ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Yamaha παρουσίασε αμαξίδιο γκολφ που καίει υδρογόνο
2 Φωτογραφίες »

Η Yamaha παρουσίασε αμαξίδιο γκολφ που καίει υδρογόνο

1.121 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2024)

- Πρόκειται για το Yamaha Drive Η2 concept
- Θα έχει δύο δεξαμενές υδρογόνου που θα χωράνε 25 λίτρα
- Η Toyota πειραματίζεται κι εκείνη με υδρογόνο
- Αυστραλιανή εταιρία παρουσίασε κινητήρα υδρογόνου με 405 άλογα και 510 Nm ροπής

Πρόκειται για το Yamaha Drive Η2 concept

Σπανίως μιλάμε για κάτι πέρα των αυτοκινήτων και τα αμαξίδια του γκολφ σίγουρα δεν κάνουν τίτλους. Μα για το Yamaha Drive Η2 υπάρχουν πράγματα που αξίζουν να ειπωθούν. Πρόκειται για ένα concept βασισμένο στο υπάρχον αμαξίδιο Drive2 Concierge 4, αλλά με ένα πιο ενδιαφέρον σύστημα κίνησης. Η Yamaha διαφημίζει το νέο της concept ως το πρώτο αμαξίδιο του γκολφ στον κόσμο που θα διαθέτει θερμικό κινητήρα τροφοδοτούμενο από υδρογόνο.

Θα έχει δύο δεξαμενές υδρογόνου που θα χωράνε 50 λίτρα

Το Drive H2 παρουσιάστηκε αυτήν την εβδομάδα στο PGA Show της Φλόριντα. Είναι εξοπλισμένο με δύο δεξαμενές υδρογόνου, ικανές να χωρέσουν έως και 25 λίτρα καυσίμου, η καθεμιά. Η μια βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού, ενώ η άλλη είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος. Η κεντρική ιδέα πίσω από το concept είναι να αποδειχθεί ότι οι θερμικοί κινητήρες μπορούν να συνεχίσουν να υπάρχουν χωρίς να ρυπαίνουν το περιβάλλον με εκπομπές άνθρακα.


Η Yamaha παρουσίασε αμαξίδιο γκολφ που καίει υδρογόνο.
2 Φωτογραφίες »

Η Yamaha παρουσίασε αμαξίδιο γκολφ που καίει υδρογόνο.

Η Toyota πειραματίζεται κι εκείνη με υδρογόνο

Η Yamaha έχει ήδη κατασκευάσει γεννήτριες ενέργειας και οχήματα εκτός δρόμου, με κινητήρες υδρογόνου που δεν εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα. Είναι μια τεχνολογία που φαίνεται να ενδιαφέρει άλλη μια ιαπωνική εταιρία, την Toyota. Η ίδια έχει κατασκευάσει πρωτότυπα οχήματα, όπως το GR Yaris και το GR Corolla που καίνε υδρογόνο για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα 1,6 λίτρων τους.

Αυστραλιανή εταιρία παρουσίασε κινητήρα υδρογόνου με 405 άλογα και 510 Nm ροπής

Νωρίτερα φέτος, η ACL Recetech της Αυστραλίας παρουσίασε έναν turbo κινητήρα 2,0 λίτρων που καίει υδρογόνο. Ο τετρακύλινδρος αυτό κινητήρας βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο, αλλά η εταιρία δηλώνει πως θα μπορεί να προσφέρει έως και 405 άλογα και 510 Nm ροπής.

Mercedes
LINGLONG VS UNIROYAL