To Niro δεύτερης γενιάς βασίζεται στο δάπεδο K3, την 3ης γενιάς πλατφόρμα της Kia, και έχει μήκος 4.420 χλστ. (σ.σ. λίγο μεγαλύτερο από το XCeed), πλάτος 1.825 χλστ. και ύψος 1.570 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ορίζεται στα 2,72 μέτρα. Όπως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά Kia, το Νiro υιοθετεί τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία «Opposites United» της Kia με σαφείς επιρροές από το φουτουριστικό πρωτότυπο HabaNiro. Η μάσκα είναι μίνιμαλ, οι πολύπλοκοι LED προβολείς τραβούν το μάτι, ωστόσο αυτό που ξεχωρίζει είναι η διχρωμία χαμηλά στην περίμετρο και στην πίσω κολόνα, στην οποία συναντούμε έναν κρυφό αεραγωγό, το Aero C-Pillar που βελτιώνει την αεροδυναμική του μοντέλου, βοηθώντας περαιτέρω τα ενεργά πτερύγια που βρίσκονται στη μάσκα και ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης του μηχανοστασίου. Στο πίσω μέρος, το παρμπρίζ είναι μικρό και σχεδόν «σκεπάζεται» από την αεροτομή στο τέλος της οροφής και τα φώτα έχει σχήμα boomerang.
Hi-tech & ποιοτική καμπίνα α λα EV6 με άνετους χώρους
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, το μάτι θα πέσει αμέσως στις δύο οθόνες 10,25 ιντσών που δεσπόζουν ψηλά στο ταμπλό, πίσω και δεξιά από το τιμόνι δύο ακτίνων με το νεότερο λογότυπο της φίρμας, φιλοξενώντας η μεν τον πίνακα οργάνων και η δε το σύστημα infotainment. Το τεχνολογικό υπόβαθρο του Niro εκφράζεται επίσης και μέσω της κονσόλας διπλής λειτουργίας, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς, που με το πάτημα ενός μπουτόν αφής μετατρέπεται από μενού περιφερειακών λειτουργιών (πλοήγηση, πολυμέσα, ραδιόφωνο κ.ά.) σε γραμμή χειρισμού του διζωνικού κλιματισμού. Το Niro προσφέρεται και με Head Up Display 10 ιντσών, ενώ τέλος, η αιωρούμενη κονσόλα στο κέντρο φιλοξενεί τον γνώριμο από το EV6 περιστροφικό επιλογέα για τις ταχύτητες, μπροστά από τον οποίο βρίσκεται η αναβαθμισμένη βάση ασύρματης φόρτισης των 15 W. Όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, η Kia ανακοινώνει πως αυτός μπορεί να μεταφέρει έως και 495 λίτρα αποσκευών.
Ηλεκτρικό με 204 άλογα
Πηγή ισχύος του ηλεκτρικού Niro είναι ένας ηλεκτροκινητήρας σταθερού μαγνήτη που αποδίδει 204 άλογα και 255 Nm ροπής και μια μπαταρία χωρητικότητας 64,8 kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία για αστικές μετακινήσεις 604 χλμ., ενώ σε μικτές συνθήκες, η εργοστασιακή αυτονομία φτάνει τα 460 χιλιόμετρα. Το Niro μπορεί να υποστηρίξει ταχυφόρτιση ισχύος έως και 350 kW, με το 0-80% να ολοκληρώνεται σε 43 λεπτά. Σε 50άρη DC φορτιστή θα χρειαστείτε 65 λεπτά για το ίδιο γέμισμα της μπαταρίας. Η οικιακή φόρτιση, τώρα, σε Wallbox ισχύος 7 kW ολοκληρώνεται σε 9 ώρες και 25 λεπτά, ενώ ο δυνατότερος 11άρης επιτοίχιος φορτιστής σε ένα βράδυ γεμίζει στο 100% την μπαταρία του Kia Niro.
Το κόστος του ηλεκτρικού Niro ξεκινάει από τις 37.990 ευρώ με επιδότηση 8.000 ευρώ μέσω του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά.