Αναφορικά με τον σχολιασμό της απάντησης που λάβατε από την Volkswagen AG σχετικά με το ερώτημά σας που αφορούσε στην λειτουργία του κινητήρα 1.4 TDI στο μοντέλο Polo, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε και επισημάνουμε τα ακόλουθα:
Όπως σας ενημερώσαμε στις 2 Μαρτίου, το φαινόμενο που αναφέρετε δεν αφορά σε κάποιο σφάλμα ή δυσλειτουργία. Αυτό πιστοποιείται και από την απάντηση του εργοστασίου της Volkswagen η οποία και αυτή με την σειρά της δεν αναφέρει κανένα θέμα ανάκλησης του αυτοκίνητου ή ανάγκης αποκατάστασης, όπως επικαλείστε σε σχετική ανάρτηση του θέματος στο autotriti.gr και σε newsletter που έχετε αποστείλει. Το εργοστάσιο της Volkswagen, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά τεχνικά χαρακτηριστικά της τεχνολογίας του κινητήρα 1.4 TDI στο Polo και την πιθανή ανάγκη προσαρμογής κάποιων οδηγών υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης, εξετάζει κάθε παράμετρο που θα μπορούσε να συμβάλει στην αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου από τον οδηγό του.Επαναλαμβάνουμε ότι ο κινητήρας του Polo 1.4 TDI σβήνει σε χαμηλές στροφές υπό συγκεκριμένο χειρισμό: μόνο όταν ο οδηγός θέλει να επιταχύνει από ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, με στροφές κινητήρα κάτω από τις 900σαλ και έχοντας επιλεγμένη 2η ταχύτητα. Για να μην παρουσιάζεται η συγκεκριμένη λειτουργία, ο οδηγός θα πρέπει σε στροφές χαμηλότερες των 900σαλ και κινούμενος με ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, να μην χρησιμοποιεί τη 2η ταχύτητα, αλλά να επιλέγει την 1η, σύμφωνα και με την Ένδειξη Προτεινόμενης Αλλαγής Σχέσης που διαθέτει το Polo στο βασικό του εξοπλισμό.Στο σημείο αυτό θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι στο μοντέλο Polo 1.4 TDI – όπως άλλωστε και στα περισσότερα μοντέλα της Volkswagen – πραγματοποιείται διαδικασία δοκιμαστικής οδήγησης από τον πελάτη πριν την αγορά του αυτοκινήτου. Μάλιστα, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι διαθέσιμο ως test drive σε όλο το δίκτυο πωλήσεων της Kosmocar – Volkswagen από το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά, όπου παρέχεται ενημέρωση για την συνολικά ενδεδειγμένη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να αυξάνεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης, να αποφεύγονται οι κραδασμοί και η εκπομπή υπερβολικών ρύπων, καθώς και να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του κινητήρα και η ασφαλής κίνηση του αυτοκινήτου.Το εργοστάσιο της Volkswagen λαμβάνει πάντα σοβαρά υπόψη κάθε παρατήρηση που αφορά στην βελτίωση των αυτοκινήτων της και την ικανοποίηση των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό, εφόσον το εργοστάσιο κατασκευής κρίνει αναγκαία την διαφοροποίηση αυτής της λειτουργίας, θα προβεί σε αντίστοιχες ενέργειες που θα διασφαλίζουν την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών μας.Με εκτίμησηKosmocar Α.Ε.
Όταν πας με 2η σε χαμηλές στροφές και σου λέει Μ****Α άλλαξε ταχύτητα κι εσύ συνεχίζεις στον ίδιο ρυθμό είναι λογικό. Έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα, απλά το αυτοκίνητο αρέσκεται να δουλεύει πάνω από 1100 στροφές που είναι το πρόβλημα? Έχω ευχαριστηθεί το αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα που ήρθε στα χέρια μου. Επίσης το κόμπλεξ μερικών και απαξίωση δεν υπάρχει γενικά προς όλα τα αυτοκίνητα της volkswagen. Πριν πάρω το Polo, είχα ένα FSI 1.6 μοντέλο το 6, το έδωσα με 230.000 το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε στα 9 χρόνια ήταν ένας πολλαπλασιαστής. Κομπλεξικοί. Το Polo είναι μια χαρά αυτοκίνητο, απλά είναι θέμα προσαρμογής μέχρι να συνηθίσεις, όλα τα υπόλοιπα είναι βλακείες. Πως γίνεται το Polo να σκίζει σε πωλήσεις γενικά στο εξωτερικό, να μην υπάρχει πουθενά κανένα πρόβλημα και στην Ελλάδα ξαφνικά το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα επειδή ειμαι ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ και έτσι γουστάρω.
Απάντηση: Το πρόβλημα ειναι οτι απαιτείται διαφορετικός τρόπος οδήγησης απο ολα τα άλλα αυτοκίνητα. Και αυτο ειναι επικίνδυνο. Μπορεί να εμπλακείς σε ατύχημα.
Ναι Μπορεί εμπλακεις σε ατυχημα. Σε όλες Χώρες που κυκλοφορεί το συγκεκριμένο υπάρχει σχετική ανακοίνωση "Μην κυκλοφορείτε με Polo " Υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος. Δεν υπάρχει πουθενά πρόβλημα στην Ελλάδα και σε αυτό Βρήκαμε πρόβλημα. Εγώ Σαν Οδηγός Του αυτοκινήτου έχω να πω πως το αυτοκίνητο είναι μιΑ χαρά, ούτε κίνδυνο ατυχήματος είχα ποτέ, ούτε κάτι από όλα αυτά που ισχυρίζεστε εδώ μέσα.
Ειλικρινα η συγκεκριμενη εταιρεια (και ο εδω αντιπροσωπος, που ως εκ θαυματος, σχεδον ολοι οι πελατες του εχουν κατι αρνητικο να του προσαψουν) θελει να μας πει οτι ολα τα αυτοκινητα στον κοσμο, οταν αφησεις το αυτοκινητο να τσουλαει με σχεση μεσα, οταν οι στροφες φτασουν στο ρελαντι, το αυτοκινητο σταματαει να ρολαρει και σβηνει! ΕΙΔΙΚΑ σε ντιζελ με πολυ υψηλη ροπη απο πολυ χαμηλες στροφες. Οτι ντιζελ εχω οδηγησει ολα ξεκινανε σχεδον ΜΟΝΟ με συμπλεκτη, χωρις καν γκαζι! Το πως τωρα στην εν λογω εταιρεια καταφεραν να σβηνει μοτερ ντιζελ ακομα κι εν κινησει...σηκωνω τα χερια ψηλα. Το φοβερο ειναι η απαντηση και με υφος κιολας του αντιπροσωπου. PR και εξυπηρετηση πελατων απο αλλο πλανητη δηλαδη!
Οταν ακολουθεις τις αλλαγες ταχυτητων που σου δειχνει το αυτοκινητο , δεν εχεις κανενα προβλημα....!!!
Οτι υπαρχουν αμαξια που τραβανε και με 2η σε 800 στροφες κι αυτο ειναι αληθεια ΑΛΛΑ το πολο δεν ειναι τετοιο αμαξι.
Οποιος το παρει ας μαθει να το οδηγαει σωστα...!!!
Ο οδηγος προσαρμοζεται στο αυτοκινητο κι ΟΧΙ το αμαξι στον οδηγο...!!!!
Εχω το πολο ενα μηνα και παει μπαλα....!!!
Μπορείς να μου πεις γιατί μόνο στην Ελλάδα έχουμε βρει πρόβλημα ενώ το Polo σκίζει σε πωλήσεις γενικά στην Ευρώπη? Η VW επίσημα δεν έχει πάρει θέση για το θέμα. Το αυτοκίνητο είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, στιβαρό, ωραίο πάτημα στο δρόμο, μεγάλη ροπή, και οικονομικό. Έχω 10 μέρες το αυτοκίνητο, πηγαίνω κάθε μέρα στην δουλειά μου με αυτό, βόλτες και γενικά δεν το έχω αφήσει σε ησυχία. Η μόνη φορά που μου έσβησε ήταν όταν έκοψα με 2η, το μοτέρ είχε κρεμάσει στις 850-900σ.α.λ η ένδειξη μου μου έδειχνε να κατεβάσω ταχύτητα κι εγώ συνέχισα. Το αυτοκίνητο έχει το ίδιο τράβηγμα με το 1.6 tdi bm απλώς το 1.6 έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Τώρα όλοι εσείς οι μηχανικοί, μαζευτείτε όλοι μαζί και πηγαίνετε στην Γερμανία να κάνετε μαθήματα στους μηχανικούς της VW. Τι βολάν πρέπει να φοράει, αν το μοτέρ έπρεπε να φτιαχτεί αλλιώς κτλπ.
Εγώ από την κοιλιά της μαμά μου που βγήκα είπα τι θέλετε και περνετε γερμανικά αλλά εκεί οι Έλληνες παροπιδες αυτά παίρνετε όταν περνετε γερμανικα αντε και περαστικά σας.
Όταν πας με 2η σε χαμηλές στροφές και σου λέει Μ****Α άλλαξε ταχύτητα κι εσύ συνεχίζεις στον ίδιο ρυθμό είναι λογικό. Έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα, απλά το αυτοκίνητο αρέσκεται να δουλεύει πάνω από 1100 στροφές που είναι το πρόβλημα? Έχω ευχαριστηθεί το αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα που ήρθε στα χέρια μου. Επίσης το κόμπλεξ μερικών και απαξίωση δεν υπάρχει γενικά προς όλα τα αυτοκίνητα της volkswagen. Πριν πάρω το Polo, είχα ένα FSI 1.6 μοντέλο το 6, το έδωσα με 230.000 το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε στα 9 χρόνια ήταν ένας πολλαπλασιαστής. Κομπλεξικοί. Το Polo είναι μια χαρά αυτοκίνητο, απλά είναι θέμα προσαρμογής μέχρι να συνηθίσεις, όλα τα υπόλοιπα είναι βλακείες. Πως γίνεται το Polo να σκίζει σε πωλήσεις γενικά στο εξωτερικό, να μην υπάρχει πουθενά κανένα πρόβλημα και στην Ελλάδα ξαφνικά το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα επειδή ειμαι ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ και έτσι γουστάρω.
