλικότητας».
 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
SEAT KATOXOS