CUPRA Formentor: Έχει δυνατά φρένα, CUPRA mode και στηρίζει το diesel
Η γκάμα του CUPRA Formentor: Σε Plug-in, βενζίνη αλλά και σε diesel
- Στην Plug-in έκδοση φρενάρει σαν αγωνιστικό (χρειάζεται 35,3 μέτρα για το 100-0)
- Στις VZ εκδόσεις έχει πρόγραμμα «CUPRA» για να στρίβει σαν… Audi RS3
- Tην ώρα που άλλοι το καταργούν, το Formentor συνεχίζει να διατίθεται σε diesel
Στην Plug-in έκδοση φρενάρει σαν αγωνιστικό (χρειάζεται 35,3 μέτρα για το 100-0)
Το CUPRA Formentor αποτελεί ίσως ένα από τα μουράτα SUV που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή στην ελληνική αγορά. Εκτός όμως από όμορφη εμφάνιση, το Formentor διαθέτει μια ευρεία γκάμα αποδοτικών κινητήρων σε βενζίνη, diesel και Plug-in. Ας την γνωρίσουμε καλύτερα:
Το Plug-in υβριδικό CUPRA Formentor στην έκδοση VZ με τα 245 άλογα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, διακρίνεται για τα αποτελεσματικά του φρένα, καθώς έχει την δυνατότητα να κοκαλώσει από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,3 μέτρα. Η επίδοσή του αυτή το φέρνει στην δεύτερη θέση ανάμεσα στα μικρομεσαία Plug-in υβριδικά SUV πίσω μόνο από το Plug-in υβριδικό DS 7 E-Tense, το οποίο, το άφησε το Formentor στη δεύτερη θέση για μόνο 0,2 μέτρα.
Στις VZ εκδόσεις έχει πρόγραμμα «CUPRA» για να στρίβει σαν… Audi RS3
Πολλά είναι τα αυτοκίνητα που προσφέρουν Sport mode και παραπάνω οδηγική απόλαυση στον οδηγό, λίγα όμως είναι αυτά που τα καταφέρνουν τόσο καλά όσο το CUPRA mode των σκληροπυρηνικών Formentor VZ που αποδίδουν έως 390 άλογα στην έκδοση VZ5. Στο mode αυτό, το τιμόνι γίνεται πιο βαρύ, προσφέρει περισσότερη πληροφόρηση στον οδηγό, οι σχέσεις στο κιβώτιο αλλάζουν ακόμη ταχύτερα και κυρίως, μέσα στην καμπίνα, μέσω τεχνητών μέσων, το μοτέρ αποκτά ήχο από... V8!
Tην ώρα που άλλοι το καταργούν, το Formentor συνεχίζει να διατίθεται σε diesel
Μπορεί οι εταιρείες, η μία μετά την άλλη, να σταματούν να προσφέρουν τα αυτοκίνητά τους με πετρελαιοκινητήρες, η CUPRA όμως συνεχίζει να διαθέτει το Formentor με diesel επιλογή για όσους είναι χιλιομετροφάγοι για αγαπούν την οικονομία που προσφέρουν αυτά τα μοτέρ στα ταξίδια. Πρόκειται για ένα 2λιτρο σύνολο με 190 άλογα που συνδυάζεται με τετρακίνηση και κιβώτιο DSG.
Σελίδα 2 | Σε βενζίνη από 150 έως και 390 άλογα |
Σελίδα 3 | Plug-in υβριδικό με 204 και 245 άλογα |
Σελίδα 4 | Diesel με 190 άλογα, DSG και τετρακίνηση |