- Θυμίζει πιο πολύ facelift του Amarok πρώτης γενιάς, αντί για νέα τρίτη γενιά
- Ίδιο ντιζάιν πέρα από τη μάσκα και τους προβολείς μπροστά
- Παραμένουν λογικά οι ίδιοι κινητήρες: 2λιτρο και V6 3 λτ.
- Σε 5 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο η παραγωγή του VW Amarok
Θυμίζει facelift του Amarok πρώτης γενιάς
Η Volkswagen Αργεντινής δημοσίευσε το πρώτο teaser του Amarok «τρίτης γενιάς», που προορίζεται για τη λατινοαμερικάνικη αγορά. Η αλήθεια είναι το ελαφρύ επαγγελματικό μοντέλο που βλέπουμε στην φωτογραφία μοιάζει περισσότερο με μια φρεσκαρισμένη εκδοχή του μοντέλου της πρώτης γενιάς που έκανε το ντεμπούτο της το μακρινό 2009. Επιπλέον, αξίζει να αναφέρουμε ότι το δεύτερης γενιάς Amarok που προσφέρεται τώρα στην Ελλάδα και την Ευρώπη βασίζεται στην πλατφόρμα του Ford Ranger και έχει αρκετές διαφορές από το μοντέλο που απεικονίζεται.
Έχει παραμείνει ίδιο πέρα από τη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα
Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, η τρίτη γενιά του Volkswagen Amarok διαθέτει πολλά κοινά με τις προηγούμενες με την ελαφρώς διαφορετική μάσκα και τα φωτιστικά σώματα να είναι τα νέα στοιχεία που κάνουν την διαφορά. Στη μάσκα κυριαρχούν τα χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων της γερμανικής μάρκας, με τα φώτα να είναι ενσωματωμένα στη γρίλια, ενώ μια μεγάλη ενιαία LED μπάρα, που έρχεται ως δάνειο από τα επιβατικά μοντέλα της Volkswagen (Golf, η ηλεκτρική γκάμα ID κ.ά.), τραβά την προσοχή. Τέλος, έχουν αλλάξει τα σχέδια των ζαντών, ενώ στο πίσω μέρος δεν θα γίνουν μεγάλες αλλαγές πέρα από το σχεδιαστικό μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων.
Παραμένουν οι ίδιοι κινητήρες: 2λιτρο και V6 3 λτ.
Το πιο πιθανό είναι ότι η επόμενη, τρίτη γενιά του Amarok δεν θα έχει αλλαγές στα κινητήρια σύνολα, με τον V6 turbodiesel 3λιτρο κινητήρα αλλά και τον τετρακύλινδρο των 2 λίτρων να παραμένουν στη γκάμα. Δεν αποκλείεται ωστόσο να υπάρξουν διαφοροποιήσεις στην ιπποδύναμη του εκάστοτε κινητήρα, κυρίως λόγω εκπομπών ρύπων, ενώ μικρότερες τροποποιήσεις ενδεχομένως να γίνουν στο κομμάτι της ανάρτησης.
Σε 5 εργοστάσια η παραγωγή του - Στην Αργεντινή η παραγωγή του λατινοαμερικάνικου
Σημειώστε ότι η παραγωγή της νέας γενιά του VW Amarok για την αγορά της κεντρικής Αμερικής θα συνεχίσει στο Pacheco της Αργεντινής, εκεί όπου μέχρι στιγμής έχουν παραχθεί περισσότερα από 740.000 αυτοκίνητα, εκ των οποίων το 65% προορίζεται για αγορές πέρα από αυτή της Αργεντινής. Παράλληλα, το Amarok φτιάχνεται σε δύο μονάδες παραγωγής στην Ταϊλάνδη, στο Silverton της Νοτίου Αφρικής και στο Michigan των Ηνωμένων Πολιτειών.
Τέλος, περισσότερες πληροφορίες για το νέο VW Amarok αναμένεται να γνωρίζουμε μέσα στους επόμενους μήνες, με την επίσημη παρουσίαση του να λαμβάνει χώρα πριν το τέλος της χρονιάς.