Απάντηση: Το πρόβλημα ειναι οτι απαιτείται διαφορετικός τρόπος οδήγησης απο ολα τα άλλα αυτοκίνητα. Και αυτο ειναι επικίνδυνο. Μπορεί να εμπλακείς σε ατύχημα.
Ναι Μπορεί εμπλακεις σε ατυχημα. Σε όλες Χώρες που κυκλοφορεί το συγκεκριμένο υπάρχει σχετική ανακοίνωση "Μην κυκλοφορείτε με Polo " Υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος. Δεν υπάρχει πουθενά πρόβλημα στην Ελλάδα και σε αυτό Βρήκαμε πρόβλημα. Εγώ Σαν Οδηγός Του αυτοκινήτου έχω να πω πως το αυτοκίνητο είναι μιΑ χαρά, ούτε κίνδυνο ατυχήματος είχα ποτέ, ούτε κάτι από όλα αυτά που ισχυρίζεστε εδώ μέσα.
Απάντηση: To VW Group λέει οτι το Polo εχει πρόβλημα και προσπαθεί να το φτιάξει
Ειλικρινα η συγκεκριμενη εταιρεια (και ο εδω αντιπροσωπος, που ως εκ θαυματος, σχεδον ολοι οι πελατες του εχουν κατι αρνητικο να του προσαψουν) θελει να μας πει οτι ολα τα αυτοκινητα στον κοσμο, οταν αφησεις το αυτοκινητο να τσουλαει με σχεση μεσα, οταν οι στροφες φτασουν στο ρελαντι, το αυτοκινητο σταματαει να ρολαρει και σβηνει! ΕΙΔΙΚΑ σε ντιζελ με πολυ υψηλη ροπη απο πολυ χαμηλες στροφες. Οτι ντιζελ εχω οδηγησει ολα ξεκινανε σχεδον ΜΟΝΟ με συμπλεκτη, χωρις καν γκαζι! Το πως τωρα στην εν λογω εταιρεια καταφεραν να σβηνει μοτερ ντιζελ ακομα κι εν κινησει...σηκωνω τα χερια ψηλα. Το φοβερο ειναι η απαντηση και με υφος κιολας του αντιπροσωπου. PR και εξυπηρετηση πελατων απο αλλο πλανητη δηλαδη!
Οταν ακολουθεις τις αλλαγες ταχυτητων που σου δειχνει το αυτοκινητο , δεν εχεις κανενα προβλημα....!!! Οτι υπαρχουν αμαξια που τραβανε και με 2η σε 800 στροφες κι αυτο ειναι αληθεια ΑΛΛΑ το πολο δεν ειναι τετοιο αμαξι. Οποιος το παρει ας μαθει να το οδηγαει σωστα...!!! Ο οδηγος προσαρμοζεται στο αυτοκινητο κι ΟΧΙ το αμαξι στον οδηγο...!!!! Εχω το πολο ενα μηνα και παει μπαλα....!!!
Μπορείς να μου πεις γιατί μόνο στην Ελλάδα έχουμε βρει πρόβλημα ενώ το Polo σκίζει σε πωλήσεις γενικά στην Ευρώπη? Η VW επίσημα δεν έχει πάρει θέση για το θέμα. Το αυτοκίνητο είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, στιβαρό, ωραίο πάτημα στο δρόμο, μεγάλη ροπή, και οικονομικό. Έχω 10 μέρες το αυτοκίνητο, πηγαίνω κάθε μέρα στην δουλειά μου με αυτό, βόλτες και γενικά δεν το έχω αφήσει σε ησυχία. Η μόνη φορά που μου έσβησε ήταν όταν έκοψα με 2η, το μοτέρ είχε κρεμάσει στις 850-900σ.α.λ η ένδειξη μου μου έδειχνε να κατεβάσω ταχύτητα κι εγώ συνέχισα. Το αυτοκίνητο έχει το ίδιο τράβηγμα με το 1.6 tdi bm απλώς το 1.6 έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Τώρα όλοι εσείς οι μηχανικοί, μαζευτείτε όλοι μαζί και πηγαίνετε στην Γερμανία να κάνετε μαθήματα στους μηχανικούς της VW. Τι βολάν πρέπει να φοράει, αν το μοτέρ έπρεπε να φτιαχτεί αλλιώς κτλπ.
Εγώ από την κοιλιά της μαμά μου που βγήκα είπα τι θέλετε και περνετε γερμανικά αλλά εκεί οι Έλληνες παροπιδες αυτά παίρνετε όταν περνετε γερμανικα αντε και περαστικά σας.